Posts by Bever
-
-
-
Nouw ik kreeg een witte pagina. Maar heb het nog een keer opnieuw gedaan en toen was het nog. Nu heb ik het nog een keer gedaan maar nu werkt het. Ik denk dat ik een typfoutje had gemaakt ;). Toch bedankt voor de hulp.
-
Misschien in criminolz?
-
Hee ik zit met een probleempje. Ik wil iets door een if laten controleren. Alleen nu weet ik niet hoe ik het moet doen. Ik wouw graag weten hoe ik het het beste kon doen.
Zoiets had ik zelf al geprobeerd. Maar dat kan dus niet. Weet iemand hoe het wel kan?
-
Oke harstike bedankt :cheer:.
-
Hebben zij ook een e-mail adres?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.09.10 16:52:16:
En is het toegestaan om e-mail adressen op te slaan in de database? -
Ik ben op zoek naar de regels van msn invite heb al een tijdje op google gezocht maar niets nuttigs gevonden. Ik hoop dat iemand mij de regels kan geven / vertellen:cheer:.
-
Jammer dat je weg gaat :(. We gaan je missen :cheer:.
-
Hosting inbegrepen?
Zijn er kosten voor het van eigenaar verwisselen? Zoja hoeveel? Zoniet
5 euro maffiadeluxe.eu
-
-
-
Hee ik zit al een tijdje met een vraag. Ik wil graag weten hoe ik iets maak net zo als de textarea van banditi / maffiabaas. Bij die textarea's kun je onderin / bovenin op de opmaak klikken dus als je B aanklikt word de text die je typt vetgedrukt ect. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
:cheer:
-
Oke bedankt Superior :cheer:
-
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wat kan ik nu dan beter doen?
-
PHP
$query = 'UPDATE users SET id = id'; foreach($_POST as $key => $value) { $query .= ", " . $key . " = '" . $value . "'"; $own[$key] = $value; } $query .= "WHERE id = '" . $own['id'] . "'"; mysql_query($query) or die(mysql_error());
Kijk als ik mijn input een naam geef zeg opslaan, dan voert deze foreach ook Opslaan = 'Opslaan' en dat wil ik niet hebben dus moet ik de name weg laten bij de input -
Hee ik zit met een probleem. Ik heb een input veld met de value versturen. Alleen nu zitten daar een paar query's aan gekoppeld. En in dat input veld mag geen name="...." zitten. Nu zoek ik een andere manier om te controleren of de knop is ingedrukt als
if(isset($_POST['...'])) {}of
if($_POST['...'] == "Versturen") {
ect.
En ik kan ook geen gebruik maken van
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST") {
omdat er nog een inputveld zit in het script dat wijzigen heet en dat moet een aantal andere query's actieveren. Hoop dat iemand me kan helpen.
-
Kloppen je query's wel? bestaat het vak [users]? etc.
-
-