Posts by Bever

Luc

Ik snap je niet helemaal ;)

Superior
    Nu weet ik hoe ik het ga doen. Ik ga het zo doen:

PHP
    $update     = $dingen . ', ' . $own['username'];

mysql_query("UPDATE something SET teksvak = '". $update ."'");

$dingen is hier dus de dingen die al in het vak staan dan een , en dan de nieuwe naam er achter ;). Ik was veel te moeilijk aan het denken.

Bedankt ;)

Hee ik zet met een probleempje. Ik wil een textvak in de database maken en dan wil ik daar meerdere namen in opslaan die gescheiden worden door een komma bv: pietje, marietje, jantje ect. maar nu zit ik met een probleem hoe kan ik dit updaten? Er staat dus een naam in en dan wil ik met een query zorgen dat er achter die naam een komma komt dan een spatie en dan een volgende naam.

Dus in het textvak staat jantje. Daarna verhoogt pietje hetgeen van jantje dan moet er dus in het textvak komen te staan jantje, pietje

Hoop dat het een beetje duidelijk is :cheer:

Ik ga het proberen alvast bedankt ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.10 22:32:57:
    Ik krijg gewoon de html code's te zien in de mail die ik krijg :(

Superior

Dus als ik het zo zouw doen

En ik zou dan $bericht neerzetten bij mijn mail functie dan zou het moeten werken?

Hee, Ik heb een vraag. Hoe is het mogelijk html in een email te gebruiken? Neem als voorbeeld hyves.nl als je daar een emailtje van krijgt staan er plaatjes in ect.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

En ja ik heb al gegoogled ;)

:cheer:

Functies
    - Beste oud crewlid: Darsstar/Niels

Leden
    - Beste elite lid: Darsstar/Niels
    - Meest behulpzame lid: Darsstar/Superior/Killingdevil

Overig
    - Meeste offtopic: Ferhat?
    - Coolste avatar: Jannick
    - Beste scripter: Darsstar/Killingdevil/Superior

@Lars

Bedankt zal eens kijken

@Maviose

Het is voor een zelf gemaakte source. En zou U er miss uitleg bij willen geven? Dan leer ik er in ieder geval nog wat van ;). Want dat was wel een beetje mijn doel ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.10 17:35:42:
    Ik heb nog een vraagje ben een beetje aan het proberen gegaan en begin het te snappen alleen wil ik nu graag weten hoe ik een plaatje op de achtergrond krijg en dan daarop text

Hee. Ik zit met een paar vragen. Ik wil graag weten hoe je zoon verranderend plaatje maakt. Jullie kennen het wel een plaatje met daarop je gegevens ect. maar die gegevens worden steeds bijgewerkt.

Voorbeeltje:

Pietje heeft:
    0 power
    0 cash
    0 bank
    0 respect

Ik zeg maar even iets hij zet het plaatje op een site en dat staat er op.

Nu koopt pietje 10 power en hij heeft ondertussen ook 2000 cash geld. Nu word het plaatje dus bijgewerkt en komt er te staan:

10 power
    2.000 cash
    0 bank
    0 respect

Nu zou ik graag willen weten hoe je zo iets maakt. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen

Alvast bedankt :cheer:

Superior

Ik heb gister ook de site even doorgelezen en kon er ook niets over vinden. Ik heb toen antagonist gemailt en ze hebben verteld hoe het moest. Voor de gene die het ook willen weten:

Ga naar het alles ineenpaket en dan kan je bij stap twee je gegevens invullen en allias toevoegen klik daar op en voeg nog een domein toe ;)

bedankt voor de hulp ;)

Hee. Ik heb een vraagje weet iemand of je bij antagonist een domein naam kan kopen en die door kan laten stuuren? En weet iemand anders een andere hosting die dat heeft? Ik dacht dat Transip dat had maar kan het niet meer vinden... :(

Jannick: Topictitel aangepast.

Ik gebruik op het moment EditPlus lekker makkelijk en overzichtelijk
    is eigenlijk de eerste editor die ik gebruik heb ook tijdje phpdisigner gebruik maar dat was proef versie is wel super programma ;)

Hee, ik zit al een tijdje me een raar vraagje. Ik zie af en toe in scripts bijvoorbeeld dit staan:

PHP
    @$_GET['user']

Nu is mijn vraag. Waar is die @ voor? Ik vraag me dit al een tijdje af heb al gegoogled en ook al op php.net gekeken.

Joshua: TT gewijzigd.