Citaatin die link staat normaal mijn id maar heb ik even mollieid van gemaakt
Dit staat in mijn bericht. ik heb er mollieid van gemaakt
Er staat gewoonlijk mijn mollieID maar dan krijg ik het geld nog niet op mijn mollie account
Citaatin die link staat normaal mijn id maar heb ik even mollieid van gemaakt
Dit staat in mijn bericht. ik heb er mollieid van gemaakt
Er staat gewoonlijk mijn mollieID maar dan krijg ik het geld nog niet op mijn mollie account
@iSilverStar
id=mollieid moet toch mijn unieke mollieID staan?
Regel 4?
Hee ik zit met een fout. Ik heb een mollie sms script en het werkt ik krijg de cc ect. alleen word het geld niet op mijn mollie account bijgeschreven. Hier het script:
<?php
$code = $_POST["code"];
$url = "http://www.mollie.nl/partners/api/micropayment/?".
"type=sms&id=mollieid&code=".urlencode($code);
$result = @file_get_contents($url);
if($result == "NOTOK") {
echo fout('De pincode is onjuist of al eerder ingewisseld. Mocht dat niet de reden zijn, neem dan contact op via het contactformulier en vermeld duidelijk het tijdstip, de pincode en het telefoonnummer dat werd gebruikt.<br /><br /><a href="javascript: history.go(-1);">Terug naar de vorige pagina...</a><br/>');
}
if($result == "OK") {
echo goed('De aankoop is geslaagd. Je hebt er weer 25 callcredits bij!');
mysql_query("UPDATE users SET callcredits = callcredits + '25' WHERE id = '" . $own['id'] . "'");
}
?>
Toon Meer
Weet iemand wat er verkeerd is?
in die link staat normaal mijn id maar heb ik even mollieid van gemaakt
R.I.P
[offtopic]Wel heel erg voor zijn vrouw en kinderen.[/offtopic]
Joey download het bestand daar staan ze allemaal in
En wat voor Golf had je in gedachte? Want ik heb even voor je gekeken, en heb toch wel een paar mooie golfjes 4 gevonden. Een golf 5 ga je niet krijgen voor dat geld of je moet gewoon geluk hebben (golf 6 natuurlijk al helemaal niet). kijk hier maar eens ;):
Wat golfjes vanaf 1999 tot 2010
Hoop dat je er wat mee kan :cheer:
Je heb het de hele tijd over de uitstraling van de ford focus maar die uitstraling in bijna elk jaar anders want dan is er weer een nieuw model focus uit. Dus van welk jaar is de focus die jij bedoelt?
$users = mysql_query("SELECT id, naam, ip FROM users WHERE 2account = 'Nee' AND verbannen = 'Nee'");
while($user = mysql_fetch_assoc($users)) {
if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $user['ip'] . "'")) > 1) {
echo $user['naam'] . " IP: " . $user['ip'] . " - <a href=\"ban.php?ban=" . $user['id'] . "\">Verban</a><br />";
}
}
Zo heb ik het nu. Zoals je ziet checkt hij of je een 2account hebt en of je meer als 1 account hebt maar stel ik heb 2 accounts en een van de accounts heeft 2account op Ja en de andere niet dan komt de andere als nog in de lijst
xxx
Dat snap ik ook wel maar hoe kan ik dan checken of 1 van de 2 accounts een 2account op Ja heeft staan? Want ik heb gewoon een while met alle users die meer als 1 account hebben en geen 2account maar als je dan 2 accounts hebt en op 1 account heb je extra account gekocht dan komt het account wat geen extra account heeft gekocht toch in de lijst te staan en dat moet niet. Ik wil dus kijken of 1 van de 2 account's op het ip een extra account heeft zo ja dan mag hij hem niet laten zien zo niet dan moet hij in de lijst komen.
Superior
Ik snap nog niet helemaal wat je bedoeld maar ik ga even google
Hee, ik zit met een probleem ik wil een check maken. Alleen nu wil ik dat je maar met 1 account iets hoeft te kopen. Dus stel pietje heeft 1 account hij koopt een extra account en maakt daarna een extra account aan. Dan wil ik dat hij kijkt of een van die accounts 2account op Ja heeft staan zo ja dan mag hij geen van de 2 username's laten zien staat het niet op ja dan moet hij ze allebij laten zien.
Dus ik heb 1 account koop een extra account. Daarna maak ik een 2de account aan. Dus 1 van de 2 accounts heeft 2account maar op Ja staan dus nu laat mijn check alleen het account zien wat extra account niet op ja heeft staan nu wil ik dus dat als 1 account het op ja heeft staan dat hij dan geen van de 2 accounts laat zien
Hoop dat jullie het snappen en dat iemand me kan helpen.:cheer: Ik denk dat ik te moeilijk denk
Koop een leuke Volkswagen Golf dat zijn motorisch goede auto's en zien er goed uit. Goed merk ect. Motorisch is een Toyota ook wel een hele goede auto, alleen die zien er meestal wat minder uit. Een Audi A3 is ook een leuke wagen alleen die zijn net weer wat duurder.
Aan deze site heb je misschien wel wat:
Deze site zoekt namelijk op meerdere auto sites zoals autotrack, marktplaats, autotrader en nog een paar sites
Hoop dat je hier wat aan hebt
Ps. Koop geen Renault. Zij hebben veel te veel computers ect. er in zitten en er gaat te veel elektrisch nu is dat niet erg maar laat dat nu net hun minst sterke punt zijn. Er is een model wat wel goed is maar die naam weet ik niet meer.
Slaap lekker Jannick :P. Wij zullen ons gedragen
:O Waar was de stropdas?
lijkt me een goed idee
Nouw ik wil het zo opslaan omdat ik het wil laten zien als een text met alle namen die het bij dat onderdeel hebben gedaan ik heb al allemaal kolommen met info en dan wil ik een textvak met alle namen die het gedaan hebben en dat laten zien