Posts by Robin

Ik ga hier toch geen complete concepten neergooien. En voor de mensen die het nog te lastig is om een pm te sturen of een bericht te plaatsen is een layout maken al zeker te veel moeite (xD)

Hoi,
    Ik zoek momenteel met spoed 4 layouts.
    Wat geef ik ervoor terug?
    1 layout = 3* valid xhtml basing
    dus 4 layouts = 12* basing.
    Wie kan me hieraan helpen?
    Ik kan het hele weekend slicen dus dat komt dan geweldig uit.

Alvast bedankt,
    Robin

Ik zal er dan ook denken om hem aan te schaffen (h).
    Mits hij geen scripts van andere sources heeft en echt vanaf 0 is gescript.

[offtopic]
    De layout kan nooit uniek zijn als je hem voor 1,30 aanbied en dus meerdere keren verkoopt (xD) maar ik weet wat je bedoeld.[/offtopic]

Klopt, ik denk dat er genoeg kanidaten zijn die dat voor een forum overhebben. Ik had je graag meegeholpen maar ik heb nog enkele projecten liggen die moeten worden afgemaakt.

Citaat

Dat sommige mensen hun ervaring gratis aanbieden om hun ervaring te verbeteren is hun keuze.
    Daar hebben andere niks tegenin te brengen.

Denk nu zelf eens met gezond verstand na, hierdoor kunnen bedrijven geen opdrachten meer aannemen (kan wel, tegen dusdanig lage prijzen wat een goed salaris onmogelijk maakt)
    waardoor in deze industrie 100 duizenden mensen worden ontslagen, dan moeten wij ervoor toch opdraaien, belasting gaat omhoog, bedrijven gaan falliet etc.

Ik slice normaal niet onder de 25,00 per layout. Maar ook makkelijke layouts word veel meer voor gevraagd. Ik geef je 1 tip, dat zou ik goed onthouden, ik bedoel er niks kwaads mee:
    Ga geen gratis diensten aanbieden, betaald kan je ook leren. Je moet het enkel van te voren melden, en dan krijg je toch nog genoeg opdrachten binnen als je met no cure no pay principe doet slicen (xD) Dit geld tevens ook voor andere scripters, designers etc.

Er zijn er ook nog genoeg die steeds terugkomen.
    Maar gratis slicing maakt idd de markt kapot, vraag dan minimaal een dienst terug.

Waarom maakt het de markt kapot?
    Nou, simpel:
    Twee jaar geleden werd er gemiddeld 100-200 euro voor gevraagd, toen kwam onze generatie die snel wat geld ergens voor nodig heeft en doet het dan voor 60 euro. Maar iemand anders wil die opdracht ook en gaat weer onder die prijs in. Daardoor gaat de hele internetmarkt kapot (h)

Beste,
    Ik ga dit weekend mijn website http://www.maximail.nl publiceren.
    Nu ben ik me ervan bewust dat de layout nog niet 100% goed is en ik dus nog genoeg te doen heb om alles voor zaterdag af te krijgen. Maar ik denk zoals vele hier weten dat het kleine css foutjes zijn, en afmetingen die niet kloppen.
    Verder komen er nog leuke opties bij het design wat ik ook zaterdagmorgen wil afhebben.
    Waarvoor ik deze advertentie plaats is om advertentie's aan te bieden.
    Tegen de volgende prijzen is adverteren mogelijk:
    Link onder 1000 emails: €30,00
    Link onder 100 emails: €5,00
    Link onder een ander aantal, stuur een pb
    Banner op de website (onderaan): €25,00 per maand (Dit kan voor u een voordeel zijn aangezien er nog geen bezoekersaantallen bekend zijn)

Indien intresse hoor ik graag van u!

Robin