Posts by Robin

Ik denk rond de 750 euro als alles uniek is en met volle rechten word verkocht.
    Maar met bezoekers en leden kan zoiets snel oplopen tot 10 000 euro

Slicen en basen is hetzelfde voor de duidelijkheid.
    Basen is een bedacht woord, slicen is de officiele benaming voor psd naar html en css om te zetten ^o)

Citaat van JeroenH

Dat slaat volkomen nergens op. Fair Use Policy wordt over het algemeen mee bedoelt dat je niet meer dan het gemiddelde van alle andere gebruikers +10% gebruikt. Als de rest dus 100 gb per maand gebruikt kun jij maximaal 110 gb gebruiken.

Het percentage kan wisselen tussen de verschillende hosts, maar tussen 4 - 20 gb is dus onzin.

Als je gemidden 100gb dataverkeer per maand hebt moet je toch eens gaan kijken naar een vps.
    Maar ts moet aangeven om hoeveel het gaat en niet fup (mag ook niet zonder exacte cijfers)

Eigenlijk kun je je website zien tot je "eigen" land waar je alle regels mag bepalen (xD) best leuk eigenlijk

Citaat

De regels worden opgemaakt door het land.

Zegt hij toch ook, in nederland mag je idd niks over bommen plaatsen maar als je het in een ander land de server hebt is er geen probleem (mits het daar wel is toegestaan)

Citaat van RiiCk

Oef, wat een drukte allemaal om een server. ben eigenlijk best benieuwd als er mensen zijn die serieus morgen om 00.00 on zijn op cp. Bij deze dan heb je geen leven hoor:$

Normaal kijk ik er ook niet heen, maar ik heb nog een hostingpakket nodig. En om hier nu weer een speciaal topic voor aan te maken

Het zijn deze pakketten:
    Windows server 2003 met Plesk
    Windows server 2008 met Plesk
    Linux server met Cpanel
    Allemaal is het shared en even duur. Welke zouden jullie nemen

En kwa controlpaneel, Cpanel of plesk?
    Dan zijn al mijn vraagjes beantwoord

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.12.09 00:19:58:
    Het is voor een shared hostingpakket wil ik even melden