Ik heb je zostraks een pm gestuurd
Posts by Robin
-
-
En moet alles vanaf 0 worden gescript of hebben jullie al een basis?
-
Ik denk rond de 750 euro als alles uniek is en met volle rechten word verkocht.
Maar met bezoekers en leden kan zoiets snel oplopen tot 10 000 euro -
-
Hij moet het gewoon aan zijn verzekering opgeven, jij krijgt dan je nieuwe laptop
-
je hebt waarschijnlijk een iframe in je code staan.
Die moet je verwijderen -
Citaat van JeroenH
Dat slaat volkomen nergens op. Fair Use Policy wordt over het algemeen mee bedoelt dat je niet meer dan het gemiddelde van alle andere gebruikers +10% gebruikt. Als de rest dus 100 gb per maand gebruikt kun jij maximaal 110 gb gebruiken.
Het percentage kan wisselen tussen de verschillende hosts, maar tussen 4 - 20 gb is dus onzin.
Als je gemidden 100gb dataverkeer per maand hebt moet je toch eens gaan kijken naar een vps.
Maar ts moet aangeven om hoeveel het gaat en niet fup (mag ook niet zonder exacte cijfers) -
Hij geef aan fair use policy = gemiddeld tussen de 4 en 20 gb
-
dus toch niet onbeperkt (is trouwens nooit mogelijk)
-
Punten: 7/10
Goeie punten: Strak en overzichtelijk
Slechte punten: Het menu vind ik lelijk
Nog eventueele tips: verander het menu:} -
Citaat van R-Mijnten
Internet bevat wel degelijk regels, alleen geen grote en/of duidelijke.
Het valt dus voornamelijk terug op de algemene wet, of regels die een website zelf heeft gepubliceerd.
De gebruiker heeft bij registratie dus toegezegd deze te volgen, en kunnen wij deze regels ook daadwerkelijk handhaven.Mocht er dus echt "geen" regels zijn voor internetgebruik, heeft de website altijd nog zelf het touwtje in handen. Door eigen regels op te stellen;)
Het mag alleen niet, de regels wijzigen zonder dat we de gebruikers hiervan tijdig op de hoogte te brengen, zo kunnen ze zich namelijk niet aanpassen op de regelwijziging.. (spreekt voor zich eigenlijk.)
Ik heb de blogs trouwens wel gelezen, zie mijn citaten dan ook uit mijn eerste post! Zo blijkt dus ook wel, dat ik het dus onzin vind waarom Abaddon hier een topic over open? Als wij gewoon, als crew zijnde, gewoon de regels handhaven;)
Eigenlijk kun je je website zien tot je "eigen" land waar je alle regels mag bepalen (xD) best leuk eigenlijk -
Citaat
De regels worden opgemaakt door het land.
Zegt hij toch ook, in nederland mag je idd niks over bommen plaatsen maar als je het in een ander land de server hebt is er geen probleem (mits het daar wel is toegestaan) -
Ik zou illustrator nemen ^o)
Als ik ff tijd heb doe ik ook mee -
Ik ook niet, misschien koen.
-
criminalspoint.mobi is nog vrij, wie is de eerste
-
Nu mogen jullie weer verdergaan over straks 8-|
-
Linux met plesk is niet de mogelijkheid, enkel die drie pakketten.
Ik denk dat ik ga voor de linux met cpanel -
Citaat van RiiCk
Oef, wat een drukte allemaal om een server. ben eigenlijk best benieuwd als er mensen zijn die serieus morgen om 00.00 on zijn op cp. Bij deze dan heb je geen leven hoor:$
Normaal kijk ik er ook niet heen, maar ik heb nog een hostingpakket nodig. En om hier nu weer een speciaal topic voor aan te maken -
Het zijn deze pakketten:
Windows server 2003 met Plesk
Windows server 2008 met Plesk
Linux server met Cpanel
Allemaal is het shared en even duur. Welke zouden jullie nemen -
En kwa controlpaneel, Cpanel of plesk?
Dan zijn al mijn vraagjes beantwoord
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.12.09 00:19:58:
Het is voor een shared hostingpakket wil ik even melden