Nee, zo'n heb ik al eens gehad, heeft ergens te download gestaan, enkel vind ik hem niet meer, misschien heeft iemand anders die liggen?
Robin
Nee, zo'n heb ik al eens gehad, heeft ergens te download gestaan, enkel vind ik hem niet meer, misschien heeft iemand anders die liggen?
Robin
Zijn er bnog andere, ik heb echt eentje nodig zoals die op mijnmaffia.
Alvast bedankt (L)
We proberen je enkel duidelijk te maken dat je je budget een stuk groter moet maken, zo'n poppetje is enkel al 75 euro (minimaal, vaak nog duurder)
Hier nog een geintresseerde, zoiets heb ik al eens gehad, ben hem enkel kwijt geraakt.
Weet misschien iemand waar die te download staat? (is volgens mij javascript)
Dit concept had ik ook al liggen :p alleen wat uitgebreider.
Dit verwacht ik achter enkele weken online te kunnen zetten op wmwinkel.eu misschien intresse in een overnamen ?
Helaas zal ik je moeten teleurstellen, zoiets ga je dus echt niet vinden voor 5 euro, dat bedrag zou je met minimaal 50 moeten vermenigvuldigen
Zijn er al genoeg van, oa kieskeurig.nl
Misschien heeft ie school |-)
Dat weet ik niet hoe het zit met de website is toch van een nederlander
Die rechten hoeven niet te worden betaalds als er geen advertenties opstaan (tenminste dacht ik) en opslag, is toch niet nodig met youtube
Verder een 15 jarige kan wel 10-20 euro per jaar missen, evt een advertentie in de nieuwsbrief met genoeg leden en heb je de 20 euro ook al terug
En wat als hij er geen advertenties opzet ^o)
Wettelijk gezien ben je dan verplicht het geld terug te geven. (van de resterende maanden).
En natuurlijk de klant de tijd te geven om het domein te verhuizen en zijn bestanden van de hosting afhalen.
Klopt, ddos mag daar helemaal niet ondervallen omdat die beveiliging in de firewall van de hosting moet zitten
ik moest ook idd even ontdekken hoe die werkte (xD)
Best mooi gemaakt
Hoi,
Ik heb hard gewerkt aan furaxo.nl
Alleen ben ik niet helemaal tevreden, welke opties zouden jullie erbij willen zien, wat werkt er nog niet en wat kan beter
Je kan inloggen met: demo & demo
Wat werkt nog niet:
-Menu aan de zijkant
-Zoeken
-Agenda items toevoegen
-Contacten, forum staat aan de foute kant
-Forum
-Nieuwe buttons
wie vult dit lijstje verder aan
Alvast bedankt,
Robin
Je had van mij vanmiddag nog een pb gekregen. Ik heb nog steeds geen antwoord, ik had die site valid xhtml en css afgeleverd, enkel zijn script is niet valid