Ik doe ook mee, van mij kun je morgen al een inzending verwachten
Posts by Robin
-
-
0,50 geboden
-
Bieden vanaf?
Buy now? -
Waar dat dan?
-
Wat word er gedaan met het winnende design?
-
Wat valt er te winnen, en wat word met de winnende layout gedaan?
Robin
-
-
Het probleem is dat je niet meer in de sidn komt, misschien kun je hun de gegevens vragen. Anders zit er niets anders op dan een advocaat in de hand nemen.
-
En geen Comic Sans MS, zeer onprofessioneel
-
-
Ik zal het wel even wat duidelijker maken (ik werk er ook aan mee):
Het word een website waar men zijn rpg game kan laten keuren (Dus een criminal, race, voetbalgame etc) Dit word door ons een hoofdkeuring gedaan en leden kunnen ook keuren dmv sterren en een reactie waarbij de eigenaar van de website steeds meer leert erover, en evt. vanalles kan aanpassen.
Verder komt er ook een forum bij (Voor als je er niet uitkomt hoe je het moet aanpassen (xD))
Ik heb ook even een screenshot van de layout bijgevoegd, misschien kunnen jullie dan zeggen wat snoopje moet veranderen?
Klik hier! -
Na de vakantie zal ik hem slicen en in wordpress bouwen.
Deze zal ik dan hier op cp vrijgeven en op wordpress.org
Dus iedereen zou hem mogen gebruiken van mij, zolang mijn linkje maar in de footer blijft staan
-
Naam: Robin
Reden: Ik wil deze layout slicen en in wordpress doen en dan gratis weggeven via cp -
Geen probleem

-
Gewoon domeinnaam registreren

-
-
Hopelijk kan ik wel op jullie hulp rekenen zodra ik ga starten met het bouwen :sst:
[offtopic] Stefan: hoezo eigendunk (xD) [/offtopic]
-
Ik zou alleen de laatste helpen, die eerste is enkel en alleen uit op het geld, de andere (de tweede die hem zelf vanaf 0 heeft gebouwd) doet het ook voor de ervaring, en zal met zijn ervaring ook weer andere helpen
-
Zelf ga ik er ook een starten, ik heb er geen [offtopic]Wat doe ik eigenlijk hier (xD)[/offtopic]
Zelf doe ik dit vooral om een game op te zetten die niemand heeft (dus uniek gebouwd vanaf 0) Hierdoor doe je ervaring op, en hierdoor kun je blijven verder groeien :p -
Dat heeft toch al een aantal keer hier op de homepage gestaan (xD)