Hoi,
Ik zoek niet zoals normaal een uitschuifmenu.
Maar juist een inklapmenu. Meer zoals op startpagina.nl als je op het - teken duwt dat dan een div/ tabel inklapt.
Zou iemand weten hoe dit moet en heb je daar een script voor zou het helemaal geweldig zijn (h)
Posts by Robin
-
-
Abaddon, als je deze pagina even had gelezen had je gezien dat ik er al op was teruggekomen
Volgensmij wil koen enkel even wat geld verdienen door andere bang te maken met een rechtzaak etc. -
@stan, dit geld niet voor concepten en het internet.
-
Ik heb even op internet gelezen en een website idee is niet vast te leggen, enkel techniek erachter. Maar die is ten alle tijden al beschermt door het auteursrecht.
-
Bij koen staat er wel onder "protected project" Dus...
-
Je moet gewoon hun contacteren: http://www.ashosting.nl/
-
-
bouw een zoekmachine
-
Oke, dus betaling via overschrijving? nadat de factuur is ontvangen?
Stuur mij maar eens een pb, ik wil je wel een prijsje opmaken voor een layout + script.Robin
-
Hoe is de afhandeling kwa betaling? of dat er gewoon een email moet worden gestuurd met de bestelling?
-
Idd, deze is niet zo mooi, die van shocksounds is veel en veel moier (L)
-
Wat voor website moet het worden?
-
-
Stond er net dus niet, en wat word dan het ander half jaar met het domein gedaan?
-
Welke domeinnaam krijgen we?
-
-
Beste,
Ik zoek een mooi logo voor een website van mij, in ruil hiervoor wil ik een keer valid xhtml en css slicing doen en in wordpress bouwen indien gewenst.Indien je intresse hebt kun je hieronder een reactie plaatsen of een pb sturen, vermeld wel even logo's / layouts die je al hebt gemaakt.
Het moet zoiets worden als de SD bij sitedeals, of het poppetje bij deviantart waaraan je meteen de website herkent, en ook nog gewoon in de layout als logo is te gebruiken.
Levering moet in ai of psd (ai heeft de voorkeur)
Alvast bedankt,
Robin -
-
SkyNet, volgensmij is die cartoon niet door hem gemaakt, anders mijn complimenten.
Verder ga ik met skynet mee. wat meer effect gebruiken.
[offtopic]Je mag niet binnen 24 uur bumpen :P[/offtopic] -
Ik wil wel vrijwilliger worden van:
- 2x gratis layout ( crime layout + support layout )
- 2x gratis basing ( crime layout + support layout )PM me maar