Posts by Robin

Ik zou voor dein die layout wel in wordpress willen bouwen mits je het goed vind ;)
    En ik zal wordpress dan ook optimaal configureren met plugins voor oa een forum

Citaat van Dein

Voor die lay-out ? 30,- voor te slicen :} triest gewoonweg triest.
    Zo'n lay-out is op 4 a 5 uur netjes gesliced, en zoveel werk is het niet. Als ik windows(voor photoshop) had, had ik het wel voor je willen slicen voor ? 5,-.

Jij werkt dus voor ?1,00 per uur ?

Idd, gebruik gewoon avast home, die werkt goed en houd alle virussen tegen.

Trouwens linux/mac gebruikers. Ik zou toch een virusscanner nemen want daar zijn ze dus ook voor!

Cijfer: 3/10
    Commentaar: Veel en veel te simpel, verder is het content lettertype veel te licht en zoals al vaak is gezegd is het logo veel te simpel.

Hoi,
    Als het zonder flash mag wil ik het wel doen, dan maak ik een uniek design in psd, slice ik het en bouw het in een cms.
    Indien je opa een domein zal nemen wil ik ook nog wel een simpel hosting pakketje regelen.

Hoi,
    Graag zou ik willen weten wat jullie van BlogUs.nl vinden, wat kan beter en wat is juist goed?
    Wat moet nog gebeuren:
    -Teksten
    -Registreeer werkend gemaakt
    -Sidebar met laatste blog's

Wie o wie kan dit lijstje nog uitbreiden
    8-) En hebben jullie misschien aanbevelingen van wordpress layouts en wordpress plugins?

Alvast bedankt,
    Robin

Veiling: Ja
    Bieden vanaf: €25,00
    Opbieden met: € 5,-
    Buy-now: € 100,-
    Veiling eindigt: 24 uur na het laatste bod

Domein is inbegrepen? Ja
    Domein is geregistreerd bij: Strato BV
    Hosting is inbegrepen? Nee
    Inkomsten: Geen
    Aantal bezoekers: 800 uniek op 12 dagen
    Bewijs van statistieken (link): http://img714.imageshack.us/img714/3430/statestieken.png
    Verklaring opeens zo min bezoekers: We zijn een tijd uit de lucht geweest waardoor de bezoekers niet meer zijn teruggekomen.
    We hebben destijds wel geadverteerd op criminalspoint.

LETOP: banner van Icrimineel moet er nog 5 maanden staan. Dit mag in een rotator zijn.

Reden van de verkoop:
    We verkopen RPGkeuring.nl aangezien ze zelf geen tijd meer hebben om een nieuwe layout en uitbreidingen te bouwen.
    Het domein staat op naam van de medebeheerder. Deze dient dus verhuist te worden.
    Je ontvangt:
    -Het domein
    -De website (uniek wordpress template)
    -15 Leden