Ja, ik verkoop een domein...
Posts by Robin
-
-
Hoi,
Hierbij verkoop ik het domein AutomaticMedia.nl
Bieden vanaf €5,00
Opbieden met €2,50
Buy now: €50,00
Eindigd naar: 24 uur na het laatste bod.Betaling via: overschrijving of paypal.
Register: TransIp (dus gratis push)
LETOP verplichte houderwijziging.
Staat ook te koop op domeinforum en tbforumMvg,
Robin -
Volgensmij is het deze telefoon he:
-
Nu heb ik het opgelost (Y) er zat een foutje in
-
Weer wat nieuws wat wel een upje waard is
De nieuwe website hebben ik en stan zo goed als af, enkel maakt stan morgen het dropdown menu in wordpress voor de rest staat het al online!
http://osvendetta.be/
Het is nu ook mogelijk om je te registreren / in te loggen en je kan posten op het forum -
Owja, is niet de eerste keer dat ik hem zo fout plaats, een mod zal dit wel ff verplaatsen
-
Hoi,
Ik zoek iemand die flash banners kan maken met effecten etc. Kan jij dat en wil je dit doen voor 4 keer valid xhtml en css slicing of voor een niet al te hoog bedrag?
Dan zoek ik jouw!
Plaats dan een reactie of stuur mij een PBAlvast bedankt,
Robin -
-
Even een update: Stan doet het slicen naar xhtml / css en ik bouw hem daarna weer in wordpress
-
Idd aan een server update merk je niets, de website blijft gewoon in de lucht, of het moet mis gaan ^o) Tenminste zo is het bij mij.
Maar koen, dit kan iedereen gebeuren (h) -
Ik moet daarvoor denk ik de twitter plugin aanpassen gezien die height niet goed staat bij die
ff een andere class geven.
-
Ik zie dat ik op osvendetta het login / registreer gedeelte nog niet in de layout heb gezet, dit doe ik vanavond nog even (xD)
-
Hoi,
Ik heb de blog gisteravond bij dein afgeleverd: http://osvendetta.be/
Ook heb ik je de inloggegevens naar je mailadres gestuurd. -
Volgens alles zijn daar wel kosten aan verbonden, maar je hebt er dus geen rechten op? Waarom verkoop je dan een database met speleresnamen?
-
Hoe zit het met rechten op spelersnamen?
-
Als je goede SEO optimalisatie kan mag je mij ten alle tijden eens pb'en
-
Ik heb hem doorgestuurd + wat informatie ofer de wordpress layout
-
Hij is gewoon gelijk gebleven aan de afbeelding die in het begin van dit topic staat, enkel doet dein het dropdown menu zelf aangezien ik neit met jquery/ js kanw erken
-
Klopt, ik ben net begonnen met het slicen van de wordpress layout en alweer gestopt voor vandaag
Ook is de slicing van de source layout af. Deze zal ik dein vanavond of morgen mailen.
-
Als stan me dan de wordpress layout opstuurd zal ik deze slicen en in wordpress bouwen (h)
Maar dit zal pas morgen of overmorgen of misschien vrijdag worden.