Willem, dan moet je niet zo eindigen:
Posts by Robin
-
-
Je hebt pm
hier kan ik je wel mee helpen. Ik ben enkel de tijd vergeten te melden maar indien je de opdracht aan mij zou geven is het deze week nog klaar (h)
-
Jep, daarom kan je er ook taalpakketen voor downloaden.
-
Heel simpel. nee en nee.
Dat blauwe is puur en alleen voor XP en de taal is engels omdat de hele ict wereld in het engels is. Maar ben je van plan dit op een gewone pc te gaan gebruiken? Dat zou ik je toch afraden. -
Dat is iemand die andere software wil installeren lijkt me
-
@koen, natuurlijk komt hier commentaar op, jij zegt het :p
Maar koen heeft wel gelijk, als je maar genoeg requesten naar een server stuurt vliegt een firewall er ook zo uit. -
Of belgie waar straks teksten zo uitzien als spaties en enters ook niet meer hoeven:
Citaat
BesteZozullentekstendangaanuitzienjemoesteenswetenhoevaakikhebgeneigdomopdespatieofentertoetstedrukken:p
-
Wie zegt dat hij de fouten niet heeft opgelost, waarom moet alles zo negatief hier
-
Niels, hoevaak moet iedereen het je nog zeggen dat een mens altijd fouten maakt en anders geen mens is (h)
-
Voor mij is het grootste probleem dat een grote doelgroep van mij vaak windows mobile gebruikt. En ik eigenlijk wel "moet"
-
Ik ondersteun hem nog wel (xD)
Ik heb ook mijn nieuwe website hieraan geoptimaliseerd -
Het dropdownmenu is wel geript van deze site: http://www.networksolutions.com/business-applications/
Klik maar eens op 'Ons netwerk' -
Alleen layout 7 volgensmij
-
Je staat ook op security.nl
http://www.security.nl/artikel…steert_hacker_Woopie.html -
Er staat toch ook duidelijk hier gemeld dat het systeem niet af is
-
Misschien is het handig om aan te geven via welk bedrijf dit gaat.
Het komt namelijk niet zo professioneel over zoals je nu werkt / je schrift. -
@koen, dit heb ik met de gloednieuwe htc toestellen met alle recenten updates.
-
Het leuke is dat dit ook meteen de mobile versies van internet explorer blokkeert. Dit is ook de reden waarom ik hem niet gebruik.
-
Citaat
Maar niet getreurd vanaf 21 april vlieg ik er meteen terug in!
Staat dus echt in zijn blog -
Ik zou er tinymce inbouwen