Posts by Robin
-
-
-
float: right;
maak daar float: left; van -
-
Hoi,
Bij deze wil ik graag weten wat jullie van easyme.nl vinden, wat zouden jullie eraan veranderen en wat is juist supergoed.Ikzelf heb ook ene lijstje gemaakt dat nog moet gebeuren:
-Ipad / iphone app
-Agenda
-Online documenten
-IE7 support (werkt nu nog niet goed)
-Docenten systeem
-Aantal standaard vakken automatisch ingevoegdWie wil dit lijstje aanvullen of zeggen wat er juist heel goed aan is
Je kan inloggen met:
Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: testAlvast bedankt,
Robin -
Hoi,
Ik zoek iemand die mijn layout in het footiemanager script kan zetten.
Hiervoor wil ik wel 1 keer slicen voor jou.Als jij dit kan neem dan even contact met me op of plaats hieronder een bericht.
Alvast bedankt,
Robin -
Dan geld mijn bod niet meer, want dit is totaal niets meer he
-
Er zijn idd een hele hoop bugs en doodlopende links, daarom bied ik enkel ?30,00 als die bugs eruit worden gehaald
-
Als alle bugs eruit worden gehaald dan bied ik 30 euro
-
Starlife, ik heb op layout 2 al de buy now van 2 euro geboden xd
-
Is dit niets voor jouw: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/8016.html
-
Ik gister nog, ook op de school lopen er 2 rond. Nooit geweten wie in het pak zit
-
layout 2: ?2,00
Mits er rechten op de afbeeldingen van het logo zitten, en ik de tekst in het logo kan aanpassen.
Stuur dan maar een pb voor de afhandeling -
-
Omdat zoals op de vorige pagina is aangegeven die source ook van koen is...
-
Beste,
Ik zoek momenteel een projectleider voor MaxiMail.nl gezien de vorige een hele periode geen tijd meer heeft en dus zegt dat ik beter een andere kan zoeken
Dus bij deze zoek ik een andere projectleider die eraan verder wil gaan, er is al een layout enkel dien je zelf het script te bouwen, hiervoor hadden we gedacht om te werken met squerrlemail, maar er moeten wel emails kunnen worden aangemaakt.
Dus er is kennis vereist van php en mysql.
De inkomsten die je krijgt zullen van jezelf afhangen, gewoon 50% van de inkomsten, van de rest zal ik alle onkosten op me nemen.Ben jij hierin geïnteresseerd? Neem dan contact met me op of plaats hieronder een berichtje
Met vriendelijke groeten,
Robin -
Deze source is ooit uitgelekt, maar de rechten liggen nog altijd bij de maker, http://www.skebantje.nl
-
-
NielsB
er is er ook nog een in eindhoven (h) -
Ja, die heb ik ook gesliced