Posts by Robin

Hoi,
    Nu ik verdienlocatie 99% heb afgerond wil ik weer even verder gaan met 123portfolio, maar er is een foutje met het login systeem dat ik niet vind.
    Als ik inlog dan maakt die geen session / cookie aan. Als ik een 2e keer inlog doet hij dit wel en werkt het gewoon.

Stukje header.php

En het login gedeelte :

Weet jij wat hier de oplossing van is, ik zit al sinds 14.00 te zoeken.

Robin

In nederland heb je idd ook zoiets, dat is dan wel strafbaar, wij noemen het zwartwerken (h)
    Nee, geintje. Hier mag je ook iets (xx xxx volgensmij 12 500?) per jaar bijverdienen.

svenneke, bedankt voor je commentaar. De layout is eigenlijk helemaal naar mijn wens omdat ik het strak wil hebben en dat is wat de doelgroep ook wil.

Wat je zegt over die 0.03 zal ik wel omzetten naar 0.3 cent.

Over de kvk, wat hebben jullie hier toch allemaal met die 9 cijfers?

je kan inloggen met test & test
    Het is een site waarbij je 3 links krijgt die je dan moet promoten, en voor iedere klik geld krijgt.

Hoi,
    Na hard werken heb ik verdienlocatie.nl zo goed als af, nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden.
    Het enigste dat nog moet gebeuren is iets bij uitbetalingen en de linkpartners.

Ik zie uit naar jullie commentaar :)

Robin

Script is niet helemaal door mezelf gemaakt, wel 10% en de layout is uniek.
    Maar ik zeg toch ook niet dat ik het zelf heb gemaakt?
    Het domein staat geregistreerd bij mijndomeinreseller, bod van ?10,00 genoteerd ;)

Het is het domein + script, zonder hosting
    HEt script haalt al allerlei informatie op over het domein, enkel doet het waarde berekenen het niet juist, geeft ?10,00 altijd aan.
    Dus de berekening dient nog gemaakt te worden, grootste stijgers / dalers faq en contact.

Robin

Omschrijving website:
    Via deze website kunnen mensen hun waarde van de site berekenen.

URL: http://www.sitewaarde.net
    Leeftijd site (maanden): 0 (is nog niet af)

Maandelijks inkomsten: 0
    Details: -

Unieke bezoekers/dag: 0
    Details & stats: -

Prijs:
    Bieden vanaf €1,00
    Opbieden met €1,00
    Buy now €20,00

Waarom verkopen:
    Geen tijd om het project af te maken

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving

LETOP: Deze website is nog niet af, dit dient door uzelf te gebeuren. U ontvangt de psd + slicing + script tot nu toe.

Op trainersdroom.nl heb ik momenteel 64 leden, hier ga ik deze week weer aan promoten, verdienlocatie.nl heeft iets in de 100 leden, deze site is nog niet af. En 123portfolio heeft 222 leden. Wel moet ik hierbij even meegeven dat 123portfolio nog vol bugs zit die ik er morgen uit moet halen.