Hoi,
Stuur mij maar een pb met wat je precies wil, maak ik wel een mooi prijsje
Posts by Robin
-
-
vandijk, joey bedoeld dat je had gezegd dat je de source had, en het domein net een paar minuten geleden is vastgelegd, enkel klopt dat niet want whois zegt: Creation Date: 21-apr-2010
dus het domein is al van april@ts,
ik heb nog wel wat domeinen:
smsvoorhosting.nl en .be
123crime.nl en .be
Mocht je hier interesse in hebben kun je een pb sturen, andere mogen dit ook -
vandijk, mocht je deze met doorverkooprechten hebben heb ik ook interesse hierin (mits ik het ook mag doorverkopen)
-
-
Ik weet niet hoe je bedoeld, misschien even wat beter / duidelijker formuleren
-
Nee hoor, hiervoor moet je naar je hosting mailen, want als wildcard aanstaat kun je brgvfv.jouwdomein.nl intypen en kom je gewoon op de index uit
-
JE moet ook bij je hosting via apache wildcard dns laten activeren
-
Ja, de underground war source, enkel mist deze de db + login en nog vanalles.
Je zou ook http://www.123tunegame.nl kunnen gebruiken.
Robin -
@iSilverStar, ik merk dat dit allemaal slice problemen zijn
-
Bever, idd hoort dat niet, ff oplossen
@isilverstar, ik zie niet wat daar mis is?EDIT: bug is opgelost
-
Citaat van larsisgoed9
Bug gevonden:
Website namen met een spatie erin werken nietLars
Dat is logischNu worden spaties bij registratie automatisch vervangen door -
@iSilverstar, dat zijn er drie
Ik zal ff kijken naar de maps en racers online. EDIT: deze twee bugs zijn opgelost. Alleen staat de map goed bij mij in de layout, misschien heb je een screenshot?
Van layout veranderen staat al iets op de vorige pagina -
Sorry, vergeten
maar heb je die nog nodig met registratielink xd
insaneflame, dit zal later erbij komenzal gedeeltelijk standaard zijn, gedeeltelijk extra opties
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.10 20:27:59:
Weer een bug opgelost, de online pagina werkt nu ook, voor de mensen die dit interessant vinden. ik had de url niet goed afgehandeld
verder is de misdaadbug opgelost en de politieschool bug .
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.10 21:08:42:
Ik heb even een twitter aangemaakt: http://twitter.com/123tunegame -
insaneflame, admin opties kun je op dit moment beheren via 123tunegame.nl zelf (het cp).
Bij opdrachten gaat het idd verkeerd. Ik zal het zo proberen op te lossen. In het totaal zijn er nu nog 4 bugs:
- TPL parser
- Bij racers online word je ook doorgestuur naar de inlog pagina
- als je in mijn profiel zit en je gaat naar bekijk garage van, dan ga je ook naar de login pagina
- Opdrachten paginaRobin
-
Citaat
en je kan inloggen met een acc zonder dat je hebt aangemeld op die game.
Is opgelostRobin
-
Ik heb de level bug opgelost. Mocht deze op nog andere pagina's ontstaan hoor ik het graag.
Ik ben nu even naar de bugs van r-mulder aan het kijken -
sysrq, op welke pagina rank je dan elk minuut met een level. Ik heb ook liever dat je zegt wat niet werkt ipv er werkt vanalles niet.
Ik ben blij met ieder soort feedback
Ik weet ook dat er bugs zijn, ik weet ook helemaal zeker dat ik ze zelf niet allemaal zou vinden. Dat zie je zo ook aangezien deze website 2 dagen lang door mij en nog iemand is getest. -
r-mulder.
Idd met die informatie kan ik zelf heel veel. van de premium zal ik even nakijken, ik weet wat de bug is (zit hem in de url).
Idd jammer van de fouten, maar als iedereen ze meld zal het met een beetje geluk na het weekend bugvrij zijn!
Ik zie dat een hoop bugs ook door de layout zijn (daarom zie je op div pagina's geen tekst, als je het selecteert zul je de tekst wel zien -
SkyNet, insaneflame, lees ff een paar berichten terug van mij, daarin staat dat in de loop van de week de templates online komen
vanavond wss al de eerste.
@glammie, ik zal er even heen kijken, dit zal zometeen wel opgelost zijn
-
Raven, ik doe subdomein.123tunegame.nl/game/script.php om zo alles in het script af te ronden. Verder merk ik dat het inloggen nog steeds niet helemaal werkte. Dit heb ik opgelost en moet ik zo uploaden, hiervoor moet helaas alles verloren gaan wat gemaakt is, hierover zullen jullie zo een email ontvangen.
over het herscripten, dit is een groot gedeelte herscript met een template parser, ik merk ook dat de links niet werken, dit komt door een oudere versie wat ik schijnbaar online heb gezet
de nieuwe templates zal ik vanavond / morgen toevoegen. Vanavond denk ik 1 en morgen de andere 2.
insaneflame, lees ook ff het berichtje van mij
-
Dit komt omdat ik nu ff alles aan het omzetten ben van pass, dit had ik net niet
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.09.10 22:51:02:
Nu gaat het inloggen goed op de games, ik zorg ff dat je meteen overal dezelfde account krijgt. Ik zal zometeen ff alle wachtwoorden aanpassen aan 'wachtwoord'
Dus als je niet meer kan inloggen, ff met 'wachtwoord'.
Als het goed is is de bug opgelost, nu kun je inloggen met 'wachtwoord' als wachtwoord. Dit kun je via je account paneel op 123tunegame.nl aanpassen.
Verder mocht iemand nog ideeen hebben kwa uitbreidingen hoor ik ze graag via pb of email
http://www.123tunegame.nl/contact.phpMVg,
Robin