Posts by Robin

Ikzelf heb het idee dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg is om op consumenten tv's die 3d beelden goed weer te geven. Netzoals met de plasma (weet je wel, vroeger die grote pixels) wat nu allemaal prima is opgelost (op oude plasma tv's heb je nog altijd grote pixels)

Alleen het zoekvlak zoals de rest zegt, stuur me anders ff een pb dan zal ik het voor je aanpassen (een bijpassend zoekformulier ;))

Hoi,
    Als je je pc / laptop met hdmi op de tv aansluit heb je volgensmij gewoon 3d beeld. En anders een blue ray brander aanschaffen ;)

Soort werkzaamheden:
    scripter

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Uw unieke wordpress template willen hebben? Ik kan u hiermee helpen. Indien u uw design in html aanlevert kunt u voor €25,00 al uw eigen template hebben. Mocht u het design nog niet hebben in html, vanuit PSD kan ik ook helpen voor €50,00

Budget voor dit project:
    Vanuit html: €25,00
    Vanuit psd: €50,00

Deadline:
    Vanuit html: 24h
    Vanuit pas: 48h

BTW-nummer verplicht:
    nee

Voorbeelden:
    http://exclusivepoker.nl/

@Suprior, SSL versleuteld de connectie naar de server, dus wachtwoorden worden veilig doorgesluisd. Verder is het een unieke source vanaf 0 gebouwd en compleet bugvrij.
    Niels, sorry hoor. maar van jou heb ik de afgelopen maand geen nuttige reactie gezien.

Hoi,
    Morgen is het zover, Gangster.nu word gelanceerd. Gangster.nu is een website zoals mafiosi, nu kunnen we een website natuurlijk niet alleen runnen gezien we meer dan 1000 leden in de eerste week verwachten.
    Dus op dit moment zoeken we 2 á 3 moderators die ons hierbij kunnen helpen.

Is dit iets voor jou en voldoe je aan de onderstaande eisen, stuur dan een pb of plaats hieronder een reactie:
    - Minimaal 1 uur per dag online
    - Spreekt goed ABN
    - Kan zich aan de regels houden en is betrouwbaar
    - Kan goed oordelen over iets wat wel of niet kan

Mvg,
    Robin C en TJ Godee
    Toestemming van Xreativ (MJorritsma)

Edit van Xreativ:
    Bevestiging toestemming.

Omschrijving website:
    Via gratissite.eu kunnen andere hun eigen gratis website aanmaken

URL: http://www.gratissite.eu/
    Leeftijd site (maanden): 1

Maandelijks inkomsten: 0
    Details: maar 3 kliks gehad van de hoofdsite, op de webs

Unieke bezoekers/dag: -
    Details & stats: Geen teller

Prijs:
    Bieden vanaf €45,00
    Opbieden met €1,00
    Buy now €100,00
    Veiling eindigd 24h na het laatste bod
    Waarom verkopen:
    Geen tijd om te promoten, heeft in de tussentijd wel al 35 sites.
    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving

LETOP: Je ontvangt een licentie van dit script, licenties zal ik blijven verkopen, jij zal ook updates blijven ontvangen

EDIT: €45,00 op TBforum geboden