Posts by Robin
-
-
Ikzelf heb het idee dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg is om op consumenten tv's die 3d beelden goed weer te geven. Netzoals met de plasma (weet je wel, vroeger die grote pixels) wat nu allemaal prima is opgelost (op oude plasma tv's heb je nog altijd grote pixels)
-
-
Hoi,
Als je je pc / laptop met hdmi op de tv aansluit heb je volgensmij gewoon 3d beeld. En anders een blue ray brander aanschaffen -
Hoi,
Heb je de cronjob ingeschakeld? -
Soort werkzaamheden:
scripterOmschrijving van de werkzaamheden:
Uw unieke wordpress template willen hebben? Ik kan u hiermee helpen. Indien u uw design in html aanlevert kunt u voor €25,00 al uw eigen template hebben. Mocht u het design nog niet hebben in html, vanuit PSD kan ik ook helpen voor €50,00Budget voor dit project:
Vanuit html: €25,00
Vanuit psd: €50,00Deadline:
Vanuit html: 24h
Vanuit pas: 48hBTW-nummer verplicht:
neeVoorbeelden:
http://exclusivepoker.nl/ -
Wat is het respons op deze mailing. En van welke website komen de adressen af, eventueel per mail
-
deleted, verkoop niets meer op cp
-
@Suprior, SSL versleuteld de connectie naar de server, dus wachtwoorden worden veilig doorgesluisd. Verder is het een unieke source vanaf 0 gebouwd en compleet bugvrij.
Niels, sorry hoor. maar van jou heb ik de afgelopen maand geen nuttige reactie gezien. -
Ik ben op dit moment voorzien :slotje:
-
Niels, die zin is toch echt ABN. Verder probeer jij maar eens door een 256 bits ssl beveiliging te komen, tot 128 bits is voor zover ik weet te kraken.
Vergoeding is in het begin vrijwillig.
r-mulder en insaneflame, stuur me even een pb met je msn -
Hoi,
Morgen is het zover, Gangster.nu word gelanceerd. Gangster.nu is een website zoals mafiosi, nu kunnen we een website natuurlijk niet alleen runnen gezien we meer dan 1000 leden in de eerste week verwachten.
Dus op dit moment zoeken we 2 á 3 moderators die ons hierbij kunnen helpen.Is dit iets voor jou en voldoe je aan de onderstaande eisen, stuur dan een pb of plaats hieronder een reactie:
- Minimaal 1 uur per dag online
- Spreekt goed ABN
- Kan zich aan de regels houden en is betrouwbaar
- Kan goed oordelen over iets wat wel of niet kanMvg,
Robin C en TJ Godee
Toestemming van Xreativ (MJorritsma)Edit van Xreativ:
Bevestiging toestemming. -
spelbasis.com 4,50
spelcentrale.com 4,50 -
Is er ook een psd?
-
Volgensmij is TS voorzien, ik ben hem nml aan het helpen.
-
Omschrijving website:
Via gratissite.eu kunnen andere hun eigen gratis website aanmakenURL: http://www.gratissite.eu/
Leeftijd site (maanden): 1Maandelijks inkomsten: 0
Details: maar 3 kliks gehad van de hoofdsite, op de websUnieke bezoekers/dag: -
Details & stats: Geen tellerPrijs:
Bieden vanaf €45,00
Opbieden met €1,00
Buy now €100,00
Veiling eindigd 24h na het laatste bod
Waarom verkopen:
Geen tijd om te promoten, heeft in de tussentijd wel al 35 sites.
Betaling via:
Paypal | OverschrijvingLETOP: Je ontvangt een licentie van dit script, licenties zal ik blijven verkopen, jij zal ook updates blijven ontvangen
EDIT: €45,00 op TBforum geboden
-
Hoi,
De layouts op wmwinkel.eu (in layouts) kan ik eventueel met doorverkooprechten verkopen. Mail voor de prijs -
-
Veiling: Ja
Indien veiling, startbod: € 15,-
Opbieden met: € 1,-
Buy-now: € 30,-
Veiling eindigt: 24h na het laatste bodRechten op fotos/icoontjes inbegrepen?: Ja
Basing inbegrepen? NeeVoorbeeld: http://i48.tinypic.com/21ay2w3.png
-
Kan als ebook. Anders zou ik eens uitgevers contacteren