jgdonleach, dit komt omdat ze op de vorige sollicitatieronde een hele tijd over mij hebben zitten twijfelen (dit had ik vernomen van Joshua). Daarom denk ik dat ze in eerste instantie mij nog eens hebben gevraagd.
Posts by Robin
-
-
Willem, bedankt. Ik hoop ook dat ik lang mag blijven en deze taak goed kunnen te vervullen, ook heb ik mijn eerste report al gemodereerd (xD) (die van jou willem).
Verder hoop ik dat andere me dit ook gunnen en me hiermee helpen. -
6 euro op trainersdroom
-
trainersdroom.nl ?4,00
-
WJsolutions is al lang online
-
daar staat niets op
-
Jeffrey.Hoekman, kun jij misschien die 10 000e maandelijkse sales op sedo dan verklaren en op andere besloten forums?
-
tot 29-09-2011
-
Ik bedoel idd wat Nillas zegt, het is bij 99% van de domeinen zo, er zullen vast en zeker nog wel een paar goede tussenzitten. Maar die moet je ertussenuit zien te vissen.
Ik ben op dit moment bezig met een systeem zodat ik domeinen die in qurataine zitten eruit te gaan vangen (100 refreshes per seconde om te controleren als het domein al vrij is) -
nee, met vrije domeinen red je het niet meer
-
Jordy, dat wil iedereen, veel geld verdienen zonder iets te doen.
Maar hierbij zul je idd op forum's moeten rondlopen en een groot budget hebben voor overnames van domeinen. Maar je kan er ook meteen vanuit gaan wat je het 1e half jaar uitgeeft verdien je niet terug, dat is enkel leergeld.Eventueel heb ik nog wel wat mooie domeinen die je mag overnemen.
-
Domeinnaam(en) te koop:
- vpsoutlet.nlHuidige registrar:
CompanyTotalStatistieken:
niet van toepassingBetaling via:
Paypal | OverschrijvingBijkomende informatie:
Bieden vanaf €15,00
Opbieden met €2,50
Buy now €175,00
Veiling eindigd: 48h na het laatste bod -
Ikzelf heb een idee dat hun zijn servers eruit liggen, dit is ook als je wjsolutions.nl opent
-
Of wellicht zien jullie dat dit topic al een half jaar oud is
-
idd, domein is een tijdje geleden verkocht aan skynet, script aan F.Ajeti
-
Is g4g er ook bij inbegrepen, en ontvangt de koper alle rechten?
Robin
-
plaats 1 + 2 ?3,00
-
Hoezo gebruik je geen eigen demo: http://www.sitedeals.nl/script…icenties-maffia-game.html
-
De teksten op de faq pagina zijn volgensmij niet van jou he, en het menu ook niet
-
Dat is gewoon ervaring en de markt kennen