:slotje: op verzoek van ts
Posts by Robin
-
-
Hier staat het uitgelegd: http://www.zpanel.co.uk/how_to_setup_a_server_at_home
-
-
Je kan het beste de chat uit de crimez source slopen. Is een mooi systeempje.
Robin
-
Die van stan, uit de contest
-
-
Ik sluit het topic, zodra het topic voldoet aan de eisen voor een check kun je even een pb sturen naar een crewlid en zal het topic worden geopend. Deze eisen vind je in de regels.:slotje:
-
@Gio, voor ?17,00 slice ik normaal niet. Bij mij zit je tussen de ?35,00 en ?50,00 voor een slice excl design. Mark hierboven kan bijvoorbeeld hele mooie designs maken, maar dat betaal je ook.
Verder mag van mij weer iedereen ontopic gaan onder deze lijn:
------------------------------------------ -
Klopt, veiling gesloten.
-
Er is nog 2 uur de tijd om te bieden trouwens, daarna zal die niet meer verkocht worden
-
Svp opheldering omtrent de scripts. Verder hebben we hier ook een report knop voor.
-
Voor zover ik kan zien niet.
Robin
-
Hier een stukje code:
PHP
Toon Meerif(isset($_SESSION['gebruikersnaam']) AND isset($_SESSION['logintime']) AND isset($_SESSION['lastactive']) AND !isset($_GET['action']) AND $_GET['action'] != "logout" AND !isset($_POST['submit'])){ $_SESSION['gebruikersnaam'] = $_SESSION['gebruikersnaam']; $_SESSION['logintime'] = $_SESSION['logintime']; $_SESSION['lastactive'] = time(); mysql_query("UPDATE gebruikers SET lastactive='".time()."' WHERE logintime='".$_SESSION['logintime']."' AND gebruikersnaam='".$_SESSION['gebruikersnaam']."'") or die(mysql_error()); echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=ingame/index.php" />'; } if(isset($_POST['submit']) && !isset($_GET['action']) && $_GET['action'] != "register"){ $gebruikersnaam = strip_tags($_POST['gebruikersnaam']); $wachtwoord = strip_tags($_POST['wachtwoord']); if(strlen($gebruikersnaam) < 6 OR strlen($wachtwoord) < 5){ $error = 1; }
@Lars, ik zal zodra dit verkocht is jou op de hoogte brengen!
Robin
-
Staat ook in het topic vermeld he
Robin
-
gangster.nu ?25,00
-
Beste,
Hierbij wil ik het spel supermarktgame.nl welke ik heb overgenomen van Lars hier op CP.
Nu wil ik deze website te koop aan bieden, u ontvangt alle rechten, enkel mag het script niet verkocht worden in licenties.Veiling:
Bieden vanaf €165,00
Opbieden met €5,00
Buy now €250,00
Veiling eindigd: Zaterdag 15.00Alle offtopic reacties worden verwijderd!
Mvg,
Robin -
En 20 minuten downtime kan voor sites dodelijk zijn. Gewoon het command yum update is toch voldoende?
50mb/s is verder lang niet wat er in professionele DC's wordt gehaald (1gb/s verbinding).
Dit zul je daarom ook zeer zeker merken aan de snelheid van de website.Robin
-
Voor de snelle beslisser van vandaag heb ik deze aanbieding:
seniorengadgets.nl / .be / .eu bij, battleheroe.nl / .be en zoj.be en yfb.be extra !Robin
-
Word nu meer spam van "Hier neem mijn website, ik reik prijzen uit!" dus een :slotje:
-
Je ontvangt alles wat op de websites staat. Verder heeft computerleverancier.com 1 sale van ?15,00 gehad.
Het is de bedoeling de hele set in 1 keer te verkopen, het liefst vandaag nog.Robin