Dit is volgensmij niet hoe ik hem had gesliced, maar voeg in de css even:
img { border: none; }
toe.
Posts by Robin
-
-
:slotje: op vraag van de ts.
-
Ik kan een unbugged dimaffia source leveren, deze kost wel ?22,50
Mocht je hier interesse in hebben kun je een pb sturen. -
Als ik het goed heb is dit mogelijk bij versio;
-
Citaat van Kurene
Verder heb ik sommige layouts gebased.
Ik had in het begin geen rekening gehouden met verschillende scherm resoluties.
Dus als je padding-left doet bijvoorbeeld. doe dan niet
Maar doe met procenten dus bijvoorbeeld
Zo heb je geen problemen dat het in elke scherm resolutie anders is.
Dit hier kun je beter niet doen, vaak worden layouts gemaakt voor max 1000px en dan doe je zo'n layout centreren. % kunnen namelijk heel lelijk uitvallen op hele grote / hele kleine schermen.Verder om het te leren kun je misschien ookk een gratis template downloaden waarvan de slicing en psd beschikbaar is. Doe je de psd slicen proberen en dan vergelijk je hem met de slicing wat was bijgeleverd. Dit is een hele leerzame manier, gewoon toepassen en proberen
-
Alle offtopics verwijderd, als er nog 1 iemand offtopic gaat of zanikt over de prijs ga ik banpunten uitdelen.
-
giotjuh, je kan het ip toch koppelen aan een subdomein. Dan heb je er toch geen last van. (volgensmij val ik in de herhaling, had ik net ook al gezegd ongeveer :P)
-
Achja, veel las heb je er niet aan (ik weet niet als iemand al een ipv6 adres heeft, ik wel) maar die koppel je toch aan een domein of subdomein voor op de server root te komen (tenminste ik wel).
Robin -
AMSTERDAM - Het laatste aantal traditionele internetadressen wordt op dinsdag vergeven. Nadat deze laatste zogenaamde IPv4-adressen worden geregistreerd, moet worden overgeschakeld op het IPv6-systeem. Dit levert veel logistieke rompslomp op.
Hoewel internetgebruikers webadressen voornamelijk als combinaties van letters - zoals http://www.telegraaf.nl - kennen, verwijzen deze eigenlijk door naar cijfercombinaties. Het probleem met de huidige versie van deze IP-adressen is dat er maar 4,3 miljard combinaties mogelijk zijn en dat deze op dinsdag dus vrijwel allemaal zijn vergeven. Dat meldt de Stichting IPv6 Nederland.
De Internet Assigned Numbers Authority (IANA) deelt de vijf laatste blokken van elk ruim 16 miljoen adressen uit aan de vijf Regionale Internet Registratie (RIR) instanties. Deze RIR's hebben de taak de adressen verder onder internetproviders te verspreiden. Het is de bedoeling om ze slechts mondjesmaat te verstrekken om zodoende tijd te winnen tot het nieuwe systeem is doorgevoerd. De verwachting is echter dat er in 2012 geen nieuwe IPv4-adressen meer beschikbaar zijn.
IPv6 maakt gebruik van langere adressen, waardoor er meer van beschikbaar zijn. Het probleem is dat de twee systemen niet direct met elkaar kunnen communiceren en het overgrote deel van de bestaande hardware zoals modems en routers IPv6 ook niet snapt. Dat wil zeggen dat sites die straks enkel vanaf een IPv6-adres werken, niet op elke computer toegankelijk zijn.
Consumenten hoeven de komende tijd echter nog niet te vrezen: vrijwel alle grote sites en diensten als Google en Facebook zullen na de overgang op IPv6 ook nog een IPv4-adres behouden, waardoor ze toegankelijk blijven.
Desalniettemin spoort de Stichting IPv6 bedrijven en instanties aan om zo snel mogelijk over te stappen op het nieuwe systeem.
Bron: telegraaf.nl
-
:slotje: Eerst dient de layout af te zijn voordat die gecheckt mag worden. Zodra je het af hebt en het topic weer open wil hebben moet je even een pb naar een moderator sturen.
-
Ik sluit het topic omdat er te min informatie word gegeven en een onduidelijke titel, zodra dit is aangepast moet je even een pb sturen naar een moderator / beheerder voor het topic te openen.
-
:slotje: op verzoek van ts
-
@Maviose, Skynet.
Dit klopt beide -
-
mybbhulp ?2,00
-
Het domein staat bij deziweb.nl
-
Beste,
Hierbij wil ik het domein jouwmaffia.nl te koop aan bieden. Dit domein is vandaag uit quarantaine gekomen.Veiling voorwaarden:
Bieden vanaf €15,00
Opbieden met €1,00
Buy now €50,00
Veiling eindigd: 48h na het laatste bodMvg,
Robin C -
Nu snap ik de oplossing, ik ga die gebruiken, die werkt toch mat makkelijker dan die wat ik op dit moment had. Bedankt!
Ik moet dus een db aanmaken met de naam "afbeeldingen" en daarbij id, productid, afbeeldingen daaruit alle afbeeldingen opladen.
-
@killingdevil, dit heb ik met opzet gedaan aangezien het mogelijk is om zo veel afbeeldingen als je wil toe te voegen.
Er zat dus niets anders op -
Hoezo bouwen jullie niet meteen de layout in
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.11 19:42:47:
Topic opgeschoond, svp enkel ontopic reacties nog plaatsen.