Deze is toch gewoon gemaakt door thomas, snap niet dat je het laat schecken.
Robin
Deze is toch gewoon gemaakt door thomas, snap niet dat je het laat schecken.
Robin
Ik sluit het topic momenteel omdat er geen toestemming is gegeven. Deze kun je nog altijd aanvragen.
Robin
<table border="none">
<tr><td>Naam:</td><td><input type="text" name="gebruikersnaam" /></td></tr>
<tr><td>Wachtwoord:</td><td><input type="password" name="wachtwoord" /></td></tr>
</table>
Hiermee zou het moeten lukken, let wel ff op dat je de juiste name mee geeft. (Hier heb ik gewoon gebruik gemaakt van de table functie in html)
Ikzelf kan je deziweb aanraden, een hele goede en stabiele host (nooit downtimes etc)
Robin
Bij deze sluit ik het topic omdat er geen goede titel is, zodra deze is aangepast open ik het topic weer.
WillemTopic heropend
Er staan verschillende domeinen welke u aanbied op mijn naam, oa battleheroe.nl / .be en nog verschillende. Svp hiervan de houder aan te passen.
Robin
Zou je de domeinen welke op mijn naam staan eerst nog even op jouw naam willen zetten?
Robin
Idd, gewoon bestellen via sourceshop.nl
:slotje: Neem aan dat het verkocht is?
Bumpje op verzoek van TS
Jackie, het gaat hier om laptop processors.
@Mavoise, budget voldoende, graag ontvang ik gewoon offertes. Een factuur heeft zelfs de voorkeur.
Rick, updates in de toekomst zal ik gewoon voor betalen of zelf realiseren. Wel word er verwacht dat alles bugvrij is.
Voor de rest zal ik vanmiddag even iedereen contacteren.
Robin
@stan, jij hebt het voorlopig nog druk genoeg met 123tunegame.nl (xD).
Maar dit moet ook zo snel mogelijk af, het liefst binnen 2 weken.
Robin
Beste,
Ik zoek een scripter welke secondwar.nl voor mij kan afmaken. Het gaat om een groot gedeelte wat nog gescript moet worden, er is voldoende budget hiervoor beschikbaar.
Kun jij goed scripten in php / mysql? Dan mag je contact met mij opnemen voor de uitgebreide opdracht uitleg.
Mvg,
Robin C
Mijn bod van 160 mag blijven staan.
Helaas niet, vermeld hem gewoon even.
@Mavoise, zou je ook de winnaar bekend kunnen maken in het topic?
Robin
:slotje: Topic loopt onderandere op niets uit.
Citaat van insaneflame
Ik ben een beginnen met php maar hoe moet ik dit in me register zetten?
gewoon onder passwoord ofzo?
Dit moet je invoegen waar mysql_query is, en [email protected] in jouw emailadres aanpasses, dan ontvang je iedere keer als iemand zich registreerd een email.
Robin