Posts by Robin
-
-
Beste leden,
Op dit moment heb ik besloten gangster.nu uit de verkoop te gaan halen en zelf te gaan exploiteren. Natuurlijk kan dit niet zonder een professioneel team achter de website.De crew probeer ik via deze website te vinden. Ik zoek een vrijwillige moderator, en 1 promotor. Deze ontvangt €0,10 per actief spelend lid.
Kun jij me hiermee helpen? Neem dan even contact op.
Robin
Toestemming van Lodewijk
-
Guitar, vind je? Bij mollie is het allemaal veel strakker, en lekker overzichtelijk wat je hierbij nog wel mist.
-
Misschien ook een beetje spieken bij mollie.
-
Is beter als de huidige, maar kan nog veel beter, en jij kan dat ook :cheer:
-
@Koen, je kan zeggen wat je wil. Maar als ik vanuit cp op de banner klik krijg ik ook een witte pagina. Lijkt me niet te horen?
-
Ik verkoop het niet los.
-
@habib, dan lijkt me dat een fout in het systeem wat koen moet oplossen
-
http://publicoll.com/showbanne…=klasje&site=397&method=1 word ook niet doorgestuurd, en dat is volgensmij de link naar publicoll.
Robin
-
insaneflame, bij een kvk inschrijving ontvang je meteen een BTW nummer, dit is in nederland NL[sofinummer]B01
Robin
-
Hoe groot is je budget?
Als het goed is heb ik er nog een paar bij Transip BV staan.Robin
-
Nee, dan dien je een kwitantie te leveren en bij BTW: geen btw, 0% ook niet, 0% is ook btw.
Robin
-
Ja, als je de basis kent dan weet je dat // word gebruikt om commentaar aan een php document toe te voegen.
http://www.html-site.nl/commentaar_toevoegen.phpRobin
-
Ik zou eerst even de basis van php gaan leren. Dan snap je ook wat daar staat.
-
wat werkt er dan niet?
-
-
MaffiaLords, dat heb ik met opzet weggelaten ivm de gebruiksvriendelijkheid. In de slicing heb ik hem wel verwerkt
-
@Maviose, ik stuur je even inloggegevens van de admin. Anders zal er misbruik van gemaakt worden.
Robin
-
@Maviose, dan mag je altijd een bod doen.
-
Slicen á 4 uurtjes
Unbuggen á 10 uurtjesVerder is dit ook gereport gezien discussies over de prijs niet hoeven. De domeinnaam zelf heeft ook een bepaalde waarden.