Posts by Robin
-
-
Beste,
Ik ben opzoek naar een scripter voor een complete game. Kan jij goed php / mysql en heb je interesse om een unieke game te ontwikkelen? Neem dan even contact met me op zodat ik een complete opdrachtomschrijving kan mailen.Robin
-
Nee, transip heeft dit nodig als bevestiging.
-
Nee
-
eeyk, op z'n minst toestemming, anders als de website iets succesvoller word heb je een gigantische auteursrecht claim aan je broek.
-
eeyk, stop eens met die onzin. Ook op die afbeelding zitten rechten! De TS moet gewoon even contact opnemen met eredivisie.
Robin
-
Valt me nu pas op de typo, het gaat om sitedevlopers.nl
-
Domeinnaam(en) te koop:
- sitedevlopers.nl / .be / .euHuidige registrar:
.nl bij Transip
.eu en .be bij Hosting.euDomeinen zijn apart verkrijgbaar:
Nee als setStatistieken:
Niet van toepassingBetaling via:
Paypal | OverschrijvingBijkomende informatie:
Bieden vanaf €20,00
Opbieden met €2,50
Buy now €125,00
Veiling eindigd: 48h na het laatste bod -
Domeinnaam(en) te koop:
- massamail.euHuidige registrar:
Hosting.euBetaling via:
Paypal | OverschrijvingBijkomende informatie:
Bieden vanaf €5,00
Opbieden met €2,50
Buy now €75,00
Veiling eindigd: 48h na het laatste bod. -
Dat is nu het geval :0
-
Ik ben even wat aan het aanpassen, daardoor is deze fout opgetreden, ik ben nu klaar ermee en de fout is er ook uit
Robin
-
Onbeperkt, zolang het maar active leden zijn. De uitbetaling gaat ook automatisch via miljoenenmail (zodra je de uitbetaling aanvraagt).
Robin
-
Beste leden,
Ik heb enkele dagen geleden een promotor voor gangster.nu gevonden. Op dit moment ben ik op zoek naar zo veel mogelijk promotors voor MiljoenenMail.nl
Per (actief) lid welke u aanbrengt ontvangt u €1,00Het systeem regsitreert automatisch welk lid u aanbrengt, en als dit lid actief enquetes invult en emails leest wordt de referalluitkering aan uw account toegevoegd.
Zodra u zich aanmeld op http://www.miljoenenmail.nl en inlogt ziet u een referall code, deze dient u hiervoor te gebruiken. Verder ontvang ik ook graag een berichtje als u zich actief als promotor wil bezighouden. (is altijd handig om te weten).
Toestemming van R-Mijnten
-
Ik weet wat ik doe
Daarom voordat de mailing word verstuurd dient er ook een contract getekent te worden en nog div. eisen waaraan je moet voldoen.
Robin
-
-
-
Beste leden,
Op dit moment wil ik een unieke nederlandse service aanbieden, ik heb een speciaal ingerichte server om emails te versturen. Aangezien ik zelf bijna geen emails meer verstuurd wil ik deze dienst aan andere (klanten) gaan aanbieden via deze weg.
De prijs voor een mailing is altijd bespreekbaar en afhankelijk van de aantal leden. Heeft u een mailing welke verstuurd moet worden, neem dan even contact met me op voor meer informatie!
Met vriendelijke groeten,
Robin C -
Website is uit de verkoop, ga hem zelf exploiteren
-
Veel moderators en weinig promotors, ik zal straks even contact met je opnemen!
Robin
-