Ga er maar niet vanuit dat je ?0,89 krijgt per klik. Als je me even de naam van het bedrijf geeft waar je zit te kijken dan zal ik je even de vergoedingen opzoeken.
Posts by Robin
-
-
SkyNet, klopt helaas niet helemaal, die 0,89 is een gemiddelde wat word gehaald over alle kliks en sales. Dus het kan zijn dat je maar 0,10 verdient per sale maar ook bijv 100?.
Voor zover ik weet heeft M4N niet zoveel CPC campagnes welke vergoeden per klik. eCPC is dus het gemiddeldeVerder is KVK altijd verplicht als je doel is om zo veel mogelijk winst te maken
-
Ik verwacht dat skype een compleet nieuwe wending gaat krijgen, en echt ingeburgerd word in de maatschappij dmv windows mobile, xbox etc.
-
Ik wil wel ?30,00 geven als er ook een ingame bij gemaakt word.
-
NVT, fout gelezen
-
-
Je offerte was 1190 incl btw
Robin
-
Gaat om hetzelfde project als de vorige keer, budget low tot mid xxx.
Robin
-
Dat mag de scripter zelf bepalen
-
Aangezien arendjee na het aannemen van de opdracht niets meer van zich laat horen ben ik nog opzoek. Dus als je me kan helpen ontvang ik graag een pb!
-
icepay, multisafepay, targetpay
-
Wat is ons voordeel als we linkpartner met jou worden?
Robin
-
Ik krijg geen errors zodra ik dat doe.
-
Nop,
Hier doe ik het uid ophalen:
PHP$user1 = "SELECT * FROM klanten WHERE email='".$_SESSION['magicnails']."'"; $query['select']['username'] = mysql_query($user1) or die(Mysql_error()); $username = mysql_fetch_assoc($query['select']['username']); $uid = $username['id'];
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.11 15:33:46:
Maar het grootste probleem is hier:PHP
Toon Meer$sql1 = mysql_query("SELECT * FROM winkelwagen Where klant = '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'"); // Query starten voor alles uit de db halen while($show1 = mysql_fetch_object($sql1)) { $product = $show1->product; // Klant id uit de db halen $aantal = $show1->aantal; // Aantal uit de db halen $id = $show1->id; // ID uit de db halen $sql13 = mysql_query("SELECT * FROM orders Where klant_id = '".$uid."' Desc Limit 1"); // Query starten voor alles uit de db halen while($show13 = mysql_fetch_object($sql13)) { $orderid = $show13->id; // ID uit de db halen mysql_query("INSERT INTO orders_producten (product, aantal, orderid) VALUES ('".$product."', '".$aantal."', '".$orderid."')") or die(Mysql_error()); } }
De producten worden nml niet in de orders_producten geplaatst.Robin
-
Beste,
Op dit moment ben ik voor een klant bezig met het bouwen van een webshop, maar vanuit de winkelwagen de order aanmaken gaat het mis.
Ik gebruik deze code:PHP
Toon Meermysql_query("INSERT INTO orders (klant_id, prijs) VALUES ('".$uid."', '".$_SESSION['winkelwagen']."')") or die(Mysql_error()); $sql1 = mysql_query("SELECT * FROM winkelwagen Where klant = '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'"); // Query starten voor alles uit de db halen while($show1 = mysql_fetch_object($sql1)) { $product = $show1->product; // Klant id uit de db halen $aantal = $show1->aantal; // Aantal uit de db halen $id = $show1->id; // ID uit de db halen $sql13 = mysql_query("SELECT * FROM orders Where klant_id = '".$uid."' Desc Limit 1"); // Query starten voor alles uit de db halen while($show13 = mysql_fetch_object($sql13)) { $orderid = $show13->id; // ID uit de db halen mysql_query("INSERT INTO orders_producten (product, aantal, orderid) VALUES ('".$product."', '".$aantal."', '".$orderid."')") or die(Mysql_error()); } } $query2 = "DELETE FROM winkelwagen WHERE klant = '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'"; mysql_query( $query2 ) or die( mysql_error() ); // Alle producten uit de categorie verwijderen session_start(); $_SESSION['order'] = $orderid; header("Location: winkelwagen/stap2/".$orderid."/"); }else{ // hieronder komt dan de output van de winkelwagen + een knop om "verder" te gaan welke bij isset($_POST word gevalideerd.
De database ziet er zo uit:
orders | id, klantid, prijs, afgehandeld, betaald, betaaldmet
orders_producten | id, orderid, product, prijs, aantal
order_gegevens | id, voornaam, tussenvoegsel, achternaam, straat, huisnummer, postcode, email, plaats, orderidNu is het de bedoeling dat in "orders" de order word aangemaakt, en de producten + het bijhorend orderid in "orders_producten" worden geplaatst.
Verder worden de gegevens van de klant al geplaatst in "order_gegevens" enkel gaat het orderid nog niet mee.Wie weet hoe ik dit het beste kan oplossen?
Alvast bedankt,
Robin -
Dat kun je het beste zelf even via who.is opzoeken.
-
De layout is heel simpel aan te passen, misschien laat ik nog eens een keer een layout ontwikkelen. Verder met uniek bedoel ik de vorm van game dat niet veel voorkomt
Robin
-
Dan zul je de hele set moeten kopen en de rest doorverkopen.
-
Alle bedrijven hebben gratis push, misschien een handige toevoeging
-
Domeinnaam(en) te koop:
Bij mijndomein:
chipleaders.be
parfumstunts.nl
pokergiants.nl
pokerindicator.nl
pokerleader.nl
pokerlive.be
pokertitans.nl