Posts by Robin

Beste,
    Ik zoek mensen die vrijwillig bugs/veiligheidslekken willen gaan zoeken op mijn website zodra V2 uitkomt.
    Hiervoor heb ik geen beloning, wel kan ik een betaalaccount geven zodra V2 online is. Mensen met intresse verzoek ik pm te sturen of hieronder een berichtje te plaatsen. Indien geintresseerde mogen ze bij meerdere website's bugs zoeken (ben div. sites aan het realese/bouwen)

Alvast bedankt,
    Robin

Omschrijving website:
    Verkoop scripts via deze website

URL: http://www.wmwinkel.eu
    Leeftijd site (maanden): 3 maanden

Maandelijks inkomsten: 0
    Details: Niks aan promotie etc gedaan

Unieke bezoekers/dag: 0
    Details & stats: Geen teller en geen promotie

Prijs:
    Bieden vanaf 50,00
    opbieden met €5,00
    Bin: 2* het laatste bod
    Veiling eindigd 24 uur na het laatste bod

Waarom verkopen:
    Geen zin en tijd meer voor deze website

Betaling via:

Overschrijving

LETOP: het bevat de website + licentie van het verkoopscript (ik draag mijn licentie over) + doorverkooprechten op het portfolioscript (hier ben ik de maker van)+ verkooprechten op het ringtonio script: http://demos.automaticmedia.nl/rintone (hiervan krijg je mijn verkooplintie)+ verkooprechten op het cijferscript: http://www.sitedeals.nl/script…lscijfers-online-bij.html (hiervan beschik ik over doorverkooprechten)

Ook krijg je deze layout erbij geleverd : http://img442.imageshack.us/img442/1319/layouto.gif

Er dienen verhuizingkosten te worden betaald, ikzelf zit bij hosting.eu

Misschien kun je het duidelijk uitleggen, wat werkt niet. Dan zijn mensen hier oo zo vriendelijk om jouw te helpen, ze weten nog niet eens waarmee ze jouw moeten helpen

Hoi,
    Heeft iemand het uforum script? Zou hij die even willen uploaden en beschikbaar stellen voor mij en andere. Dit omdat de website van uforum uit de lucht is.

Alvast bedankt,
    Robin

Wat dacht je dat het menu aan de layout licht, dit is geheel afhankelijk van welke layout je gaat gebruiken, hoe ver kan het menu. daarom raad ik ook aan een verticaal menu te gebruiken.

Je kan ervan leren als het onderbouwt is, dat heeft maar 1 enkele persoon in dit topic gedaan, de rest roept gewoon, " te duur" " werkt niet" "vol bugs" Maar als niets wordt onderbouwd, snap je dan ook mijn reacties. Hier roept iedereen maar wat, sd is vele male professioneler (je merkt toch het verschil heel erg)

JULLIE MAKEN HET DAN MAAR ZELF!!! DIT IS VEILIG GENOEG. PROBEER DAN MAAR EENS .HTPSWD TE OMZEILEN!!!
    En dit zijn geen bugs, is juist beveiliging. Het is toch juist een pluspunt dat als je javascript alert doet dat hij die er niet in plaatst

vertel dan ook juist wat niet goed werkt!!!!!!!! hoezo is dit onveilig, het script wat jij ontvangt is beveiligd door een loginsysteem dus als je het script gebruikt waarvoor het is is er geen probleem, en mensen die schade willen aanrichten komen toch niet in de admin. En belachelijke prijs, voor 25 euro!

Zie mijn andere reactie, waarom zou iemand via ZIJN admin paneel ZIJN eigen occasionsite offline halen? Dus in principe maakt dit helemaal niets uit!
    En dan is er ook nog een andere die grappig wil zijn en jouw na doet...

maar hij blijft doorgaan...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.09 16:57:35:
    Is nu offline gehaalt door mij!

Hoe heb je dat dan gedaan?
    Ben er al achter, maar wat heb je eraan, als je zo je eigen site zou vern*ken?

robin
    EDIT: Dit noem ik dus gewoon vernieling, je ziet na 1 keer al dat hij het gewoon letterlijk weergeeft en niet die code in de bron plaatst!

Plaats die turiotal dan maar hier! Dit is namelijk zonder turiotal etc. gemaakt.
    Ik denk wel dat ik een simpele layout hiervoor ga maken.

Klopt, kom ik nu net achter, ik zal dit binnen enkele minuten herstellen
    Maar als jij zegt dat ik dit script zo 123 van het internet kan plukken, vertel me dan maar waar ! want dit heb ik geheel zelf gescript. Alleen is het design gratis zoals staat aangegeven!

Hoi,
    Jullie roepen nu allemaal dat het script niet af is, maar waarom onderbouwen jullie dat dan niet? Ten eerste is dit GEEN automarktplaats script, maar voor een autogarage hun occasion op het internet te plaatsen waar dit voor mijn idee meer dan voldoende voor is.

Voor 175,00 heb je het recht om verkooprechten en licenties te verkopen.
    Voor 25,00 heb je het recht om dit op je EIGEN websites te gebruiken