Ik ga gewoon voor een design van 1000 * 800 standaard maat dus
Posts by Robin
-
-
Ik zou je ouders toch maar als eerste een keer te bellen, dat word vaker al wat serieuzer genomen.
-
Schrijf mij ook maar in, heb deze week nog wel wat tijd over.
-
Wilde ik net zeggen
Maar ik zou idd eens je rechtsbijstand bellen, of het kantoor zelf (of je ouders laten bellen) -
Ik zou zeggen, pak wat hostingruimte (bied je zelf ook aan) installeer zencart of magento erop, en je hebt een vele veiligere en mooiere shop.
-
Zoiets als fok.nl
is voor iedereen iets.
-
Ga je nu een crime game starten zonder ooit met php te hebben gewerkt?
Lijkt me niet verstandig gezien in ieder script bugs / lekken zitten die dan moeten worden opgelost. -
Citaat van Emilie
Mischien iets in de trend van online study guide voor bijvoorbeeld PHP.
Hiermee kunnen mensen digitale lessen volgen op jou site, hoeft niet eens over PHP zelf te gaan maar zou wel een goed onderwerp zijn.
Zit ook een toekomst in.
Zoiets als phphulp.nl phpfreakz.nl etc. -
@Frenzo, zo ben je idd bezig aan de internetmaatschappij, maar lijkt je niet dat er al te veel zijn?
Ik denk toch dat je tegenwoordig uniek of zo goed als uniek moet zijn voor nog een beetje grote website te creeeren -
az, De meeste maken een website toch om winst mee te maken, ik kan het fout hebben maar iedereen waarmee ik ooit heb samengewerkt doen dit voor de winst.En terugverdiensten van een zoekmachine is toch wel heel veel per maand (2000-3000) om enkele racks te gebruiken voor spiders. En daardoor ook nog je eigen servers eruit te verdienen ben je wel ff bezig.
-
Ik zou zeggen, ben zelf creatief want ik denk niet dat iemand hier een goud idee gaat neergooien waar hijzelf veel mee kan verdienen.
-
klopt
-
Is toch geen spel, enkel een cms?
-
Dat is een fotoalbum
-
Ik plaats morgenmiddag online, ik zal je dan een linkje sturen
-
Citaat van stan
Jongens een beetje reclame maken voor 123portfolio terwijl ik op google honderden php jquery javascript en flash portfolio scripts kan vinden beter zoeken hoor.
Geef er dan ook een link naar... -
Dan moet je de factuur van dat bedrijf aan jouw klant geven, anders mag je GEEN btw vragen!
Daarom is dat bedrijf waarbij je koopt voor hosting & domeinen, GEEN belastingsdienst -
Ik moet van jouw een factuur krijgen met die btw erop... Niet van een ander bedrijf!!
-
10 euro voor het script, 123portfolio.nl kun je een GRATIS portfolio aanmaken
-
Versio, of directvps.nl