Een vriend van mij komt uit spanje en is hierheen verhuisd kan vragen aan hem als je eventueel intresse hebt.
En zijn moeder spreekt vloeiend spaans dus die kan het nakijken of het 100% klopt.
Posts by scarface
-
-
-
Citaat van Darsstar
Ik bedoelde te zeggen dat ik het zo ongeveer het zelfde doe, dus als ze daarom op jou zouden zeuren, dan mogen ze ook op mij gaan zeuren...
Eens zien of ze dat gaan doen XDOp jou valt bijna niet te zeuren.
Je bent gewoon een goede scriptkiddie
En je helpt mensen meer dan dat je ze afzijkt.
+Je reageert aleen als je in een topic kan helpen.
En je geeft zeer uitgebreide uitleg over wat ze fout doen en hoe ze het kunnen verbeteren.Bravo :cheer:
Darsstar edit: Probeer je me nu te beledigen of te complimenteren met het "scriptkiddie", scriptkiddies zijn heel erg zielig namelijk...
Ik bedoel ermee dat je een uiters getalenteerde scripter bent
Het woord "scriptkiddie" Gebruikt mijn pa nogal vaak dus vandaar dat ik het ook zei. -
Citaat van Kabling
Darsstar het was ook niet echt op jou gericht. Ik bedoelde het meer in het algemeen. Want mijn post count is helemaal zeer laag vergeleken met de rest.
En ik vind eerlijk gezegd Joshua ook helemaal niet te jong. Want hij weet wel precies hoe hij zich moet gedragen tegen over de rest.Ik vind niet dat hij zich gedraagt.
hij verwijdert topics zomaar en sluit ze.
Verwijderd reacties terwijl je iemand helpt.En laten we nu eens eerlijk zijn!
Ooit eens in de v2 heb ik een shell gemaakt en die in julie ftp gezet. Deze is er innmiddels al uit.
Dit vertelde ik op msn en toen Wouw joshua meteen de cp source rippen.
Maar zulke acties laat ik niet toe.
Waarom ik de shell erin had gezet ? geen idee vond het wel eens leuk om te doen.
Lekker vertrouwd zon crew of niet ?En nu moet je ook balllen kunnen tonen door dit te laten staan en niet te verwijderen . ! 8-)
-
Ja ik vind rick zelf ook wel goed.
Maar joshua wat kan jij de baas spelen zeg.
Als je ook maar 1 woord verkeerd zegt is het meteen een banpunt.
Of je sluit het topic of je verwijderd de reacties zonder enige reden terwijl ik gewoon iemand help.
Mischien eerst eens beter denken.
En ik hou er persoonlijk echt niet van om door zon kereltje die 5 jaar jonger is dan mij gecomandeerd te worden.Kabling zie je idd nooit.
-
-
-
Kwam omdat de lijst al vol zat +500 mensen :P..
En omdat zielige mensen spammen erg sneu.. -
Heb je mischien wat server stats voor mij ?
-
Ok dan ligt het dus niet aan mijn internet.
En probeer deze config.php eens mischien werkt deze wel je moet nog wel wat links veranderen.
http://plaatscode.be/138464/Hier de register met activatie
http://plaatscode.be/138463/ -
-
Welke layout heb je het precies over ?
-
Goede avond !:cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.01.10 03:27:42:
Het nachtbraak topic is niet meer zo populair he -
-
Rating: 6/10
Pluspunten: Kleurgebruik + icons
Minpunten: Lettertype & het logo ziet er pixelerig uit
Tips: Probeer eens een ander lettertype en verander je logo een beetjevoor de rest ziet hij er wel nice uit :cheer:
Komt het Proffesioneel over:Nee -
Als je helemaal niks ziet lijkt me dat je video kaart kapot is .
-
-
-
Ja ik weet het maar je kan geen <a hreff="tut 1">les 1 </a>.
in msn doen -
Ik geef je een punt voor de background de rest van de layout vind ik nogal simpel gemaakt .;)