Posts by scarface
-
-
Leeftijd:18
Maand: mei
Sterrenbeeld: stier :@ -
inc.functions.php
Post dit bestand dan even.
Dan kunnen wij teminste kijken wat er is. -
-
Och zucht pff!
Weer deze zelfde vraag.
Antwoord je hebt niet alle cron´s of conecctie bestanden ingevuld.
kijk deze nog eens na
-
Plus points: Good color use ! Nice an cleant layout !
Minus points: Cant find them
Comment: Keep pixiling !
Price aprox.: Like pim said (if it's all yours (inc background) 200 euro, if not 50 euro) -
Citaat van Nillas
Jaa dan ga je even hard af
!
-
K.Rens
Pimeeeeh
DarrstarrWaarom die 3 ? zijn gewoon goeie lui
-
-
Citaat van stan
Ik op de PvdA omdat ik met zijn standpunten eens ben en daarbij voelde ik me het best. Niet dat ik strategisch heb gestemd.
Mensen die op Wilders stemmen hebben puur gestemd op de persoon. En zijn standpunten zijn totaal niet relevant met de werkelijkheid. Hopelijk ziet men dat nadat hij geregeerd heeft. Alles dat hij zegt is of gewoon te gek voor woorden of hij kan het niet waarmaken.
Of de nederlandse cultuur heeft meer behoefte aan VRIJHEID ?
-
Ben benieuwd of deze wel wat gaat worden .. want die oude majoor crime vind ik nog steeds het slechste stukje script wat ik ooit heb gezien! Haha koop iemands aggeragde source van criminalspoint voor 2,60 stelletje mafklappers.
-
-
Nu ik even scherp zit na te denken bedoel je de menu titels of echt de tekst want de menu titels zijn gewoon plaatjes en die kan je niet veranderen. !8-|
En btw.
Als je het goed wil leren kan je het beste wat uitprobeeren in de style.css want banditi is al zo traag als een schildpad en als je dan ook nog eens bij elke link overtollige coding gaat bijplakken gebruik je aleen maar meer dataverkeer en word het nog langzaamer.
En als je de style.css aanpast hoef je maar 2 a 3 kleur codes te veranderen en klaar.
-
Citaat van bboy
ken jij eigenlijk wel iets van pc's?
Mijn oma weet zelfs hoe ze de typ kleur moet veranderen! ^o)[offtopic]Hij vraag volgens mij hoe hij in de banditi source de kleur van de letters/links in het menu moet veranderen.[/offtopic]
Mijn antwoord.
In het css bestand.
En het kan ook zoals larsisgoed uitlegt
-
Zie hier een nederlandse pagina over wat opties over het nieuwe html5 en de nadelen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HTML5 < KLikje
-
Ik ben wel geintreseerd voor een spelletjes site heb nog 1000+ verschillende flashspelletjes eventueel nog. Graag een pm van uw ontvangen.
-
-
Citaat van Dein
Geef mij maar een goede portie dialect en ik ben content :).
Straattaal in Nederland gaat er gewoon over, in België valt dit nogal mee, de meeste stelen gewoon de woorden van NL.Wil je goed overkomen typ dan in hoofdletters en met de juiste interpunctie, ook al gebruik je dan een raar woord niemand neemt het je kwalijk.
Terwijl ik hier ook in het dialect kan gaan praten en daar nog eens straattaal aan toevoeg, uhm ja professioneel is iets anders ;).
En SMS-taal hmmm, laten we daar al zeker niet over beginnen :p!
Totaly Agree !
-
Ik heb nu de samsung jet.
Wel leuk snel mobieltje!
-
Ik ben ook wel geintreseerd !