Posts by scarface

Citaat van brentvdh

Als je hem laat raten, verkoop hem dan niet he
    :S

Dit slaat gewoon helemaal nergens op , waarom mag hij zijn eigen gemaakte layout niet verkopen als hij hem laat raten.

Ben jij weer 1 van die POSTlovers of ga je echt serieeus mensen helpen , Dit is de belachelijkste zin van de dag GEFELICITEERD ! (c):cheer: !!!

Kuch ,

Kunt u ons een bewijs sturen dat de layout's werkelijk van u zijn.
    U bent al het 2 de lid die mij deze layout aanbied.

Hoevaak bent u van plan om de layout MOBSTER te gaan verkopen ? als het 1 x is dan wil ik hem wel voor 25 euro.

Groeten !

Een chirurg met humor heeft 19 jaar geleden op het hoofd van één van zijn patiënten het woord ‘wanker’ (vertaald: rukker) achtergelaten bij een haartransplantatie. De man ontdekte het onlangs pas toen hij zijn haar afschoor………

De 40-jarige Darren Hope onderging jaren geleden een dure haartransplantatie, vertelt hij in de The Sun. Toen hij onlangs voor het eerst weer een kort kapsel nam, zagen zijn vrienden een ietwat verrassende tekst op zijn scalp.

Dat moet destijds een arbeidsintensief karwei zijn geweest, want het woord werd gevormd op de plaatsen waar de chirurg kleine haarwortels had verwijderd. De arts verdoezelde zijn weinig aan de verbeelding overlatende boodschap vervolgens onder de nieuw geïmplanteerde lokken.

Hope die het deel van zijn haar dat nog niet is uitgevallen, nu opnieuw verplicht lang moet houden om het woord te verdoezelen, wilde de chirurg meteen een rechtszaak aandoen. Maar pech voor hem: de praktijk waar hij zijn transplantatie onderging, is intussen gesloten.

Hahaha dan sta je goed voor lul en wat een arts ik had hem persoonlijk opgezocht als hij dit op mijn hoofd had gedaan.

Zucht nee deze is gratis anders had ik deze post niet aangemaakt.

Hij is gratis zolang je geen commercieele doeleinden erin ziet. Wil je dit wel dan moet je een lince kopen.

Verder nog iemand die tips of ook maar iets heeft wat mij in de richting kan helpen ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.01.11 21:14:50:
    bump :cheer:

Hallo Criminalpointers.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een manier om cryengine 3 te krijgen, omdat unreal 3 een error geeft.

Is hier iemand die mij hiermee kan verder helpen om aan deze engine te komen.

http://mycryengine.com/register?regPr=CRY_EDU_EVAL

Via die link kan je hem krijgen door te registreeren aleen het lukt mij niet om het voorelkaar te krijgen.

Iemand die mij mischien zouw kunnen helpen ?

Mvg ScarFace

Hallo Mediazstudios.

Nu probeer ik na al 100 pogingen hebben gedaan via uw link te registreren.

Eerst kreeg ik steeds de fout "niet met openbare emailadderesen".
    Nu had ik een andere site gedaan maar krijg ik de activatie mail steeds niet.

Weet iemand mij aan deze fantastische engine te komen ?

Mvg ScarFace.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.01.11 16:55:41:

@ Yoichi.

Je klaagt mischien wel over het niveau van hier, Maar je laat zien aan je opmerkingen dat jij hier ook wil bij past. Probeer je de meeste post te krijgen of ga je ze ook nog zinvol en helpend maken ?

Jackie Ik heb dit al uiteraard gedaan voordat ik hier post en kon niks vinden.

Hallo.

Ik probeer de gratis versie van unrealtournament engine 3 te downloaden voor niet commerciele einden.

Nou krijg ik 1 hele iritante error als ik het gezipte bestand uitpak.

Hij klaagt over dat ik intel hardware moet hebben maar ik heb gewoon een intel pc hier de screen van mijn error en mijn computer eigenschappen.

IMAGE http://imghost.nl/download/ssssss.gif

Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen ?
    Mvg ScarFace

Hallo criminalspoint leden.

Ik ben bezig met een eigen webshop voor computer onderdeelen en wil in het vervolg een eigen computer bedrijf beginnen.

Maar ik heb informatie nodig over waar de onderdelen in te kopen en te verkrijgen zijn.
    Graag wouw ik hier info over en nog wat tips om van mijn toekomstige bedrijf een succses te maken.
    Is er iemand die mij hier mee zouw kunnen helpen ben ik je ontzettend dankbaar.

Mvg Dave schaafsma.

Zo bedankt voor zijn gegevens zal hem morgen wel eens opzoeken dan he ;)

Van mij part kan der een slotje op want die 15 euro gaat zeker 5 x dubbel terug komen. :slotje:

Ok dan bij deze die van mij het eerste gegevens heeft van persoon riick kan zich bij mij melden en dan zal ik het zelf wel even met hem oplossen he ;)

een

Ip
    straatnaam
    postcode

Is al genoeg.

En hier nogiemand waaraan hij het verkocht heeft met dezelfde leugen.

Kopie van het berichtje.

en ik heb dan ook voledige rechten ?

Riick antwoord.

Dat klopt doorverkoop recht etc. zit er allemaal bij

Kopie van bericht 2

Quote: scarface
    en ik ga er vanuit dat u het 1 keer verkoopt he ..

ja, zoals u ziet heb ik er al verkocht bij gezet. Ik zal de lay-out download uploaden als de betaling voldaan is en dan verwijderen van de ftp en van mijn pc.

//Dus rick heeft hem hier nog een x verkocht en is dus mensen aan het oplichten toch ?

Dus wie moet ik nou aanklagen riick of cwcw ?