Oei , we hebben het zo snel mogelijk nodig het player systeem waneer kan dat ?
Posts by scarface
-
-
En dan was er nog een probleempje met de player als u die dan ook kan repareren of goed maken wat kost het in totaal, het is volgens mij een kleine issue !
-
Wat zijn de kosten ? !
-
Bij mij loopt hij nogal vaak in elke webbrowser vast bij het inloggen hoe kan dat , het duurt 10 minuten per pagina ergens een foutje ?
-
Omdat een server eruit licht is het meteen een wereld verhaal ?
Bij versio heb ik nergens last van en hun zijn gewoon de beste vind ik dan.:slotje: -
Ja dit was ik zeker van plan overstappen.
Ik dacht zelf aan Versio die is wel goed -
Volgens mij niet , host is echt slecht.
Php my admin = oud en verloedert.
Domein , Je kan een enkel domein nemen meer niet
klantenservice = de helft van de keren krijg je geen antwoord of , je krijgt de reinste onzin.
servers = sloom traage website's lang laden.Kortom een slechte webhoster waarbij je je al snel opgelicht voelt, ze hebben een waardeloose klantenservice die amper abn beschikt. De snelheid van je website is om te lachen !
Je kan geen extra domein toevoegen wil je bijvoorbeeld er nog een bij mag dat niet eens en je mag geen extra pakket, ik snap hier de reden niet van ! -
Het gaat niet speciefiek om grappen trouwens, het word een site met commedie video's maar ook normale dus gewoon eigenlijk iets simpels zoals dumpert.
-
Ehm , het word eerst een nederlandse domein later word het ook een engelse.
Dus allebijde mag , maar geen combo !!!
-
Haha zitten wel grappige tussen , maar het kan nog net iets beter komop mensen !! 5 euro voor wat brainstormen !!1
-
Hmm , graag nog even wat brainstormen de perfecte naam is nog niet gevonden
-
Maak maar een lijstje van al je naamen die je kan bedenken de mooiste en beste naam word gekozen en is de winaar dat scheelt weer 100den post's !
Btw graag op een nederlandse domein chekken of hij beschikbaar is !
-
Alle domeinen met DumpIT zijn bezet helaas !
-
Hmm , oke goeie reacties.
-
Hallo,
Ik ben recentelijk 'genaaid' door een hoster. Dit omdat ik geen domein toe kan voegen aan mijn pakket, daarvoor moet ik een extra host afsluiten, terwijl bij een normale hoster kan je meerdere domeinnamen op een pakket hebben lopen. Nu is mijn vraag of ik een site mag oprichten waar mensen slechte ervaringen over deze hoster kunnen delen? (als de hoster waar ik het host haatsites toelaat).
Mvg, Scarface
-
Noem eens een paar voorbeelden aub , ben niet zo bekend met wordpress ?
Ik wil graag weten waarom wordpress bijvoorbeeld beter is, kan het dingen beter weergeven?
-knip-
http://www.gamewarez.nl/wordpress
Hier is de eerste test van wordpress , ik moet het aleen nog even snappen .
-
Beste leden van criminalspoint.
Ik ben momenteel met een project bezig wat later gaat uitgroeien tot een echte website.
Het gaat om een video website met alemaal, filmtrailers, gametrailers, grappige video's , muziek.
Voorbeeld http://www.gamewarez.nl.
Nou zoek ik nog forum admins die me kunnen helpen met posten van video's ,film trailers,informatie over filmtrailers enz.
-
Kijk , dat werkt harstikke bedankt
:slotje: -
Flash code staat gewoon aan.
Maar bedankt. -
Hallo , Guitar !
Wat moet er precies alemaal inkomen aleen nog een vak met text ?
Ik zou gewoon wat probeeren als ik jou was het is moeilijk om zo te zeggen dit moet er aan gebeuren.Groeten, Scarface.