Posts by scarface
-
-
PHP
Toon Meer<? include "connection.php"; ?> <table border='1'> <tr> <th>id</th> <th>gebruikersnaam</th> </tr> <? $result = mysql_query("SELECT id, gebruikersnaam FROM Leden"); while ($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr>"; echo "<td>" . $row['id'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['gebruikersnaam'] . "</td>"; echo "</tr>"; } ?> </table>
Deze werkt nu er moest een hoofdletter L !!
-
-
Beste leden van criminalspoint , ik ben bezig met php te leren. Het gaat tot nu toe wel goed maar nu ik bij de mysql ben aangekomen is het toch wel lastig. In dit topic vraag ik alles waar ik niet uit kan komen, Graag zo te reageeren met Het moet zo omdat .... , even een duidelijke uitleg is genoeg dan leer ik het en doen jullie ervaring op !
PHP
Toon Meer<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit'])){ //beveiligd met mysql real escape string ! $gebruikersnaam = mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $wachtwoord = mysql_real_escape_string($_POST['wachtwoord']); //Toevoegen aan database mysql_query( "INSERT INTO 'Leden' ( '".mysql_real_escape_string($_POST['$gebruikersnaam'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['$email'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['$wachtwoord'])."')"); } function chekmail($email) { // er moet nu een @ in het email adderes zitten. if((!stristr($email, '@')) { return false; } $email_split = explode("@", $email); // Er mogen geen 2 aapenstaartjes worden ingevuld. if(count($email_split) != 2) { RETURN FALSE; } //Pregmatch chek.. if(!preg_match("[0-9a-z])",
-
:slotje: Besloten om toch nog wat meer ervaring op te doen wil ook een helptopic starten.
-
Werkt nog niet bij mij :O !
-
PHP
Toon Meer<?php $host = "***"; $user = "***"; $pass = "***"; $db = "***"; mysql_connect($host,$user,$pass) or die(mysql_error()); mysql_select_db($db); ?> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> <?php if(isset($_POST['submit'] { $gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam']; $wachtwoord = $_POST['wachtwoord']; $email = $_POST['email']; $num = mysql_query("SELECT id FROM leden WHERE gebruikersnaam = '".$gebruikersnaam."'"); if($mysql_num_rows($num) > 0) { echo "Er bestaat al een account met deze gebruikersnaam."; } else { mysql_query("INSERT INTO leden (id, gebruikersnaam, wachtwoord, email)VALUES ('$id','$gebruikersnaam','$wachtwoord','$email'");7 echo "Je account genaamd '.$gebruikersnaam.' is aangemaakt."; } } ?> <form method = "post"> <TABLE> <TR> <td>Gebruikersnaam</td> <td><input type="text"name="gebruikersnaam"class="outgame"/></td> </tr> <TR> <td>Email</td> <td><input type="text"name="email"class="outgame"/></td> </tr> <TR> <td>Wachtwoord</td> <td><input type="password"name="wachtwoord"class="outgame"/></td> </tr> <TR> <td>Herhaal wachtwoord</td> <td><input type="password"name="wachtwoord"class="outgame"/></td> </tr> <tr> <td></td> <td><center><INPUT TYPE = "submit" Name = "submit" VALUE = "post"></center></td> </tr> </form>
Even een bak koffie zetten , 8-|
-
een unexpected '{'
-
geupdate heb nog steeds een foutje
Bijvulling :
PHPParse error: syntax error, unexpected '{' in /home/davesna76/domains/commedybase.nl/public_html/test.php on line 17
http://www.commedybase.nl/test.php daar kan je ook kijken
Edit ,
dat is lijn 17 , heb nog database conectie bovenin wegens privee redenen post ik dat maar niet ;P
-
Oke ik heb dat helemaal uitevonden nu heb ik een stukje fout in mijn script , iemand die me kan helpen ?
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) { $gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam']; $wachtwoord = $_POST['wachtwoord']; $email = $_POST['email']; $num = mysql_query("SELECT id FROM leden WHERE gebruikersnaam = '".$gebruikersnaam."'"); if($mysql_num_rows($num) > 0) { echo "Er bestaat al een account met deze gebruikersnaam."; } else { mysql_query("INSERT INTO leden (id, gebruikersnaam, wachtwoord, email)VALUES ('$id','$gebruikersnaam','$wachtwoord','$email'");7 echo "Je account genaamd '.$gebruikersnaam.' is aangemaakt."; } } ?>
-
Ja dat wil ik ja , graag een voorbeeld van een png
-
Oke dus nu wil ik bepaalde plaatjes als balk dus , hoe moet ik die css nou instellen dat er voor ieder balkje een andere png afbeelding is behalve wachtwoord !
-
PHP
Toon Meer<?php /** credits **/ ?> <form method = "post"> <TABLE> <TR> <td>Gebruikersnaam</td> <td><input type="text"name="gebruikersnaam"class="outgame"/></td> </tr> <TR> <td>Email</td> <td><input type="text"name="email"class="outgame"/></td> </tr> <TR> <td>Wachtwoord</td> <td><input type="password"name="wachtwoord"class="outgame"/></td> </tr> <TR> <td>Herhaal wachtwoord</td> <td><input type="password"name="wachtwoord"class="outgame"/></td> </tr> <tr> <td></td> <td><center><INPUT TYPE = "Submit" Name = "Submit" VALUE = "post"></center></td> </tr> </form>
-
Beste criminalspoint leden.
Ik ben momenteel php aan het leren, ik ben bezig met een registreer systeem, http://www.commedybase.nl/test.php
Nou wil ik graag mijn eigen balkjes gebruiken, wat is nou het beste manier om dit te veranderen. Moet het in de css of kan het gewoon in het stukje html.
Zo ziet de html eruit !
-
pm's gestuurd het lid blackops , bood me voor 10 euro aan om een chat te instaleeren aleen vind ik dit wat overdreven he
-
Is er hier iemand van criminalspoint , die op mijn site een extra pagina kan maken met een chat erin , graag dan even te reageeren het gaat om wordpress btw !
EDIT: Chat is geinstaleerd nu zoek ik nog uit hoe je hyves en twitter op elke pagina kan like/respect kan doen
-
Ik zoek niet iets minder reclame dat boeit me momenteel even niet dat komt wel goed ...
-
Wordpress instellingen optimaliseren, een wordpress chatbox, video beschrijvingen, social media verkrijgen , facebook/hyves pagina opmaken,.
Eigenlijks meer bezoekers krijgen en actieve kijkers .
-
Beste leden van criminalspoint.
Zoals jullie al weten ben ik momenteel bezig met http://www.comedybase.nl , De site gaat over de leukste internet video's die u maar kunt vinden op het web.
Het begint al een beetje bezochte site te worden met al een redelijk aantal vieuws. Door de site heb ik al 20 euro zideo tegoed weten te verdienen maar dit is uiteraard nog niet genoeg om een betaalde baan aan te bieden. Ik zoek nog een partner die me kan helpen met de kleine tweeks om er een druk bezochte site van te maken.voorbeelden zoals : chatbox, social media, promotie , video eigenschappen veranderen, linkpartners, enz.
Vergoeding , Ik kan pas iemand betalen als er ook echt inkomsten uit de site komen.
Wat heb ik zelf al gedaan : twitter,hyves,video's toevoegen, Promotie , keywords, linkpartners zoeken.
Toekomst, Ik ben van plan om te de volgende site's te maken:
1:gametrailer site
2:filmtrailer site
3:nieuws video's site
4:Video tutorial siteDit volgt nadat comedybase dagelijkse inkomsten genereert.
Als er iemand is die mij bij dit project wil helpen dan graag hier te reageeren.
Groeten Scarface.,
Toestemming van Lodewijk
-
ik kan er gewoon heen op firefox.