Dat doe ik maar hij opent geen spel of wat dan ook maar.
Posts by scarface
-
-
Ik snap nog steeds niet hoe dit nou werkt ik zit al even 10 minuten te prutsen maar het lukt me maar niet
!
-
@ wimmpie , ja dit wou ik inderdaad vragen. Ik zoek nog een mooie template voor het GEN4 oftewel neobux clone script. Nu zoek ik hier nog een layoutje voor maar ik weet niet zeker of ik het door u kan laten maken. Daarom vraag ik of u ook richting die style kan maken , zoniet dan even laten weten .(L)
-
Er zijn bijna tot geen inkomsten geweest 1 x bijna 40 euro maar dat was niet genoeg voor uitbetaling , als het echt niet anders kan mag overschrijving van mij wel maar ik moet het echt op paypal! .
-
Demo account : dedon , demo
Het startbod is voor het spel : een 10tje , domeinen 1 euro.
Eindigt zodra verkocht .
Betaling het liefst via paypal!
-
Beste leden van criminalspoint.
Ik heb toestemming om het mijnmaffia spel http://www.drug-life.nl te verkopen.
De update's van het spel
PHP
Toon Meer1: Verhaal wijzigen 2: Timers op voorpagina 3: Happy hour 4: Eigen welkomstbericht instellen 5: Vakantiemodus 6: Minichat 7: Geld en autos stelen van medespelers 8: Voortgangsbalk instellen 9: Savebox voor berichten 10: Spel resetten 11: Waardetransport overvallen 12: Referralbeloning 13: Objectenbeheer 14: Woordenfilter 15: Spelersherinnering 16: Statistiekenbeheer 17: Bezoekersstatistieken 18: Beloning voor actieve spelers 19: Orderlogs 20: Moordbeheer 21: Eigen pagina 1 22: Standaard misdaden: teksten aanpassen 23: Multi-player poker 24: Alternatieve botbeveiliging 25: Schietervaring trainen 26: Webmaster tools 27: Geluksrad update 28: Gevangenisbeheer 29: Klikmissie beheer 30: Alternatieve iconen-set 31: Landen beheer 32: Advertentieblok beheren 33: Auto beheer
Groeten.
edit : het is mijnmaffia ! Je krijgt het mijnmaffia account die eigenaar van het spel is !
-
Beste leden van criminalspoint,
Ik zoek iets wat labels kan maken , nou heb ik gegevens in een exel bestand in apparte groepen.
Nu wil labels , van alle mensen uit dat exel bestand.Dus bijvoorbeeld.
Naam : Henk
Achternaam: Henk Vonk
achternaam : post
Naam | achternaam | Woonplaats
----------------------------------
1: Henk | Henk Vonk | Vonkenland
2: Pieter | Post | Pieters_landje.Nu wil ik dit keurig in een label hebben voor bijvoorbeeld als ik hem op een brief plak dat ik hem zo kan versturen.
Is dit makkelijk te maken in php/mysq of niet is er iets beters dan OPEN office.
Groeten scarface.
-
Nee tuurlijk geen slice's inclusief anders stond dat er wel bij denk ?
Ps. In wat voor soort stylen designt u ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.02.12 15:18:46:Mischien kan het persoon ook wel andere stylen dan een gaming layout en een criminals template ik vraag het gewoon ?
-
Je kan niks plaatsen zonder een usb of iemand op je laptop hebben gelaten.
-
Hitman pro, spoort alle keyloggers wel op :)!
-
PHP
Toon Meer<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit'])){ //beveiligd met mysql real escape string ! $gebruikersnaam = mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $wachtwoord = mysql_real_escape_string($_POST['wachtwoord']); //Toevoegen aan database mysql_query( "INSERT INTO 'Leden' ( '".mysql_real_escape_string($_POST['$gebruikersnaam'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['$email'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['$wachtwoord'])."')"); } function chekmail($email) { // er moet nu een @ in het email adderes zitten. if((!stristr($email, '@')) { return false; } $email_split = explode("@", $email); // Er mogen geen 2 aapenstaartjes worden ingevuld. if(count($email_split) != 2) { RETURN FALSE; } //Pregmatch chek.. if(!preg_match("[0-9a-z])",
Zover ben ik tot nu toe gekomen ik weet even niet hoe ik verder moet iemand tips ? Ik weet de hele preg match ook niet btw !
Volgens mij klopt de hele structuur niet goed en post hij de gebruiker gewoon zonder te chekken of het goed is heb ik dat goed of niet ?
Iemand die nog een php,mysql,msqli, boek weet ikben van plan een php en mysqli boek te kopen
-
Alemaal even overgetypt nu snap ik het ook wel ja , het is wel een goed idee om dat zo te typen veel overzichtelijker.
PHP
Toon Meer<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit'])){ //beveiligd met mysql real escape string ! $gebruikersnaam = mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $wachtwoord = mysql_real_escape_string($_POST['email']); //Toevoegen aan database mysql_query( "INSERT INTO 'Leden' ( '".mysql_real_escape_string($_POST['$gebruikersnaam'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['$email'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['$wachtwoord'])."')"); } ?>
Oke nu heb ik nog wat hulp nodig met de echo's als iemand een actie uitvoert,
-
PHP
Toon Meer<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit'])) $gebruikersnaam = mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $wachtwoord = mysql_real_escape_string($_POST['email')]; // Toevoegen aan database $lid = mysql_real_escape_string("INSERT INTO Leden (gebruikersnaam, email, wachtwoord) VALUES ('$_POST['gebruikersnaam']','$_POST['email']','$_POST['wachtwoord']')"); ?>
Update moet nu bijna goed zijn want ik was ook vergeten aan te geven welke waarden hij het in moet stoppen.
-
Hmm ik kom er niet helemaal op het idee , erg lastig dit .
PHP
Toon Meer<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit'])) $gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam']; $email = $_POST['email']; $wachtwoord = $_POST['email']; // Toevoegen aan database $lid = mysql_real_escape_string("INSERT INTO Leden ('$_POST['gebruikersnaam']','$_POST['email']','$_POST['wachtwoord']'); ?>
-
-
PHP
$lid = mysql_real_escape_string("INSERT INTO Leden ('$_POST[gebruikersnaam]','$_POST[email]','$_POST[wachtwoord]')";
Daar zit de fout in ziet iemand hem ?>Het hele scriptje
PHP
Toon Meer<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit'])){ $gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam']; $email = $_POST['email']; $wachtwoord = $_POST['email']; // Toevoegen aan database $lid = mysql_real_escape_string("INSERT INTO Leden ('$_POST[gebruikersnaam]','$_POST[email]','$_POST[wachtwoord]')"; } ?>
-
-
-
Oke mooi om te weten dat het onveilig is heb het veranderd maar loop nu een klein beetje stuk !
PHP<?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit']) { $gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam']; $email = $_POST['email']; $wachtwoord = $_POST['email']; // Toevoegen aan database $lid = mysql_real_escape_string("INSERT INTO Leden ('$_POST[gebruikersnaam]','$_POST[email]','$_POST[wachtwoord]')";
-
aai , ik wouw eerst eens iets op het gebied van mysql , zegmaar elke functie ga ik goed oefenen. Om nu al gelijk naar de input en de text area's te gaan is wat lastig.
Ik ben nu bezig met nog een stukje code wat een bepaalde gebruiker in de database zet, een simpel registreer script voor de toplijst.
Hier een beginseltje,
PHP
Toon Meer<? include "connection.php"; ?> <table border='1'> <tr> <th>id</th> <th>gebruikersnaam</th> <th>wachtwoord</th> <th>email</th> </tr> <? $result = mysql_query("SELECT id, gebruikersnaam, wachtwoord , email FROM Leden"); while ($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr>"; echo "<td>" . $row['id'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['gebruikersnaam'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['wachtwoord'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['email'] . "</td>"; echo "</tr>"; } ?> </table> <br><br><br> <table border='1'> <tr> <th>Gebruikersnaam <input type ="text" name="gebruikersnaam"/> <th>Email <input type ="text" name="email"/> <th>Wachtwoord <input type="password" name="wachtwoord"/> <th><input type="submit" name="submit" value="post"/> </tr> <?php //als iemand op de aanmeld knop klikt. if(isset($_post['submit']) { $gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam']; $email = $_POST['email']; $wachtwoord = $_POST['email']; // Toevoegen aan database mysql_query("INSERT INTO Leden ('$_POST[gebruikersnaam]','$_POST[email]','$_POST[wachtwoord]')";
Gaat het goed zo volgens jullie of niet ? ,ps zit even vast
!
Edit:
Ik heb ook nog een ID veld , hoe zet ik die er correct neer ?