even getest maar ik vind dit eigenlijks niet zoveel waard opzig ,ik denk dat je het beter moet uitwerken om dit te gaan verkopen het is nog niet een zo leuk spel
Posts by scarface
-
-
graag even een demo account aanmaken heb geen zin om te activeren en dat soort toestanden.
-
is wel engels maar klinkt wel goed
moet je er ook een mooi logotje bij maken he .
-
spelbasis
spelbaseehm , zijn al erg veel spelletjes site dus even denken
-
Een systeem waarmee je charactars kan maken ? ? !!
-
het meeste kan je via de site doen maar er zijn ook dingen die met mijnmaffia moeten worden veranderd
-
En dan het anti proxy ? daar al over nagedacht ?
-
Een spel gebaseert op pixel art , dus een soort ineractiefe map waar je al je dingen kan vinden om het spel te spelen. Een soort maffia maar dan dat je het bijna volledig via die map kan spelen. Of een andere game natuurlijk ik kan wel wat maken mocht u interesse hebben .
-
Ik snap u niet , wat doet hij niet u legt het nogal onduidelijk uit wat er nou verkeerd is of wat je ermee wilt.
-
heeft u een demo account ? , kunnen we even kijken
-
Ja maar een oplichter kan , een nieuw account maken en het gewoon weer doen ? Ik denk heus niet als je 2 minpunten hebt dat je nog gaat inloggen
-
Iedereen kan wel een naam veranderen en layout , maar jij mag aleen je eigen gescripte code verkopen of de gehele nieuwe layout. Verder heb jij totaal geen rechten erop dus raad het je niet aan .
-
-
als je een budget heb kan ik wel eventjes voor je rondvragen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.12 12:03:11:
http://www.pokemonelite2000.com/sprites.html ,, die site staan sprites van elke versie , dus lijkt me wel dat je daar wat op ken vinden ?Voorbeeldje :
-
-
-
@ Ts : heb even zoveel mogelijk getest, het is wel wat iritant dat je je zelf niet kan uitkopen, Voor de rest ben ik nog geen fouten tegen gekomen op de internet versie en mobiele versie
!
-
Weet jij wat je beter kunt doen ? http://www.koopeenphpboek.nl, en ga het leren als je geen budget hebt, er is hier vrijwel niemand die gewoon dit script voor niks maakt. Een beetje google'n helpt natuurlijk niet he , daarvan kan jij geen script inelkaar kopieeren en plakken .
Je kan beter zelf even in de boeken kruipen dan om uniek gescripte code te vragen. -
Citaat van bboy
Om het nu even heel onnozel te zeggen:
Kijk je cpu is dus een soort van hart voor je pc.
Laten we dit vergelijken met ons lichaam.
Dus als je 1 videokaart hebt moet het hart(cpu) pompen en dus energie geven aan je videokaart en als dit er dan 2 zijn moet die dubbel zoveel energie besteden aan de videokaarten en dan zijn de anderen componenten er nog niet bijgeteld. dus dan komen we tot de conclusie dat als je 2 videokaarten gebruikt dat je cpu (proccessor) niet zolang zal leven.Dit is gewoonweg de reinste onzin die ik ooit heb gehoord , je kan gewoon zonder probleemen 2 video kaarten hosten, Het kan een probleem opleveren als Je een voeding hebt die te weinig stroom levert. Verder neemt het bijna tot helemaal niks extra van je computer, Hallo zeg we hebben nu al octa core's vroeger ging de boel ook niet na een paar maanden kapot omdat je er 2 video kaarten indoet ?
PS 1 tip , haal een ssd : )!
-
Aai ik heb het wat een gaar spelletje :p