Gewoon spuuglelijk geen woorden voor niet bruikbaar snap je zelf hopelijk ook wel
Posts by scarface
-
-
Mwah niet het hoogste hoor daar is het hoogste rond de 20 k vieuws, nog weinig maar ik wist niet dat je gratis bij youtube kon aanmelden dus ik zal het zo even uitzoeken en dan daarmee verder
, lijkt me wel een stuk beter aangezien je daar ook veel meer bezoekers krijgt waar je bijvoorbeeld zelf niet heb voor gezorgd
!
-
Dan nog gaat het om unieke video's dus zelf gemaakt, Om leuke grappige video's zelf te maken ben je nog wel even bezig. Bovendien kan je echt aleen goed verdienen als je iets weet waar veel kijkers op af komen. Dat is aan jou de keuze ik houd het mooi bij http://www.zideo.nl !!!
!
En wat zijn de verdiensten bij youtube ? !
-
Doe maar criminals rood , crimelolz is een verbeterde versie daarvan met behoorlijk wat fouten eruitgehaald. Ga dingetjes probeeren in criminalsrood , zoals functies er bij maken, extra dingetjes zoals RANK , bescherming.
Php leren doe je hier http://www.w3schools.com !, goeie site waar je vanaf het begin moet beginnen suc6 !
-
-
Dat valt nog wel tegen youtube partner kost ook geld he volgens mij iets van 50 per maand als ik het goed heb , dus je moet dan ook maar weer net een video vinden die niet al op youtube staat
-
123stickers.nl , Wat kost die , en het zijn niet geschikte domeinen eigenlijks zonde dat je dat geld aan die onbruikbaare domeinen verspild, zoals dat citylife is gewoon geld weggooien.
En deze domeinen zijn alemaal voor 2 euro per stuk gehost ? Graag een reden waarom ze dan zo duur worden verkocht terwijl er bijna niks leuks tussen zit.
-
-
Die euroclix site's en bende is alemaal rommel. Waarom zou je links per 1000 hits voor 10 cent gaan promoten
!!!
Ken je nog beter neobux uit probeeren of , zideo.nl Goede video's leveren geld op !
Mocht je je via mijn link willen aanmelden bij neobux dan moet je even een mail stuuren je word zowiezow refferal van iemand dus kan net zo goed mij hihi !!!
Je moet gewoon een paar dagen klikken, en met dat geld refferals kopen. Als je boven de 200 komt dan krijg je al 3 euro per dag ongeveer.
-
Bump ! ,, Ik ben momenteel bezig met nog 3 projecten
Game trailers en informatie.
Film trailers en informatie.
Photoshop tutorials.Als iemand uit die catogorie mij wil helpen om van dit mega project een suc6 te maken is iedereen welkom. Of je moet goed met social media kunnen omgaan en daarmee een slatje te slaan
Is er hier een vrijwilleger die voor mij even 3 wordpress systeemen kan instaleeren volledig en werkend ? !
-
-
-
Is het een standaart source of zelf gemaakt , gekocht gebrek aan info. Dus je krijgt aleen het script geen layout erbij of wel ..
-
Beste leden , ik wil graag leren tekenen omdat ik het leuk vind. Ik zoek een mooi goed tekenboek om het te leren zulke dingetjes maak ik in de toekomst ook graag ! http://psd.tutsplus.com/tutori…-tutorials/mascot-design/
Iemand die een goed boek waar hij ook zeker weet dat hij goed is , het liefst zoek ik iets wat me gaat helpen in de richting van mascotte's.
Groeten !
-
Ja maar , dan knalt hij ook ineens omhoog he je koers, je moet het dan elk half uur gaan wijzigen en het in een mooie grafiek zien te stoppen. Niet dat je elk half uur een candlestick omhoog sgiet en dan ineens 30 pips omlaag , dan lijkt het nergens op ! Dus dan zou je een script moeten hebben wat dit gelijdelijk gaat verdelen dus het ene moment hoog het andere moment laag .
-
Als je ervaring hebt kan je dit wel namaken , maar dan moet je connectie maken met echte koersen en dan bijvoorbeeld een systeem waar je geld van het spel in kan zetten op koersen. En die dit ook keurig bijhoudt.
Aleen zonder ervaring van php is dit erg moeilijk volgens mij .
-
*bump* op aanvraag van ts !
-
Je moet al je verkopen bijhouden , en daarmee moet je belasting aangifte doen volgens mij.
-
Dit is tegen de huidige wisselkoers dit kun je zien op http://www.wisselkoers.nl , daar kan je het handig omreken
!
Suc6 ! -
Ja ik wil natuurlijk wel eens bekijken wat jullie ervan hebben gemaakt
!