Posts by scarface
-
-
Mischien moet je even duidelijk lezen wat ts zegt
!
50 euro maximaal betekend niet dat hij 150 euro geeft voor 2 layout's . -
Vind hem zelf niet mooi maar spuuglelijk , zal wel een ander layoutje maken. http://imghost.nl/download/test%284%29.png
-
Hmm , dat is een gewoon login script waarbij je een gebruikersnaam en een wachtwoord moet invullen in het script zelf . Hij haalt het dus niet uit een database maar gewoon uit het script . Mocht je dit nodig hebben dan is het een goed scriptje ja
-
ja klopt hij heeft geen text regel om te weergeven. . volgens mij is het : language/language-pages.php
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.03.12 15:58:16:Kijk deze regel verkrijgt hij door een variable . een voorbeeld.
-
PHP
elseif($silver < $_POST['bedrag']) $bericht = ' <div class="red">'.$txt['u heeft niet zoveel geld']. '</div>';
wat doet hij nu ?, Haalt het silver op uit een varable.
< staat voor kleiner dan , $_POST = de ingevulde waarde.Dus als uw silver saldo kleiner is als , de ingevulde waarde bij de postbutton geeft hij als het goed is een error.
Dat heb ik er bijgedaan
-
Dit was vroeger wel mogelijk ja , maar is het wel wat onzinnig om hier een topic over te maken ! ,, Vraag gewoon 1 van de beheerders en je zit altijd goed, en heb jij je antwoord .
-
-
Post het scriptje gooi een munt eens !
Hij controleert niet of het bedrag wel op de rekening staat dus.
-
Beste leden van criminalspoint.
Ik ben op zoek naar de volgende source : http://www.fail.nl/videos , Weet iemand welke source dit is en waar ik een versie hiervan kan verkrijgen. Groeten !
-
Ok mooi ik zal even met mijn eerste opzicht maken. Groeten., Heb momenteel aleen een probleempje met .net framework , ik probeer het zo snel mogelijk te fixen.
-
Ik wil het best even probeeren voor dat geld maar ik kan niet slicen denk ook niet dat de designer het boeit dat het een opensource project word . Even photoshop op mijn nieuwe windows instaleeren en dan zal ik wel even wat laten zien groeten .
Heeft u btw nog enkel voorbeeld wat u wel mooi vind en in welke richting ik het moet maken >
-
Niet zo muggenzitten hij zegt geprongelijk cd , je doet eigenlijks een beetje alsof je overall de expert in ben.
Ts - Je moet dan gewoon even een usb maken met windows 7 erop , en die via opnieuw opstarten runnen.
-
Snapte die reactie ook niet helemaal , Hoe restart ik me pc of doe ik hem uit als ik dat wil ? , ben die hele knop kwijt
!:cheer:
Nog een zeer iriterende bug dat ik niet op enter in Skype kan drukken , hij veranderd steeds van toetsenbord instellingen naar nederlands.
Edit : weer een probleem Microsoft framework wil niet instaleeren ?
-
-
heb je enige voorbeelden van hoe jij het zou willen hebben / wat je mooi vind . En heb je hier ook een budget voor als je om een op maat gemaakte layout zoekt ?
-
-
Beste leden van criminalspoint.
Sinds mijn windows 7 nogal vaak crashte een probleemen opleverde . heb ik besloten om windows 8 er maar eens geinstaleerd. Aleen is dit wel erg moeilijk. Kan je op windows 8 gewoon programmas zoals , flash , photoshop , illustrator, dreamweaver, after effects op instaleeren ? Iemand ervaring met windows 8 en moet ik ook mijn drivers opnieuw instaleeren ?
Sorry voor typ en tikfouten ik zie niet waar ik ben met het typen
Btw hoe delete je de windows.old folder ?
-
Ehm , heb je windows via een cd of gewoon via de computer zelf geinstaleerd , anders moet je een backup hebben gemaakt anders is je windows 7 weg
!!! Dit is een kwestie van even google he !
-