Posts by scarface

Het is op meerdere site's dit systeem ben ik al 20 keer tegengekomen :P !! , dus vandaar dacht ik mischien open source ?>

Hmm , dat is een gewoon login script waarbij je een gebruikersnaam en een wachtwoord moet invullen in het script zelf . Hij haalt het dus niet uit een database maar gewoon uit het script . Mocht je dit nodig hebben dan is het een goed scriptje ja ;)

ja klopt hij heeft geen text regel om te weergeven. . volgens mij is het : language/language-pages.php

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.03.12 15:58:16:

PHP
    '.$txt['alert_to_low_silver'].

Kijk deze regel verkrijgt hij door een variable . een voorbeeld.

PHP
    $txt['alert_to_low_silver'] = 'Zoveel zilver heeft u niet !';
    PHP
    elseif($silver < $_POST['bedrag'])
    	  $bericht = ' <div class="red">'.$txt['u heeft niet zoveel geld']. '</div>';

wat doet hij nu ?, Haalt het silver op uit een varable.
    < staat voor kleiner dan , $_POST = de ingevulde waarde.

Dus als uw silver saldo kleiner is als , de ingevulde waarde bij de postbutton geeft hij als het goed is een error.

Dat heb ik er bijgedaan :)

Dit was vroeger wel mogelijk ja , maar is het wel wat onzinnig om hier een topic over te maken ! ,, Vraag gewoon 1 van de beheerders en je zit altijd goed, en heb jij je antwoord .

Ok mooi ik zal even met mijn eerste opzicht maken. Groeten., Heb momenteel aleen een probleempje met .net framework , ik probeer het zo snel mogelijk te fixen.

Ik wil het best even probeeren voor dat geld maar ik kan niet slicen denk ook niet dat de designer het boeit dat het een opensource project word . Even photoshop op mijn nieuwe windows instaleeren en dan zal ik wel even wat laten zien groeten .

Heeft u btw nog enkel voorbeeld wat u wel mooi vind en in welke richting ik het moet maken >

Niet zo muggenzitten hij zegt geprongelijk cd , je doet eigenlijks een beetje alsof je overall de expert in ben.

Ts - Je moet dan gewoon even een usb maken met windows 7 erop , en die via opnieuw opstarten runnen.

Snapte die reactie ook niet helemaal , Hoe restart ik me pc of doe ik hem uit als ik dat wil ? , ben die hele knop kwijt :S !:cheer:

Nog een zeer iriterende bug dat ik niet op enter in Skype kan drukken , hij veranderd steeds van toetsenbord instellingen naar nederlands.

Edit : weer een probleem Microsoft framework wil niet instaleeren ?

Mwah dat er hardware kapot gaat ben ik niet bang om , het zijn niet een stelletje infetiele kleuters daarbij Microsoft. De kans dat er iets stuk kan gaan is echt minimaal.

heb je enige voorbeelden van hoe jij het zou willen hebben / wat je mooi vind . En heb je hier ook een budget voor als je om een op maat gemaakte layout zoekt ?

Ja het is zeker een prachtig system ! , Het werkt mooi zoals het hoort , ik moet aleen nog weten hoe ik mij oude windows eraf gooi ivm ruimte op mijn ssd :)

Beste leden van criminalspoint.

Sinds mijn windows 7 nogal vaak crashte een probleemen opleverde . heb ik besloten om windows 8 er maar eens geinstaleerd. Aleen is dit wel erg moeilijk. Kan je op windows 8 gewoon programmas zoals , flash , photoshop , illustrator, dreamweaver, after effects op instaleeren ? Iemand ervaring met windows 8 en moet ik ook mijn drivers opnieuw instaleeren ?

Sorry voor typ en tikfouten ik zie niet waar ik ben met het typen :S

Btw hoe delete je de windows.old folder ?

Ehm , heb je windows via een cd of gewoon via de computer zelf geinstaleerd , anders moet je een backup hebben gemaakt anders is je windows 7 weg :P !!! Dit is een kwestie van even google he !

Als je crimelolz pakt is het niet uniek zal er niemand van leren , de zoveelste source die je gewoon kan downloaden jippiej ?