Posts by scarface

Develloper vriewieuw draai ik momenteel.
    Het komt door een error over een script uitvoeren op een webpagina , dat is ook het geval bij meerdere pagina's.

Ik kreeg ook vandaag te zien dat ik een linctie moest kopen voor windows 8 anders restart me pc elk uur ?

groeten.

Oke dit is wat er aan de hand is ik zal het even duidelijk uitleggen zodat dit topic is van om te leren.

Hij zit met het problem op de site als je op de refresh button klikt dan delete hij de info uit de database,

Ik heb de volgende snippet eruit geplukt want ik zie daar het problem in :

PHP
    mysql_query("UPDATE `traders` SET `wil`='', `naam`=''");

Zoals je ziet roep hij niks aan volgens mij en verwijderd de huidige naamen gewoon in de database.

Groeten.

Heb je een voorbeeld ? , ik snap het niet helmaal hoe je het precies bedoeld ?

Je wil een scherm van windows media player maar een youtube video erin afspelen of begrijp ik het verkeerd ?

Dit gaat geheel nergens over als jij het persoon niet kan helpen met zijn fouten in zijn code waarom reageer je dan mag ik dat vragen? , Hij vraagt hier duidelijk niet of jullie het topic vol willen spammen met : ja heeft hij deze wel legaal of niet ?

Het gaat hier over fouten en meer als de helft heeft hier onzinnig gereageerd, Als jij hem niet kan helpen met zijn dingetjes waarom reageer je dan ?

Het gaat hier nergens over ik heb dan ook per direct een opschooning gevraagd , jullie moeten eens meer gaan helpen inverplaats van in ieder topic onzin te posten.

Ik zie hem nergens vragen of hij wel een linctie heeft of niet dit weet het persoon zelf wel, Schaam jullie voor deze vervuiling van dit topic.

Nee heb hem niet opgeslagen , had niet verwacht dat hij zou gaan crashen dusja dat is ook mijn Eigen fout , een foutmelding gaf hij niet omdat hij gewoon niet meer wou klikken ik kon sterker nog me hele computer niet meer besturen/.

Beste leden van criminalspoint.

Ik ben sinds kort weer volop aan het oefenen met photoshop, Nou had ik vandaag een pracht layout gemaakt na dat ik de hele nacht erachter heb gezeten. Aleen nu net kon ik nergens meer klikken in photoshop en op mijn buroblad. Alles liep ineenkeer vast en mijn desing is nu weg. Waar komt dit door en hoe kan ik dit voorkomen dit is natuurlijk wel ziekelijk iritant. En zonde van het geld en de template die ik heb gemaakt.

Oud probleem kwam door script uitvoeren op een pagina !

NIEUW !
    Ben weer helemaal opnieuw begonnen en heb nu het volgende probleempje .

Mijn opzet.

http://www.imghost.nl/download/databank.png
    http://imghost.nl/download/criminalspointchek.png Opzet v2.
    http://imghost.nl/download/layoutVERDER.png
    V3 Zit ik vast met de content iemand een idee ?

Groeten Dave.

Dat is er niet, je moet dit zelf blijven controleeren omdat jij op die website moet kijken of het lid zich heeft aangemeld .

Je kan hooguit wat surveys/enqeutes doen verder is er niet genoeg ;)

[offtopic]Tienersmsjes klinkt wel wat sexsitisch vind ik maargoed :) ![/offtopic]

Ik zou het niet weten of ik daarvoor genoeg ervaring heb! mischien wat tips om me op weg te helpen .

L.Groot nee is gewoon hetzelfde.

Ja die app meuk is wel wat idioot ja ik gebruik het niet :P

Maar ik zit ook op 2 schermen dat is ook wel handig :), os wel wat mooier dan windows 7 .