Posts by scarface

PS , zwpgangster waarvoor moet hij een aftel script ? , hij wilt toch gewoon dat hij een venster opent dat kan heel simpel in javascript :)!

25 euro is deal bij mij :) Pb maar dan is je layout morgen nog klaar :) !

Mijn rating :Niet goeie kleurgebruik voor een gaming layout , je moet nog wat leren met de gradients om te gaan , de background word een hel zo om te slicen.

# Gebruik niet voor elke tekst/links achtergrond shaders , dit krijg je toch niet op de slice , of je moet die links als buttons gaan uitknippen.
    # Verder gebruik het 9060 grid systeem, dit helpt beginners wel goed op weg . http://www.960grid.com , Dit voorkomt ook dat je sommige vakjes scheef of niet mooi neer zet.
    #Gebruik nooit overall het zelfde fontje , dit begint op het laatst wat lelijk eruit te zien.
    # Als je ergens een content box maakt zet hem dan op een goeie plek niet midden in de layout.

Omdat je niemand op je "eerste" keer kan beordelen of hij nou goed of slecht is geef ik je een 2/10 , hoger is deze layout niet waard.

tips, blijf doorgaan tot je er bij neervalt ?

[offtopic]

Alle typ en of tikfouten voorbehouden YOU GOD DAM AUTOCORECTIE VAN WINDOWS !!! [/offtopic]

post dat scriptje eens zonder db gegevens , Dit kan een verkeerde echo zijn , blanke regels in je html.

PHP
    <?php if (!isset($_SESSION)) {  session_start();}?>

Wat zegt de foutmelding

De foutmelding zegt dat er output is geweest voor een bepaalde lijn. Op die lijn staat meestal een van deze functies:

Setcookie
    Header
    Session_start

Kijk hij zegt dat de headers al uitgezonden worden op includes/config/config.php.

Dus heeft u ervaring met php of niet ?

Moet je even die oude regel delete

Beste dein ,

Wat voor kosten zijn er ongeveer aan gebonden aan zo een heel system, Ik ben er naar opzoek om zo een buisniss te gaan starten.
    Aan wat voor dingen moet ik vooral denken als ik een net zo bedrijf als megauploads wil beginnen.

[offtopic]Luc bedankt voor het opschonen van mijn topic.[/offtopic]

Beste leden van criminalspoint.

Ik ben met het volgende project bezig genaamd Databank (De naam word veranderd nog ).
    Het word een look a like van rapidshare dus met ongeveer dezelfde functies en bedoelingen , Dus een online bestand's opslag systeem.
    Er worden verdiensten gemaakt door premium accounts en doormiddel van wat reclame aleen nou zoek ik nog een co-partner/s, die mij wil helpen met de scripting van dit systeem.
    Van welke webbrowser scripting taalen maken wij gebruik bij dit systeem : HTML 5 , PHP , MYSQL(I), JAVASCRIPT, CSS3. Het word als previeuw eerst op een VPS server gehost en via die host worden alle functies ingebouwd.
    Deze server kregen wij aangeboden voor een maand om te testen van RJS hoosting (sloosmedia), Met de onderstaande prestaties : 512MB Ram , 40GB storage , 500GB Dataverkeer.

Bij deze zoek ik 1 of 2 hulpscripters , Die mij kunnen helpen met de ontwikkeling van deze cms. Natuurlijk gaan alweer mensen vragen om verdiensten die worden gedeeld over de personen die mij mee helpen met dit project.
    Er zijn natuurlijk niet direct inkomsten maar dat kan later uitlopen tot een extreem groot bedrag, Kijk maar naar mega-upload.
    Als jij niks aan te brengen heb in dit topic of je wil niet meehelpen reageer dan niet . Graag geen dingen vragen in dit topic als je me niet bent bereid mij te helpen of mijn concept af te kraken.

Het moet een systeem precies hetzelfde als MEGAUPLOAD worden , precies hetzelfde met hetzelfde idee. Zijn er mensen die dit betaald kunnen maken zoja , geef dan hier een prijs opgave.

Budget is hiervoor XXXX, En dit kan uitlopen op een miljoenen bedrijf.

Groeten.

Een voorbeeldje van het ontwerp. : http://imghost.nl/download/layoutVERDER.png

Mvg scarface.

../ moet je voor de link zetten dat betekend een map terug :)

Aai , r mijnten had hem ook wel sorry voor deze post dan.

Edit Ruben
    Ik ben sneller dan het licht!

Ik wil hem zeker wel testen en later ook een echte dedicated server te huren bij een bedrijf die mij dit waar kan maken.

Wat ben ik van plan en waarom zou ik hem moeten krijgen , : Ik ben bezig met een download site cms net zoals rapidshare met premuim accounts. Om het kort te houden een online storage website :

http://www.imghost.nl/download/databank.png
    http://imghost.nl/download/criminalspointchek.png

Opzet v2.

Groeten .

Ps uw nieuwe layout ziet er ook wel netjes uit vind ik :)

Processor : Amd Phenom II X6 1100T Black edition.
    Geheugen : 8Gb 2000 MHZ Corsair.
    Moederbord: Crosshair IV Extreme.
    Ssd : 480 Gb agility 3.
    videokaart: Radeon hd 6970
    Pc score: 7.8 - 7.9

Ligt niet aan mijn pc :P , ik gebruik windows 8 het kwam door die error die ik in het begin gaf :) .

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.03.12 01:13:42:
    Zo heb er nu wel eventjes genoeg van dit is mijn eerste opmaak bedankt voor die tip over CTRL+klik.

http://www.imghost.nl/download/databank.png

Ja maar dein ik bedoel zegmaar hoe krijg ik 2 van die balken als achtergrond met css3 gradients , die heb ik nu al maar ik moet 2 balken die over de hele achter grond lopen aan de bovenkant.

Graag ook hierover een linkje

Kan dat stukje van css3 over die gradients niet meer vinden :( , iemand die me hiermee opweg kan helpen en het kan volgens mij ook in SVG ?

Beste leden van criminalspoint, zoals iedereen weet is er html5, je kan daarmee hele mooie gradients maken opzig. Maar wat is er nou sneller een plaatje of een stukje script wat de gradients zelf maakt ? Groeten.

Ja maar hij wil nou dus dat een random pokemon uit de database plukt voor de volgende opdracht waneer hij op de refresh button klikt hoe moet ik dat precies doen ? Ik kan morgen pas weer verder dus kan dan ook weer kijken :)

Mischien het afluiten van style ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.03.12 22:54:17:
    <style type="text/css">

DE TEXT DIE WEERGEVEN MOET

</style> als ik hed goed heb je maakt volgens mij nu van alles een style :P