Posts by scarface
-
-
-
Dat is gewoon een webpagina ? Als er niks word uitgevoerd lijkt het mij geen cms te zijn maar gewoon een webpagina wat je vraagt ? En wat bedoel je met cms als je tekst moet kunnen toevoegen.
-
-
Ze hebben er waarschijnlijk een spider op gezet of iets dergelijks, of je hebt een script met database gegevens naar iemand gestuurd.
K.Rens volgens mij gaat het over een pokemonsource
edit: foutje ik dacht dat het topic van xd001 ofzo was ~!
-
Crime lolz heeft geen cache map en die bestaat er ook niet voor . dus niet zo raar reageren .
-
Hood dat had ik al even geprobeert maar dat werkt niet .
-
Ik kan wel naar paypal overstorten maar dat gaat wel een paar dagen verwerkings tijd nemen als je het dan nog nodig mocht hebben , kan je bij mij aankloppen.
-
Van tutorials moet je leren je kan het niet zo 123 poef he , Net zoals photoshop zal je dit moeten leren. Ferhat remory heeft hier volgens mij veel ervaring mee mischien eens hem vragen ?>
-
Hmm ja daar lijkt ie zeker op
!!!
-
Ik ben even wat een het rommelen geweest en dit kwam eruit
!!.
Wat vinden jullie ervan even snel raten graag , wat kan er beter enz .
De achtergrond komt nog verbetering in maar dit is even een previeuw.
-
Ja je hebt nog een script die die header dan uitzend, nogmaals wij kunnen niet helpen zonder scriptjes of als je me nou eens een PB geeft.
PHP
Toon Meer<?php define("url", "www.mastermaffia.com"); define("gamenaam", "Master Maffia"); define("slogan", "Word jij de nieuwe Godfather?"); define("noreply_mail", "private"); define("contact_mail", "private"); define("database_server", "private"); define("database_user", "private"); define("database_pass", "private"); define("database_name", "private"); mysql_connect(database_server, database_user, database_pass) or die(mysql_error()); mysql_select_db(database_name) or die(mysql_error()); //Arrays $ranks = array("Lafaard", "Lichte kluns", "Zakkenroller", "Kruimeldief", "Lichte crimineel", "Moordenaar", "Mobster", "Zware crimineel", "Most wanted", "Godfather"); $steden = array("New York", "Detroit", "Los Angeles", "Chicago", "San Diego", "Portland", "San Francisco"); $familieranks = array("Familie lid", "Manager", "Onderbaas", "Don"); if(isset($_SESSION['id'])) { $own = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '" . $_SESSION['id'] . "'")); if(time() - strtotime($own['online']) >= 900) { unset($_SESSION['id']); } if($own['vip'] <= 0) { usleep(600000); } if(empty($ajax)) { mysql_query("UPDATE users SET online = '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = rankvordering - '100', rank = rank + '1' WHERE rank < '9' AND rankvordering >= '100'"); } } if(empty($ajax)) { mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = rankvordering - '100', rank = rank + '1' WHERE rank < '" . (count($ranks) - 1) . "' AND rankvordering >= '100'"); } ?>
-
Als je om linkpartners zoek is het wel zo handig om je site te geven omdat de mensen willen weten waarop ze adverteren.
Site stat's , en je linkje
-
PHP
Toon Meer<?php define("url", "www.mastermaffia.com"); define("gamenaam", "Master Maffia"); define("slogan", "Word jij de nieuwe Godfather?"); define("noreply_mail", "private"); define("contact_mail", "private"); define("database_server", "private"); define("database_user", "private"); define("database_pass", "private"); define("database_name", "private"); mysql_connect(database_server, database_user, database_pass) or die(mysql_error()); mysql_select_db(database_name) or die(mysql_error()); //Arrays $ranks = array("Lafaard", "Lichte kluns", "Zakkenroller", "Kruimeldief", "Lichte crimineel", "Moordenaar", "Mobster", "Zware crimineel", "Most wanted", "Godfather"); $steden = array("New York", "Detroit", "Los Angeles", "Chicago", "San Diego", "Portland", "San Francisco"); $familieranks = array("Familie lid", "Manager", "Onderbaas", "Don"); if (!isset($_SESSION)) { session_start();} { include("includes/inc.functions.php"); include("includes/inc.required_queries.php"); } if(isset($_SESSION['id'])) { $own = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '" . $_SESSION['id'] . "'")); if(time() - strtotime($own['online']) >= 900) { unset($_SESSION['id']); } if($own['vip'] <= 0) { usleep(600000); } if(empty($ajax)) { mysql_query("UPDATE users SET online = '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = rankvordering - '100', rank = rank + '1' WHERE rank < '9' AND rankvordering >= '100'"); } } if(empty($ajax)) { mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = rankvordering - '100', rank = rank + '1' WHERE rank < '" . (count($ranks) - 1) . "' AND rankvordering >= '100'"); } ?>
Weet nog niet zeker of het werkt moet je even antwoorden als je een error krijgt of als het verholpen is , ik ben even verder met het leren van java
Anders kunt u ook even uw email in een pb geven dan kan ik helpen via teamviewer
!
-
Wij kunnen het niet veranderen van af hier lijkt mij je moet even die 2 scriptjes posten zodat we die dubbele header output kunnen veranderen . !!!!
-
Heb je een tekeningetje hoe je het wil hebben, ik maak al mijn layouts via een blokjes schrift
. Dus als je een simpele tekening voor mij maakt zal ik een inzending doen bij deze Groeten.
Ps Gaat het aleen om een ingame ? of een outgame ?
-
Dein , Ik zoek een prijs som voor het systeem dus de cms .
Ik geef liever wat meer geld uit voor html5 omdat het beter / sneller is . Is er iemand die zo een systeem net zoals rapidshare/megaupload kan maken ? , Dus het hele systeem erachter ! Alle php MySQL en dergelijke scripting talen die erin worden verwerkt.
Graag hiervan een totaal som als jij denkt dat je dit systeem kan maken.
-
Pb gestuurd over slice ik kan hem morgen nog afhebben als je hem dan al nodig hebt maar kan ook op 24 maart uiteraard.
-
Heeft u die site helemaal zelf gescript of is het een source waar wat aanpassingen zijn verricht daar zit een heel verschil tussen.
Maar goed een functie : Gokken op een voetbal spel , Beurs handelen , inneractieve map.
Ps haxor666 een beetje op een knopje drukken is ook niet leuk wel ? Dan word het een button waar je op drukt en dan staat er WOUW JE GOOIDE TRIPPLE 20 !!! , Nu nog een keer op de button drukken. Om dat een leuk spelletje te maken is ook vere weg
-