Posts by scarface

Oke maar ik heb nog geen google adsense gekoppeld aan mijn youtube account ? Mijn youtube account heb ik er later bij gemaakt dus wat moet ik dan doen ?

Ps moet ik ook mijn youtube account linken aan google adsense ? heb nu even snel een account aangemaakt :p

Beste leden van criminalspoint.

Mijn vraag luid waar vind ik mijn verdiensten die ik op youtube heb gemaakt door partner te zijn ik ken het maar niet vinden. ! Graag niet onzinnig antwoorden ik zoek het aleen waar ik het kan zien. Geen volgens mij daar en daar maar een loctatie !

Dat is gewoon een webpagina ? Als er niks word uitgevoerd lijkt het mij geen cms te zijn maar gewoon een webpagina wat je vraagt ? En wat bedoel je met cms als je tekst moet kunnen toevoegen.

Ze hebben er waarschijnlijk een spider op gezet of iets dergelijks, of je hebt een script met database gegevens naar iemand gestuurd.

K.Rens volgens mij gaat het over een pokemonsource :P

edit: foutje ik dacht dat het topic van xd001 ofzo was ~!

Ik kan wel naar paypal overstorten maar dat gaat wel een paar dagen verwerkings tijd nemen als je het dan nog nodig mocht hebben , kan je bij mij aankloppen.

Van tutorials moet je leren je kan het niet zo 123 poef he , Net zoals photoshop zal je dit moeten leren. Ferhat remory heeft hier volgens mij veel ervaring mee mischien eens hem vragen ?>

Ja je hebt nog een script die die header dan uitzend, nogmaals wij kunnen niet helpen zonder scriptjes of als je me nou eens een PB geeft.

Weet nog niet zeker of het werkt moet je even antwoorden als je een error krijgt of als het verholpen is , ik ben even verder met het leren van java :D

Anders kunt u ook even uw email in een pb geven dan kan ik helpen via teamviewer :D !

Heb je een tekeningetje hoe je het wil hebben, ik maak al mijn layouts via een blokjes schrift :) . Dus als je een simpele tekening voor mij maakt zal ik een inzending doen bij deze Groeten.

Ps Gaat het aleen om een ingame ? of een outgame ?

Dein , Ik zoek een prijs som voor het systeem dus de cms .

Ik geef liever wat meer geld uit voor html5 omdat het beter / sneller is . Is er iemand die zo een systeem net zoals rapidshare/megaupload kan maken ? , Dus het hele systeem erachter ! Alle php MySQL en dergelijke scripting talen die erin worden verwerkt.

Graag hiervan een totaal som als jij denkt dat je dit systeem kan maken.

Heeft u die site helemaal zelf gescript of is het een source waar wat aanpassingen zijn verricht daar zit een heel verschil tussen.

Maar goed een functie : Gokken op een voetbal spel , Beurs handelen , inneractieve map.

Ps haxor666 een beetje op een knopje drukken is ook niet leuk wel ? Dan word het een button waar je op drukt en dan staat er WOUW JE GOOIDE TRIPPLE 20 !!! , Nu nog een keer op de button drukken. Om dat een leuk spelletje te maken is ook vere weg :)

Binkie , dit is een flash spelletje ik denk dat je er niet moet van uit gaan dat ze hier flash kennen. Of niet genoeg om die functie te maken. Het zou natuurlijk in alle sources kunnen van elke criminals of andere site's.

Gofie wat zijn je ervaringen ? hoe goed kunt u PHP en mysql ?