Geen statistieken spel is overleden zo een beetje , heb er niks meer aangedaan !
Posts by scarface
-
-
dedon, demo
-
Oke , stuur maar een pb met teamviewer dan leg ik even die cronjobs uit.
-
Het is helemaal niet lastig als je er 10 minuten over nadenkt weet jij hoe je een cronjob maakt en weet jij hoe je hem laat uitvoeren via de cronjob. Heb je ervaring met php of niet ?
-
-
Dit vind je ook niet zomaar op google wat jij vraagt is een scriptje dat je via google niet inelkaar plakt en kopieert. Op google vind je hooguit uitleg over hoe je een cronjob inelkaar zet. Je zult toch echt wat moeten leren in de php boeken als je een automatisch mail scriptje wil maken.,
http://www.w3schools.com/php/php_secure_mail.asp
Zo maak je een email in php, Dit scriptje moet je dan gewoon via de cronjobs op de bepaalde tijd laten uitvoeren dan stuurt hij gewoon een mail. -
$row in een functie in php
!
-
Beste leden ik zoek voor mijn website nog een mooie achtergrond, Het gaat om een achtergrond van 1200x1200 !
Ik zoek zo een soort achtergrond :http://www.imghost.nl/download/voorbeeldcp.png
Maar dan wat mooier / meer buisniss style oranje kleuren gebruiken. Je ziet ook de pijltjes hoe de kleuren in elkaar overgaan op die punten.
Pot: 20 euro.
Eind datum 23 - 22 ste, lijkt mij genoeg tijd suc6 !
-
Pc herstel verwijderd geen keylogger
-
Ah komop man dit is wel zon laage vraag wat kan je doen als je een keylogger hebt ? Je af gaan vragen wat er aan de hand is of een programma zoals HITMAN PRO/CCcleaner enz enz. downloaden en het gewoon verwijderen. Dit is wel zo onodig en dit zie je wel zo onozel vaak gebeuren.
-
Je moet ook eerst iets stelen ander komt er geen timer .
-
Oke nice , dan hoor ik het wel in pb waneer u klaar bent ! Of de psd nodig heeft en gaat beginnen
-
Post even je messenger in pb , dan maak ik het wel. Met wat random hier en daar naamen veranderen kom je er niet malik. Die gestolen vrachtwagens moeten ook een doel krijgen en verkoop baar kunnen zijn.
-
-
Je hebt een heel nieuw script nodig daarvoor hij moet ook op kans gaan en voor bijde catogorie'n moet dat oplopen, anders krijg je gewoon 2 met de zelfde tijden en % kans.
-
-
-
Ziet u er tegen op om een spelletjes layout te gaan slicen ? Zoniet dan heb ik nog wel een layout liggen.
-
Al die plugins zijn bijna betaald van wordpress
, had ik ook al even voor gekeken.
-
XHTML , of HTML 5:} < verkeerde catogorie.