Posts by scarface

Beste leden,

Ik ben van plan om met een bux script (http://ptcpay.com/)een website te maken waar je geld kan verdienen door ads te klikken.
    Het script Gen4 ben ik van plan om te gaan gebruiken. Een volledige linctie kost iets van 150 euro geloofde ik maar het is ook het geld waard. Iemand een aanrader voor een host en iemand een goeie designer.

Ik zoek een snelle goeie vps of dedicated voor een mooi prijsje per maand, Ik zoek dus een goeie aanrader snel en goed met dit systeem.

Designer zoek ik ook nog maar wel een perfectionist in het maken van website's en ook een design waar je van staat te springen.

Mijn budget is ongeveer 1000 euro voor deze website .

Wie wil helpen met dit project dat mag uiteraard.
    Groeten.

Ik design aleen vanaf blokjeschrift eigenlijks omdat ik zo goed met het 960 grid systeem kan omgaan. Weet vrijwel geen goede indeling voor een pokemon site.

Edit:

Ik geef je aleen advies dat is waar je om vroeg tog ? En dat ik niks free wil geven dat is onzin ik ben ook bezig met 100.000 duizenden web benodigheden te plaatsen.

offtopic : praat graag even wat meer abn het staat zo raar.

Het is een community die zig vooral bezig houd met criminals , dus geen clan fan site. Het is wat onnodig om voor een clan hier een template te maken. Cms systeemen zijn gewoon gratis van het internet te downloaden dus waarom hier droppen ? Je begin post klopt ook niet helemaal over dat bugloos enzo , dat is gewoon wat onzinnig om te zeggen dat alles hier bug's fouten , lelijk is .

Reclame voor criminalspoint maken ? dat mag maar waarom is het nodig ? Met dagelijks duizenden bezoekers is deze site wel goed genoeg dacht ik. Of je kan nog 3000 jongeren recruteeren die een maffia spel inelkaar willen zetten maar dit overlaten aan de leden van criminalspoint, omdat ze zelf vertikken om iets te leren.

Als je iets wilt maken ? Wat houd je tegen het kan alemaal voor niks hier lijkt mij ? Maak je product en ga het uitgeven. Je kan hier hoguit wat criminals update's posten , of met zijn allen een standaard source inelkaar zetten en update's voor dat standaard spel maken.

Verder zijn alle scripts wel wat verouderd maar ze werken nog wel,

Heb hem nergens om meer bezoekers zien vragen ? het gaat hier over gratis producten niet criminalspoint adverteren, er zijn best wel mensen die wat willen schrijven voor criminalspoint maar het moet niet te gek worden.:}

Je moet niet zo plattelands praten. , En wie gaat het geld betalen wat je bijvoorbeeld kan winnen ? niet iedereen heeft zin om wat te maken.

Ik heb nog wel leuke stuff voor op criminalspoint , heb 10.000 flash spelletjes en 10.000 fonts van dafont alemaal uitgezocht. Voor de rest maak ik nog veel gradients en layer style's en nog meer leuke colecties.

duizenden java snippets / php snippets / mysqli en MySQL snippets dus er komt wel wat leuks binnekort hier.

Hij voert het niet uit hoe ken dat ? heb hem nu op elke minuut staan maar hij pakt hem niet. Hij heeft cpanel, en ik zie bij hem helemaal geen map public/html

Ik ben zo brb moet even wat doen tot zo !

Heeft u teamviewer zoniet download het even dan stel ik ze wel even in . pb uw id en pw ! Dat van ferhat zou het ook wel eens kunnen zijn moet ik even probeeren.

Volgens mij is het path de navigatie naar ../crons/cron_minute.php
    Zoiets weet niet precies waar uw files staan.
    Die gehele link hoeft er ook niet voor je moet wel zeker weten dat die files ook echt in de public_html staan he , anders moet je /cronjobs/cron_minute.php

edit: zag uw bovenste post niet even controleren.

U moet volgens mij bij elke cronjob naar een bepaalde tijd verwijzen dus ook voor cron month moet je een bepaalde uur datum en tijd geven.

Ja snapt u het ? , Dus nog even een voorbeeldje als je elk minuut wilt dan moet je :

minute : */1
    hour : 0-23
    day of month : 1-31
    Day of Week : 0-7

Als het goed is doet hij dan nu elke minuut van elk uur dag van de maand en van dag van de week.

jawel je moet invullen Welk uur van de dag , welke dag van de maand enz enz je moet al die dingetjes even invullen boven die cronjobs staat uitgelegd hoe je precies van tot van kunt instellen,

Als je een artikel aanpast dan stuurt hij hem gelijk weer naar een crewlid XD !! Dan moet hij hem opnieuw keuren maar hij word meteen aangepast strange !