Posts by scarface

Mischien staat de tabel niet in de database die scripts werken meestal wel. Maar dit is ook ontzettend oud print <<<ENDHTMLword al jaren niet meer gebruikt :)

Kijk dit is het voorbeeld : http://www.commedybase.nl

Ben al redelijk op weg maar heb nog wel wat issues ! , ik wil het bovenste logo wil ik aan de linkerkant gelijk aan de linkerkant van het content.

En de buttons wil ik gelijk met de rechterkant van het content, nu kan je het verschuiven.

zoek in je admin scripts wat je er voor nodig hebt om admin te worden meestal heet dit rank level of wat dan ook maar gewoon even zoeken. Staat ook wel als het goed is in je index.php bij het admin menu : if $level = > 255 ......

Ps ik heb het je moest gewoon een nieuwe section maken en die opnieuw afsluiten.

Nu zit ik nog met 1 klein dingetje hoe krijg ik de content vakken dat zijn nu vierkanten precies gelijk aan die ronde hoeken ?

En hoe doe je een kleine border eromheen ? dus een lijntje om het vak ?

Oke nu heb ik het even veranderd en ben verder gegaan , ik wil de artikelen alebij zo een mooie ronde hoek eromheen.

Moet ik ze dan beide een aparte class aangeven ?

Hmm dat is hem nog niet , volgens het traject moest het wel margin:0px auto 0px auto; zijn

want je hebt toch 0px hoogte en 0 x breedte ?>

Beste leden. Ik ben momenteel bezig met mijn html 5 en css3 traject.
    Ik heb besloten om gewoon een simple index te maken.

De gehele content verkleint niet wat doe ik fout ? De pagina is volledig html5 valid en css3.

Ja admin demo kan je vragen op PB , je kan in teamviewer meekijken het account zelf geven is helaas niet mogelijk : )

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.04.12 17:24:09:
    BUMPF!!!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.06.12 20:49:07:
    Bump nog steeds te koop !

Ik vind rudolf bos het nog niet echt hebben heb een design contest georganiseerd. Hopelijk komt daar een leuke layout out rollen die ik kan gaan gebruiken na de layout hebben ontvangen zoek ik nog iemand die het sliced en gaat in de cource zet in HTML 5 / css3 !

Over de host ben ik immidels al uit heb al even geinformeerd bij rapifa en ben wel geintreseerd.

Verder zoek ik nog een topdesigner die voor rond de 600 euro een layout kan maken.

En nog een administrator / eerst een helper die met mij alle instellingen goed zet naar de wensen.

Hoe goed is hun berijk ? , en qua dataverkeer wat gaat het kosten als je dagelijks 100.000 actieve bezoekers trekt ?
    Ik wil niet dat het er halverwege ineens mee ophoud en dat ik te weinig dataverkeer heb .