Posts by scarface

Je moet hier en daar wel wat kleine aanpassingen maken klopt nog niet 100 %

Die software komt echt wel uit.

Dit kan je nooit maar dan ook nooit tegenhouden , er zal vast wel een corrupte agent bij zitten die het grappig vind om het gratis te sharen. Een cracker die mischien de serial zooi eraf haalt en hopaa iedereen kan het doen :) !

Het gaat mij er totaal niet om dat ik weet hoe ik het instaleer daar heb ik alemaal geen tijd voor ik ZOEK iemand die het instaleert ter ruil van een spel.

Dit script is er niet gratis je kan aleen GPT systemen kopen voor +/- 60 euro per jaar. Verder kan je aleen dingen zoals clone's van bux.to enzo maar dit is illegaal dus.

Beste leden.

Ik zoek een simpele template / 1 pagina layout / wordpress.

Als het wordpress mocht zijn dan moet je het ook instaleeren voor mij zodat ik het goed en naar mijn smaak kan maken . Beloning is het spel http://www.drug-life.nl voor niks .

Het gaat over megatypers dat ik een refferal pagina heb met aanmeldcode's zodat mensen zich gaan aanmelden.

Ik heb nu momenteel 100.000 vieuws nog in mijn advertentie tegoed bij meerdere site's En wil deze ook graag snel gaan uitgeven en hopelijk wat goeie actieve refferals te trekken.

De layout hoeft niet worden gesliced en wil ik graag wat mooi grijs leuk achtige layout, Groeten :D !

Groeten.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Dit kan ook met een excel bestand volgens mij even vragen nog hoe mijn vader dat laatst had die had dat ook nodig :) !

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Die is wel van word je moet gewoon even youtuben en je hebt het. !

@ts , je praat meer als een jochie wat probeert een criminalspel te hosten mischien is mijnmaffia spel wat voor jou ?

Je moet geen scripts aanpassen en dan verwachten dat het werkt, Je hebt minimaale kennis nodig van php en mysql , Anders post je voor ieder probleem een topic.

Je kan beter al die scripts hier uit dit topic smijten want dit is aleen maar oneindig scrol gedoe !

http://www.w3schools.com! Suc6 !

Hmm, ik vind het niet een super mooie naam maar een beetje onhandig , je kan beter 2 woorden doen en niet nog een klinker ertussen. Dit is lastig te onthouden. Het zal wel uitmaken op je uiteindelijke bezoekers want nu zoek je op APP N GAMES . inverplaats van APP GAMES.

("UPDATE leden SET punten =punten+$aantal

Huh nu snap ik het niet ?

Dat moet je dan gaan controleeren met een IF.

if($punten == 1 {

Code die uitgevoerd moet worden.

}

else if($punten => 1 {

echo "foutje";

}

Er kunnen best wat typfouten inzitten want mijn windows 8 verbeterd sommige dingetjes die ik niet wil.

Ehm kijk heb je een tabel die klik,punten heet ?

Of hoe heet die tabel waar het word geupdate ? ;p

volgens mij moet het zo ongeveer

PHP
    ("UPDATE leden SET klik punten + $aantal WHERE member_id= '"$_session['id']."' LIMIT 1");

Wij kunnen jouw database of scripts moeilijk alemaal gaan doorspitten, Wij weten natuurlijk niet of u de database goed heeft geinstaleerd.

Als leden niet kunnen designen en coderen / inbouwen dan word dit gegarandeerd een ramp 100 den topics over hoe je dat nou er in moet bouwen. De meeste kunnen bijna niks hier aleen een criminalspel op een host gooien, Dus laat staan dat er iemand hier serieus een layout gaat inbouwen die gratis word gemaakt ?

Je moet het ook nog slicen en basen he !