Posts by scarface

Met wat voor game engine werkt u ? ik had een tijdje lang cry engine gebruikt maar dit is nog wel erg lastig als je bijna geen ervaring hebt , ik weet ook niet hoe ik ook maar een functie script XD !

@ nulldubbeldrie : Er is helaas geen geleegde database bij malik wou volgens mij ook geen support bieden, Er zijn hier wel genoeg mensen die een database vanuit de scripts kunnen opbouwen.

Ik wil het best wel even voor je probeeren uiteraard zodat je een goeie en foutlose database krijgt.

@ nulldubberdrie Hartelijk bedankt voor deze tip ik zal eens even dat gaan verbeteren nogmaals bedankt :) !

Haha had het voor iemand gemaakt vinden ze het geschikt voor criminalspoint ! :O

PS weet iemand waar ik mooie / goede transparaante smileys kan vinden ?

Mischien handig om te vermelden wat voor source het is en of u de updates heeft ? Het is meestal gewoon de files uit de v2.10 map en de sql te uploaden.

Edit : wist niet dat het om software ging !

Beste malik.

Dat topic werd inderdaad gesloten omdat er waarscheinlijk al een afspraak was gemaakt buiten het topic om. Maar dit kan ook niet het geval zijn dan word hij gewoon weer geopend.

Wat u kunt verbeteren : het menu ik zelf persoonlijk hou daar niet zoveel van.

Verder is het een mooi logo en wel strak design :) !

Keep it up !

Dan moet je een aparte input button maken , het script veranderen want hij update de query nu op - 1, maar inverplaats van dat moet hij de input gaan controleren en het aantal afnemen wat de gebruiker heeft ingevuld. En hij moet controleren of het een bedrag is zodat niemand kan cheaten.

Dit is gewoon een groot stuk code erbij doen als je geen ervaring heb kan je dit niet maken. Als je wel ervaring heb dan kan ik je wel wat helpen.

Beste leden van criminalspoint.

Ik ben bezig met het design topic van luc, ik heb een layout maar wil mijn op mijn vooruitgang een reactie hebben.

Dus wat vind jij hiervan tot nu toe van :

VOORBEELD: http://imghost.nl/download/codinggeeks.png

Ik zoek nog smileys net zoals op criminalspoint is het erg als ik deze even gebruik als voorbeeld plaatjes ?

Graag uw reacties Groeten :D !

Geeft niet of ik het moet kopen of niet is uiteindelijk maar 110 dollar, dan hoef ik het ook niet illegaal te activeren en bestanden ervoor aanpassen om het werkend te maken.

Heb nu mijn versie besteld en ben hem aan het downloaden nu zal het mij nog benieuwen of dat kan of niet :)(L)

Beste leden.

Ik zit er over na te denken om dreamweaver te gaan kopen , kan ik dreamweaver ook connecten met een hosting zodat als ik mijn files opsla dat ze automatisch op de host komen te staan ?

Dit is erg handig als je met php leert of als je een website maakt .

Citaat van Guitar

Ik vind het een slechte grap. Het zou wel leuk als er een 'Adminpanel' knop in het menu stond en als je erop klikt op een of andere manier getrolled word.

Dat vind ik juist een saaie grap , wat is er leuk aan een fake link ?

Johnank .

Het is zijn site zijn feestje als je het er niet mee eens bent waarom ga je hem daar hier belachelijk maken ?
    Ik vond het namelijk wel grappig bedacht.