Posts by scarface

Dit komt door mijn autocorectie daar kan ik niks aan doen dat hij woorden veranderd. Het moet inderdaad lincentie zijn.

Een lincentie houd in dat u hem mag gebruiken voor maximaal 1 website per Lincentie.

L.Groot Dat is een voorbeeld als u bijvoorbeeld tekens niet wilt in uw post kunt u daar instellen [a-z] ,0-9 enzevoort dan kan niemand meer iets maken met bijvoorbeeld : pieter-@+henk

Beste leden van criminalspoint.

Ik ben weer mijn kennis van html5 en php aan het opschroeven ! Nu zit ik met het volgende vraagje begin ik zo goed of niet wat kan er beter en hoe !

MYSQL tabel

PHP
    CREATE TABLE Member (
    	UserName VARCHAR(20) NOT NULL,
    	CreateDate DATE NOT NULL,
    	PassWord CHAR(255) NOT NULL,
    	UserEmail VARCHAR(50),
    	PayementEmail VARCHAR(50),
    	BirthYear DATE NOT NULL,
    PRIMARY KEY(UserName)

Conectie MYSQLI OO Gericht !

Registreer.php !

Wat is de beste manier om te controleren of iemand op de button heeft geklikt hierover zijn veel meningen.

Als ik nu zegmaar een script maak genaamd register.php kan hij dan de gegevens lezen uit het input veld en is het dan wel veilig ? Of moet ik de php gewoon in het html schrijven.

Verder prober ik het netjes alemaal in een table te zetten maar dit gaat helemaal fout , :P !!

Ja dat zou wel kunnen maar wat bedoel je precies met VOLLEDIGE hervorming, alle scripts verwijderen en een nieuwe scripts maken ?
    Graag even duidelijke uitleg over wat je precies wilt ?

Jullie praten over criminalspoint of het op het punt van overleiden staat ? , Oudere webmasters zul je niet vinden omdat die wel naar http://www.phphulp.nl enzo gaan.

Nogmaals zul je hooguit kinderen die amper een regel kunnen aanpassen of die niet eens weten hoe ze admin op hun spel worden.
    Echte die hard coders ga je hier niet vinden of naartoe leiden want die houden zich 99 % van de tijd niet met kinderspelletjes.

In de titel staat een simpel mysqli connectie script , wil het zeggen dat het meteen het beste van het beste is of is dit gewoon een voorbeeld? Beetje zielig om mij dan op die manier te beledigen ?

Dit is voor beginners een goeie manier van doen niemand maar dan ook niemand maakt meteen een artikel op de beste manier en dit leer je ook niet meteen.

Dan kan je wel denken dat je als informatica student altijd alles beter weet maar je moet ook denken dat hier mensen zijn die niet eens ict volgen maar toch php willen leren.

Het artikel is ook niet bedoeld voor de expert scripter want die weet wel hoe hij een connectie maakt, het is voor de net gestarte webmaster die een voorbeeld wilt hoe hij iets inelkaar zet.

Nogmaals boor je me kompleet de grond in over een klein dingetje, en ga je er ook nog vrolijk in je topic mee verder. Dit is gewoon hooguit zielig gedrag want u wilt altijd alles beter weten.

Preg match was gewoon een voorbeeldje voor als hij ook nog de characters wil instellen en degene die niet mogen , verder heb ik even naar de tip van diestro en l groot geken.

heeft iemand een goeie nederlandse tutorial ?

Dan is het wat overbodig om er copyright over te zetten ? , als het tog voor je eigen website is en je naam erop staat :P !.

kleur gebruik is wel goed en slogan gaat wel mischien nog wat leukere bedenken.

Tja je kan een discussie forum starten en dan trotse bezoekers van het pretpark kunnen probeeren te lokken. Dat is natuurlijk wel lastig maar je zou bijvoorbeeld een leuk visite kaartje kunnen maken en die op de parkeer plaats onder de ruitenwissers doen.

En zo mischien een leuk bezoekers aantal krijgen , maar verdiensten zal je niet veel krijgen denk ik aan.

Beste leden van criminalspoint.

Een vriend van mij wil een site gaan starten waar mensen kunnen bieden doormiddel van biedcredits te kopen op electronische aparaten, zoals tv's enz enz.
    Hij wou mij de layout laten desigenen en dan er een cms / systeem erop te gooien zodat hij zijn website gewoon kan beheeren.

Nu is mijn vraag is er een gratis auction script ?
    Want ik krijg overal idioote aanbiedingen zoals $250 dollar per maand, maar dit is natuurlijk gewoon te belachelijk voor woorden als je dan geen inkomsten maakt ben je wel $ 500 kwijt voor iets wat nog niet gestart is !

Weet iemand zo een systeem maar dan voor het liefst gratis ?

Groeten.