IpBoard is ook betaald volgens mij , ik zoek echt even wat gratis voor nu later ga ik er wel meer geld aan besteden maar nu niet .
Posts by scarface
-
-
200 Dollar vind ik wat te mal voor een net begonnen site , als je al wat maanden meedraait wil ik zeker wel dat gaan kopen maar niet meteen 200 op de plank smijten.
Ik ga het eerst probeeren te doen met een phpBB forum , en zo een leuk aantal leden te krijgen. Iemand die me hier mee wilt helpen ?
-
Is vbulletin aleen betaald ?!
-
Ik heb phpBB geinstaleerd , aleen vind ik het altijd wel wat lastig om al die dingen goed in te stellen. Heb bijna nog nooit een goed forum met phpbb gehad.
-
Nee volgens mij mag je dit niet zomaar wijzigen beetje oneerlijk tegenover iedereen ! Ik had ook het gevoel dat deze ts niet te vertrouwen is want hij laat gewoon al iemand zijn layout slicen. !
-
formaat doet er niet zo zeer toe , kent u het 960 grid systeem al ? Als je daarvan gebruikt maakt maak je nooit te brede layouts
!
-
Beste leden van criminalspoint ,
Ik heb voor de grap even een domein besteld , http://www.UDKschools.com.
Het word een community waar je alle fijne kneepjes uit het game development met de udk engine kan leren. Iemand die mij hier mee wil helpen eventueel ? , Geen idee of je er inkomsten uit kan halen dit intreseert mij dan ook niet zo veel. Het gaat er mij meer om dat mensen dingen kunnen sharen en dingetjes kunnen verkopen.
Ik vond het persoonlijk wel een strak domein waar nog geen enkel forum tot bijna geen van is .
Wat voor soort forum is hier het best voor geschikt ?
-
Druk aan het leren
, maar nog vrolijk pasen !
-
Beste leden van criminalspoint.
Ik ben nu al 1 maand bezig om mijn account van tutplus te krijgen, Ik had bij hun voor 15 dollar 1 maand member gekocht maar heb dit niet gekregen.
Ik prober al 1 maand lang hun helpdesk te berijken maar zonder enig resultaat, Waarom word ik niet geholpen ik krijg meer het gevoel dat ze mij probeeren op te lichten.
Wat kan ik hier tegen doen ik heb meerdere maalen een screenshot van mijn bankafschrif gestuurd maar ik krijg er niks op terug (Ze zeggen aleen dat ik niet heb betaald terwijl die screen dat duidelijk aantoont).
Ik vind hun service waardeloos en knap vervelend , ben totaal niet blij met wat ze mij wijsmaken. 1 Maand ben ik al aan het kloten om een account terug te krijgen, Dit is tog gewoon te idioot voor woorden of niet ? dit is ook gelijk de laatste keer dat ik iets op het internet koop ik ben er helemaal klaar mee !
Wat kan je in dit geval doen is er een mogelijkheid om je geld terug te krijgen of is dit 15 euro voor hun portomonee ?
Hun tutorials en EBOOKS zijn prachtig daarom wou ik het ook kopen, wil meer over HTML5 PHP en JQUERY MYSQLI en alle dergelijke web scripting talen te weten komen.
Groeten.
-
Ik snap het niet deze topic ? , waarom wil je dat mensen sql injecties gaan uitvoeren op je website , stel nou dat iemand dit lukt waarom zou hij dit hier vrolijk gaan vertellen ?
Verder wat is je plan met je forum >
-
Je moet gewoon meer leren ? , post ok niet als je zelf de layout niet mooi vind. ga eens de hele dag bezig met juist aleen de content mooi te maken de rest kom wel. Je moet gewoon leren ,.
-
Worden de smsjes volledig automatisch verzonden ? Dus hoef ik niet na elk smsje het te keuren of gaat dit geheel automatisch.
-
Het is wel wat overdreven over die tool , ik hoef aleen maar wat hebben om de onderdelen er te gemakelijk in te plaatsen. Ik zoek niet iets wat 4000 euro kost maar voor 100 euro. ik zal zelf wel even nog even zoeken op youtube !
-
Dat is geen probleem, heb er nu ook geen haast over dan zien we morgen wel het resultaat !
-
Ik ben nu op aan het werk ik kan hem pas rond 6 uur naar u sturen, mijn excuus hiervoor
!
-
Er is volgens mij wel zo een soort tooltje , ik heb al even gespeurd maar was nog niet helemaal tevreden. Mensen die dat soort tool?s maken verkopen dit ook meestal voor licenties, rond de 100 euro.
4000 euro vind ik dan ook een belachelijk bedrag voor een tool waarmee je producten toevoegt, dat is meer dan 3 maanden hard werken voor de eerlijke werker.
Je zult dan ook amper iemand vinden die dit werkelijk ook gaat betalen , voor dat bedrag kan je gewoon mensen volop betalen en het langzaamer doen !
-
Ja dat is mijn vaders bedrijf , schaafsma tweewielers
-
Beste leden van criminalspoint.
Ik ben in mijn vrije tijd bezig met de webshop , http://www.partsforyou.nl te vullen met alle onderdelen die wij kunnen verkijgen.
Aleen gaat dit proces extreem langzaam en duurt het per onderdeel wel 5 minuten om alles goed in te stellen met foto´s en het onderdeel zelf .
We gebruiken prestashop webshop en willen graag een tooltje om de onderdelen er snel in te zetten, en de tijd per onderdeel te verkleinen weet iemand een programma of iets waardoor je dit snel kunt doen ?
We praten over 100.000 onderdelen die wij kunnen verkrijgen en verkopen.
Het mag uiteraard geld gaan kosten mijn budget licht rond de 100 euro hiervoor , ik wil het beste en snelste tootltje die ook de afbeeldingen erbij zet.
Wij zoeken ook een LIVE helpdesk , waarmee wij klanten met vragen direct vanaf onze computer ter woord kunnen staan.
Iemand een aanraader ? Graag ook de kosten per maand of per jaar noteren als u een aanraader heeft. -
Hmm nee is zonder slice helaas, dan moet ik hem laten slicen voor 20 euro ! Of er moet iemand zijn die zijn kunsten wil laten zien en dit in zijn portfolie willen opnemen en dit voor niks te slicen.
-
Mischien dan die op te nemen in voorbeelden van enkele geslicde layouts ? Dit is wel beter voor uw naam.