Posts by scarface

Bij dit script natuurlijk ik wil het zo :

gebruikersnaam :

Voorbeeld !

"moet de gebruiker dit invullen" = JA
    "minimale lengte input" = 5
    "maximale lengte input" = 20
    "characters toegestaan" = a - z / 0 - 9

Ik wil het zo maken dat ik dat gewoon kan instellen.

Ik was weer even bezig met een registreer scriptje in mysqli, en php . Wat is nu de beste manier om de inputs te gaan controleren ?

Je kan het doen doen met IF/ELSE/ELSEIF, Classes , functions .

Maar wat is nou het beste en meest veiligste.

PHP designer , heb ik net voor 21 dagen demo versie maar ziet er echt super nice uit ! Hij kouwt ook afentoe wat dingetjes voor waar je bijvoorbeeld niet uitkomt dit is echt een top programma.

Hoe kan je nou 30 cent overmaken met mollie ? , je kan minimaal een sms dat is 1,30 ? Ps de waarde licht ook niet zo hoog hoor van dutchleader credits aangezien er een dutchleader bot is.

Je zal toch echt met een antal zoals 20 tot 50 duizend moeten komen om dit werkelijk te gaan verkopen voor geld.

Wisselkoers: 1000 DL = euro 0,08 | Update: 06/03/2012

Oke , ik heb een forum geinstaleerd , hier ga ik het eerst mee doen . Iemand die wil meehelpen doormiddel van moderatie status het forum wat in te richten ? Ik ga ook bezoekers weten te probeeren trekken via youtube video's !

Tevens zoek ik iemand die photoshop heeft (mijne is de trail van afgelopen dus ik moet het gaan kopen), het gaat over een simpel logo ( het huidige udk logo met erachter SCHOOLS ).

Dus jij wil nu zeggen dat ze beter javascript van de kaart kunnen vegen omdat het onbetrouwbaar is ?

Dat is gewoon kant en klaare onzin ja je kan het mischien wel meteen in de echo zelf doen , maar het kan OOK in javascript.

Kom eens met voorbeelden waarom java volgens jou onbetrouwbaar is. Dat het wat meer van je client af neemt who cares, 1 kb per 1 miljoen bezoekers wat een hel zou maar nooit meer java gaan gebruiken.

Volgens mij klopt dat chek_login ook niet helemaal maar dit is in jou source, zet hij INGELOGD niet bijvoorbeeld op 1 of iets anders ?

Dan word het in dat geval : if($ingelogd == 1,
    Ik heb het in javascript geschreven omdat ik dat momenteel ook een beetje aan het leren ben.

Wederom is het een beetje belachelijk hoe sommige mensen hier reageeren, Of je helpt gewoon of je reageert gewoon niet ? ! Als je mocht helpen post dat een freaking voorbeeld zodat die jongen het even kan uitzoeken. Jullie praaten brabbel taal voor iemand die in zijn profiel heeft staan dat hij nergens ervaring mee heeft.

Of denken jullie dat hij weet hoe hij een header moet REdirecten ?

Dan nog vallen jullie met zijn allen nogal in de herhaling ,het gaat er niet om wat JIJ ZELF doet maar wat hij kan doen.

Nee , ik bedoelde opstarten via windows cd-rom , dan kan je het beste wel even naar de winkel gaan mits er nog garantie op zit :) !

Beste leden van criminalspoint.

De laatste tijd begint mijn processor koeler OVERDREVEN veel toeren te maken, Ik vind dit eigenlijks een beetje overdreven terwijl hij helemaal niks doet cpu usage (0%).

Is er een manier om die cooler normaal te laten draaien en niet met zoveel kabaal en dergelijke.

Hij doet dit ook met de video kaart als ik de pc net opstart het is eigenlijks een beetje te idioot voor woorden !

Nu snap ik er geen bal meer van ben wel even de weg kwijt :P !
    iemand die mij kan helpen via messenger stuur dan even in PB !

Ik blijf steeds opnieuw dingen instaleeren omdat de ene dit beter vind en de andere vind dat weer beter .