Posts by scarface

Beste leden.

Ik heb sinds vandaag weer een nieuw probleempje, mijn 2 fans die alle warmte uit de kast halen zijn er ineens mee opgehouden. :((

Hoe krijg ik deze weer draaiend ?

Groeten.

Wat heeft een scripter aan credits op het spel waar hij mee bezig is ? , denk ook maar niet dat hier serieus iemand is die nog met pokomons speelt ? Of een designer die voor virtueel pokemon geld iets gaat doen.

Mensen die pokomon spelen zijn hooguit 12 jaar , vind jij daar maar eens een scripter tussen.

voor jou alweer : http://www.phptuts.nl

Beste leden,

Ik heb weer eens een domein geregistreerd
    ( http://www.paypalforyou.com ), ik heb deze domein geregistreerd omdat ik paypal geld wil gaan verkopen tegen een meerprijs. Wat kan je hier het beste voor gebruiken voor een cms ?

En is het wel een goed idee of echt een afrader ?

IK heb ook bij mijndomein dat er staat DOMEIN GEBLOKEERD hoe kan dit ?

Groeten.

Hoe wil jij op school je pc besturen met het idee dat iedereen mee kan kijken, Het kan in google EARTH gewoon hyves opzoeken en dan staat er als het goed is een link klik die aan en je kan surfen via google earth (xD)

VPS !
    Vraag een vriend.

Btw dit kan je zelf ook wel even uitzoeken niet ? , beetje apart weer om hier een topic voor aan te maken je kan aleen op de site als je ip anders is , dus uit dit antwoord kan je ook wel halen dat je iets nodig hebt.

Om wat voor soort site gaat het ?

Volgens mij klopt dat van google translater niet helmaal ik wou via dat naar thepiratebay maar kreeg nog steeds een melding van ZIGGO

Beste leden.

Ik zoek voor 70 euro aan paypal geld om het gen 4 ptcpay script te kopen. Iemand met genoeg paypal geld om dit te ruilen onderling,ik kan wel internetbankieren maar niet geld op mijn paypal storen.

Groeten.

Om het simpel te houden :
    1: Stel vast waar het geloei wegkomt (cpu,videokaart)
    2: Nu je weet waar het wegkomt tijd voor een oplossing ! ,
    3: Kijk voor een goede cooler voor je cpu,videoaart, bijvoorbeeld van zalman Koper gelijd goed dus zal ook beter afkoelen.
    4: Koop een tube koelpasta bezuinig hier dus ook niet op !

Klaar !

Ja tuurlijk waarom is er anders een IMPOTEER en EXPORTEER functie, zou een beetje belachelijk zijn als dat niet zou kunnen.

Citaat van Guitar

Een kennis van me is net 16 en heeft al twee jaar een bedrijf en KVK... Dus dat minimaal 16 is niet waar.

Is wel waar je mag geen bedrijf runnen op je 15de wel ?
    kvk kan je officeel aanvragen waneer je 18 jaar bent,