Beste leden.
Ik heb sinds vandaag weer een nieuw probleempje, mijn 2 fans die alle warmte uit de kast halen zijn er ineens mee opgehouden. :((
Hoe krijg ik deze weer draaiend ?
Groeten.
Beste leden.
Ik heb sinds vandaag weer een nieuw probleempje, mijn 2 fans die alle warmte uit de kast halen zijn er ineens mee opgehouden. :((
Hoe krijg ik deze weer draaiend ?
Groeten.
Wat voor dienst kunt u zoal terug doen ? , ik kan zo niks verzinnen tenwaarde van 100 euro anders wil ik wel helpen.
Ik ga dat eens vragen , ik kan kvk aanvragen als het nodig is
Ojee , ik zal eens paypal contacteren
Wat heeft een scripter aan credits op het spel waar hij mee bezig is ? , denk ook maar niet dat hier serieus iemand is die nog met pokomons speelt ? Of een designer die voor virtueel pokemon geld iets gaat doen.
Mensen die pokomon spelen zijn hooguit 12 jaar , vind jij daar maar eens een scripter tussen.
voor jou alweer : http://www.phptuts.nl
Beste leden,
Ik heb weer eens een domein geregistreerd
( http://www.paypalforyou.com ), ik heb deze domein geregistreerd omdat ik paypal geld wil gaan verkopen tegen een meerprijs. Wat kan je hier het beste voor gebruiken voor een cms ?
En is het wel een goed idee of echt een afrader ?
IK heb ook bij mijndomein dat er staat DOMEIN GEBLOKEERD hoe kan dit ?
Groeten.
VPS !
Vraag een vriend.
Btw dit kan je zelf ook wel even uitzoeken niet ? , beetje apart weer om hier een topic voor aan te maken je kan aleen op de site als je ip anders is , dus uit dit antwoord kan je ook wel halen dat je iets nodig hebt.
Om wat voor soort site gaat het ?
Volgens mij klopt dat van google translater niet helmaal ik wou via dat naar thepiratebay maar kreeg nog steeds een melding van ZIGGO
Mischien trekt je voeding het niet , en maakt hij fouten omdat bepaalde componenten niet genoeg stroom krijgen.
Om het simpel te houden :
1: Stel vast waar het geloei wegkomt (cpu,videokaart)
2: Nu je weet waar het wegkomt tijd voor een oplossing ! ,
3: Kijk voor een goede cooler voor je cpu,videoaart, bijvoorbeeld van zalman Koper gelijd goed dus zal ook beter afkoelen.
4: Koop een tube koelpasta bezuinig hier dus ook niet op !
Klaar !