Posts by scarface

Mischien verstandig om te vertellen wat de vergoeding is om nou helemaal te mailen voor niks is ook wat labiel.

Ik persoonlijk ga geen pm sturen om wat te photoshoppen ik wil eerst mijn beloning weten en zo zijn er ook wel meerdere, het is wat luceratief om een mail te sture om te weten wat je er voor terug krijgt.

Waarom vertel je hier niet gewoon wat je te bieden heb voor die designs dan kunnen mensen bij voorbaad al zeggen of ze het doen of niet , Het is net of je zelf niet tevreden bent met wat je aanbied.

Lees eens goed : waar zou ik me in moeten verdiepen? Kwa telefoonhoesjes? wat kan nog wel eens goude handel zijn?

Echt gouden handel zul je niet vinden , mischien een paar klanten die wat hoesjes kopen maar ga niet uit dat je 100.000 den per jaar binnensleept. Je moet gewoon per mobiel die vaak word verkocht en ook vaak gebruikt inkopen doen van hoesjes.

Dit is natuurlijk illegaal.

Over teksten staan ook copieer rechten , dan kan je het mischien wel hebben overgetypt maar dat zecht helemaal niks. De layout heb je mischien wel zijn kleurgebruik/indeling gestolen hier kan je worden voor aangeklaagd. Waarom wil je alles precies van hun stelen, en waarom maak je geen unieke game zelf getypt zelf gemaakt enz.

Beste leden.

Ik heb in de aanbieding 70.000 superrotator credits , die credits kan je omwisselen voor 48 uur / 24 uur /uur / kwartier kliks.

Bieden :

Startbod : 50 cent.
    opbieden : 10 cent.

MVg.

Beste leden.

Ik heb een versie van capatcha sniper gekocht maar nu wil ik aleen nog weten wat kan je hier precies mee doen ? Kan je dit programma ook bijvoorbeeld op een website alemaal capatcha codes laten intypen ?

Groeten.

Dus u wilt dat wij ideen geven en krijgen daarmee over een half jaar betaald , of krijg je het meteen betaald? Ik ga niet een half jaar op een beetje geld wachten natuurlijk zijn ook niet veel die dit gaan doen ?

Gok je die verdiensten op dat je ooit eens inkomsten gaat krijgen of niet ?

Waarom verander je je post eerst stond er dat je pas over een jaar betaalde.

Wat moet de header uitstralen ? , achtergrond kleur ?

Geef de details dan even hier dan kan iedereen gewoon meedoen en niet beperkt.

Dan zou ik als ik jou was nog even naar je collega's gaan en even navragen een video kaart kan geen bsod maken. Als je foute drivers hebt dan werkt de kaart gewoon niet het gaat geen bsod genereren.

Willem het is een scherm die een fout aangeeft :

- Cache_manager
    - Irql_not_less_or_equal
    - ntfs_file_system
    - System_thread_exception_not_handled
    - System_service_exception
    - PFN_LIST_CORRUPT
    - bad_pool_header
    - Memomry Management
    - kmode_exception_not_handled

Er is iets flink mis met jou besturings systeem NIET MET JE GEHEUGEN en of videokaart/.

Videokaarten kunnen geen BLAUWE schermen veroorzaken , Ga maar naar je pc shop en ga het eens vragen voordat je iemand advies geeft om zijn pc uitelkaar te trekken.

Elke fout geeft aan dat zijn besturings systeem (nfts & kernell) Extreem veel fouten maakt waarom zou je dan je pc uiterlkaar halen met geheugen kloten enz ?

Overantwoorde programma's downloaden volgens mij moeten jullie nog eens flink leren over computers.

Beste leden.

Hierbij verkoop ik het domein http://www.comedybase.nl,
    Er is al een paar keer op geboden met internet bankieren maar ik heb nog wat paypal saldo nodig dus daarom accepteer ik aleen paypal.

Bieden : startbod 1 euro opbieden met 1 euro. Buy now : 6 euro pp !

Groeten.

De foutmeldingen had ik nog niet gezien nu zie ik het , De windows die je nu draait is niet goed . Alle fouten wijzen er zowel op dat het uw kernell niet goed is .

Dus gewoon een vercrackte windows .

Dacht het mooi wel , je kan uit zijn probleem al lezen dat componenten niet genoeg stroom krijgen/.

Videokaarten kunnen geen blauw scherm veroorzaken ,
    Ram geheugen maakt aleen : geheugendump fouten enz.

Foutje in de software ? , dan doet hij het niet 3 x per dag, of je moet een windows van de schroothoop hebben.

videokaart: Je ziet niks meer als hij kapot is .
    Geheugen : als dit kapot is gaat het piepen in algoritme.
    Voeding : als deze kapot is of te weinig wisselstroom geeft dan krijg je blauwe schermen.

Dan kunnen jullie wel met zijn 100 den alemaal hem gaan vertellen dat hij zijn geheugen eruit moet trekken elkaar gaan verbeteren opnieuw dingen vertellen die al aan het licht zijn geweest , maar het helpt alemaal niet en je pc word er helemaal niet beter van laat het er lekker inzitten.

Wat kan je doen ? , ga met je voiding naar de pc winkel zeg dat je steeds blauwe schermen krijgt dan weten hun al genoeg .

Laten we het kort houden : JE VOEDING IS KAPOT !!

Wat kan je doen hieraan : ga naar de pc winkel vraag om een sterke voeding van ongeveer 700 watt en jou pc gaat knallen.