Dit is volgens mij harstikke ilegaal dit is gewoon het aanbieden van illegaal content mischien wel via een omweg maar het is nog wel hartstikke illegaal.
Posts by scarface
-
-
Voor niks gaat de zon op , veel leuke gratis dingen zul je niet vinden. Waarvoor heeft u zelf al gezocht op google ?
-
Stichting brein : Een stelletje vergrijsde lui die vanuit hun windows 98 computers de piratenrij willen bestrijden. Zijn hun nou serieeus aan het denken dat ze wat kunnen doen tegen het downloaden van muziek en films wat een giller !
Muziek ken je altijd nog van youtube downloaden tot films in korte stukken kijken.
Ik durf te wedden dat hun hele familie van alle lui die bij brein zitten een illegaale windows heeft en bijna elke dag wel iets download, Wat willen hun gaan beginnen je kan niet 10.000 den rechtzaken gaan beginnen tegen elke torrent site , hou er alsjeblieft mee op maak een einde aan je leven als je van die partij mocht zijn !
Hun website is gemaakt met een ilegaal photoshopje en gecodeert in ilegaale dreamweaver wat een helden !
-
Hangt er vanaf wat voor muziek jij wilt maken het kan van alles zijn hiphop,r&b ect ect , http://www.p5audio.com/
-
Er is niks beters dan fl studio je moet aleen goeie beat paks kopen en er een goed gevoel voor hebben, er zou natuurlijk wel wel een programma zijn wat net wat leuker is maar daar moet je als beatmaker veel geld voor neertellen.
[offtopic]3 posts in dezelfde minuut ! [/offtopic]
-
-
Al verkocht of zijn ze er nog ?
-
http://phptuts.nl/view/45/4/ Vind ik zelf wel mooi !
-
Mag je wel domeinen zoals GOOGLE enzo ? , toen ik paypal probeerde werd dat meteen geblockeerd hoe zit dat hierzo ?
-
-
Ja tuurlijk 4 spelers , met meerdere spelers lagt en valt nu al vaak uit op de ps3 dus ga na hoe het is met 8 spelers plus alle zombies. Hopelijk hebben ze verbeterd dat iemand zijn internet er voor een seconde afligt hij niet meteen uit te game word gegooid maar even pause kan houden tot hij er weer is.
Hier heeft dit spel wel ontzettend last van en dan ook niet te praten over stomme glitches ( zoals op een hoekje ergens staan en de zombies zien je niet).
De multiplayer vind ik er nu al echt faalend uit zien willen ze de naam MODERN warvare na-apen aleen dan met lelijke onechte voertuigen wat een afknapper !
-
Speel aleen de zombies voor de rest speel ik dat niet !
Vind het ook echt aleen leuk multiplayer is echt slecht ! -
Geen cookies dat is ouderwets, en ook niet veilig !!
Session is genoeg ! -
Is volgens mij het zelfde als advertenties , Niet het slimste plan wat u kunt doen volgens mij .:}
-
1,50 ! paypal !!!
-
PHP
Toon Meer<?php //Start de sessie die onthoudt of de gebruiker is ingelogd: session_start(); //Controleer of de gebruiker niet al is ingelogd, want dan moet hij dit niet opnieuw doen: if(isset($_SESSION['loggedin']) && $_SESSION['loggedin']==1){ echo "Je bent al ingelogd"; }else{ if(isset($_POST['submit'])){ //Dit zet je best na de post submit hierboven, dan doe je de query pas na het klikken op de submit knop. $dbres = mysql_query("SELECT voornaam,wachtwoord FROM managers WHERE voornaam='".$_POST['login']."'") or die(mysql_error()); $data = mysql_fetch_object($dbres); if($_POST['login'] == $data->voornaam && $_POST['wachtwoord'] == $data->wachtwoord){ echo "Je bent ingelogd. <a href='#'>Ga Verder</a>"; //zet de gebruiker als ingelogd: $_SESSION['loggedin']=1; }else{ echo "Je email adres en/of wachtwoord klopte niet."; }elseif{ echo "<form method='post'> Login: <input type='text' name='login'> Wachtwoord: <input type='password' name='wachtwoord'> <input type='submit' name='submit'> </form> "; } } } } ?>
Heb het geprobeert maar is nog niet goed, ben ook volledig in het leerprocess !
-
Dit is een complete Betalingsapi dus heeft u ook een budget hiervoor ?
[offtopic]Schoon je bericht toch eens op dit is een ramp om te lezen met al die tekens het is ook niet abn en gewoon onoverzichtelijk.[/offtopic]
-
Als je iets wilt waarom koop je het niet gewoon ?, beetje onodig om hier iedereen af te zeiken die een domein aanbied.
Je kan er niet van uitgaan dat half criminalspoint een TIME2KILL domein heeft wel ? , het is tenslotte een site over criminals spellen.Dat je mischien niet kan internet bankieren of iets dergelijke dat is jou pakkie aan.
-
-