1 euro 50 !
Posts by scarface
-
-
Bedoel je 0 procent of 0 euro, graag even wat duidelijkheid als er wat euro's op het spel staan dan ben ik wel geintreseerd. PS, Ga niet onnodig pm-en om de beloning te weten.
-
Ik heb nu virtual box vind ik net zo goed op het registreren en al het gedoe na, hoef ook geen 100 virtuele computers aan te maken heb het nodig voor 1 computer maar het lukt niet dus iemand graag even helpen via teamviewer in dit topic reageeren is wat overbodig het kan mij niet helpen.
Heb het met jopitan geprobeert maar we krijgen het maar niet aan de praat, als hij (instaleert) laat hij geen balkje met progress zien en instaleeren doet hij ook niet.
-
Ja dat is juist wat er niet lukt bij mij vandaar dat ik even hulp vroeg hij geeft wat errors? , en ik wil dit ook op mijn huidige pc hebben !
-
Best onzin als je niet in jesus gelooft en dat hele gedoe , stelletje fakers !
-
moederbord : crosshair iv extreme.
geheugen : corsair 8 gb 2000 mhz.
videokaart : hd 6990.
ssd : ocz agility 3.Degene moet wel verstand hebben van mac computers , en hoe je dat instaleert.
-
Beste leden.
Ik was opzoek naar een goeie mac computer vind het net wat mooier dan windows 7/8/xp en dergelijke. Ik wou eerst wel eens het systeem zien in virtual box maar loop steeds tegen probleemen aan. Is er hier iemand die mij kan helpen via teamviewer of messenger ?
Groeten.
-
Zit er ook een beloning aan dit vast ?
-
Beste leden.
Omdat ik mijn design skills wil ophogen wil ik graag een content management systeem voor iemand maken (gratis). Iemand die toevallig nog zoiets zoekt graag met een tekeningetje hoe u het ongeveer wilt hebben. Het is wel een design geen coderen heel mischien nog in html 5 !
Er zijn wel wat regeltjes en die zijn : het mag niet door worden verkocht onder geen enkele voorwaarde. Je moet het kunnen gebruiken voor uw website wil graag niet voor niks aan de gang.
Degene die het echt nodig heeft mag reageeren waarvoor het is, zodat ik weet waarvoor ik aan de slag ga.
MVG scarface.
-
-
http://www.leejoo.nl al gekeken ? ,
-
-
-
Beste leden.
Ik ben al 2 dagen op zoek naar de benaming voor dit poppetje je kan het natekenen in een bepaalde houding.
https://webdevils.nl/forum/pho…e-nieuwste-opties-in-cs5/ op 2:50 zie je hem in de video.
Groeten.
-
Ik vind het in princiepe het zelfde als een torrent site , volgens mij mag het niet omdat je via die links via jou forum illegaale content laat downloaden. Hier moet je zelf even goed onderzoek naar doen. Mischien even brein mailen over hoe en wat .
En waarom wil je dit in godsnaam doen elke torrent site heeft zijn eigen forum wat voor bezoekers aantallen denk je te kunnen trekken door aleen maar links te plaatsen ?
Voor het zelfde gemak ga je even naar http://www.torrentz.eu en typ je daar je zoekopdracht in en heb jij je software movie games ?
-
Dan doe je het nog met de verkeerde doelinstelling je laat je leden het uploaden dat is hetzelfde verhaal als MEGAUPLOAD.
-
Wat doet zo een forum HET AANBIEDEN van download links tadaa !:cheer: De aap uit de mouw !
-
Alles wat jij download is legaal ? daar maak je een heel groffe fout ! Iedereen download games muziek films programmas wat is daar legaal aan ? Reken maar als jij een forum maakt dan posten ze niet aleen de
legaale dingen die kan je wel van internet gewoon downloaden . -
Het is opzich echt een simpele vraag ja , alle PRINT worden nu echo ""; heb jij bijvoorbeeld deze zin :
dan word het :
Wat je nog verder kan doen is alle html in html 5 gaan schrijven en in echo's neerplaatsen dit verbeterd het 100%.
Je moet erop letten dat je binnen de echo " " tags aleen maar ' enkele qoute's gebruikt.
-
Post eens een script dan kunnen wij het laten zien.