Posts by scarface

Het schend aleen de regels als je je account aan een derde partij verkoopt verhuurt weg geeft, Jij bent veranwoordelijk voor je account en eventueele sancties die op het account worden uitgevoerd.

Er staan wel een voornaam en achternaam op je site deals graag even weten waarvoor het precies is in pb, dit mag wel volgens mij heb het nergens in de regels kunnen vinden.

Je mag het echter niet : 3.4 De Inloggegevens zijn strikt persoonlijk en mogen niet aan derden ter beschikking worden gesteld. Het Lid staat in voor het gebruik dat van zijn Inloggegevens wordt gemaakt, ook al gebeurt dat zonder zijn medeweten.

Dus als ik wat voor u moet verkopen dan moet ik dat zelf doen :)

youtube !!

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    , Je moet altijd eerst even zoeken op google en youtube dat werkt altijd wel .

Wij kunnen immers ook niet ruiken wat er aan de hand is en waarom het fout gaat dat zal je zelf even moeten uitzoeken.

Neostrada is echt niet langzaam hierzo , mischien kan dit aan uw eigen internet verbinding liggen. Als je geen enkele hoster wil dan word het voor ons ook wat lastig om de juiste te vinden.

Je moet even nadenken wat je precies wilt en waarvoor je het nodig hebt daarna kijk je op google op shared hosting nederland. Het is wat lastig om hier elk bedrijf op te zoeken en dan dat jij zegt of het goed of fout is.

Wat je kan doen is even op sitedeals een topic aanmaken dat je een webhosting zoekt met deze statistieken daarop reageren leden wat zij te bieden hebben en voor hoeveel euro per maand.

De website bevat aleen 2 plaatjes, wel erg leeg vind het ook niet goed kleurgebruik. Vind het alemaal wat snel afgemaakt.

Dat logo vloekt wel zo ontzettend erg op die achtergrond heb jij hier serieus 20 dagen over gedaan ?

Beste leden,

Mijn plasma tv zijn zekering is doorgebrand, nu moet ik 2 nieuwe zekeringen.

1 : f101 T6. 3AH 250 V
    2 : f102 T3. 15AH 250 V

Waar vind je zekeringen voor een niet al te gekke prijs en die bezorgt hier in nederland ? Ik kan er niks voor vinden op google .

Fitim , Ik vind dat juist wat te inpulsief benoemd. Waarom vind jij de support minder worden, aan de hand van wat haal jij dit ? Ze hebben mij nog nooit 1 min te lang laten wachten of iets wat mij tegen de zin in gaat. Op isp reactie's staat ook nergens dat hun support wat min is ?

Ik vind het eigenlijks maar een beetje onzin ze zijn een prima provider voor een scherpe prijs en met toch al meer dan 80.000 domeinen ! Als ze echt zo een slechte support hadden waren het er naar mijn mening niet meer dan 500 geweest.

Onderbouw je reactie eens ?

Mischien is het dan ook handig om te laten zien hoe je dit doet of een tuorial zijn wel meer mensen die zoiets willen neem ik aan ?

Tja, veelste te donker slechte menu´s content ziet er niet uit. Kortom je kan beter charactars leren tekenen hiernaar is de vraag veel groter dan die zwarte of grijse ¨Maffia layouts¨. Waarom laat je iets raten als het er zo uitziet maak het dan even af.