Posts by scarface

Ja duidelijk oplichting wel wat dom dat je eerst je account geeft en dan pas het geld ontvangt, weet ook wel zeker dat ts nu zijn antwoord heeft !

Jij accepteert bij het registreren de algemene voorwaarden dan kunnen meerdere sitees het doen maar je bent je account nu kwijt en je kunt er helemaal niks tegen doen. Je bent dan ook wel wat dom als je zo een screen gelooft je kan duidelijk zien dat het fake is wat ik zag in gimp.

Mocht het lid hier van criminalspoint zijn moet je even een moderator contacteren.

Hihi iemand heeft die snel gerigistreerd wat een boefjes !, waarom zo onbekend mogelijk blijven dan krijg je toch geen klanten.

Wie heeft hem snel gekocht en hoeveel vraagt hij ervoor.:}

Iemand van eqaz.nl ofzo.

Ik vind hem niet zo super eigenlijks , het lijkt niet of het met gaming te maken heeft. De paarse achtergrond is mij wat te donker en de tekskwaliteit is ook wat pixel achtig !

Amerikaanse bedrijven zijn de hackers zat. Ze raken zo gefrustreerd van het feit dat ze gehackt blijven worden dat ze nu wraak willen nemen op hackers door ze terug te hacken. Hiermee overtreden ze soms Amerikaanse en soms zelfs buitenlandse wetten.

Het gaat vooral om afleiding of vertraging manoeuvres om de cyberaanvaller af te leiden, maar de laatste tijd worden er zelfs DDoS-attacks uitgevoerd om de hacker's netwerk plat te leggen. Daarnaast wordt er data uitgezet die hackers belangrijk achten maar in feite trojans zijn van het offensief. Hiermee zijn persoonlijke gegevens van de hacker te achterhalen.

Ondanks de kritiek vertelt Shawn Henry, voormalig hoofd cybercrime bij de FBI: "We blussen niet alleen het vuur, we pakken ook de brandstichter op". Shawn heeft inmiddels een eigen beveiligingsbedrijf opgericht en voert daarmee oorlog tegen cybercriminelen.

Bro:
    http://www.phphulp.nl

Beste leden, ik had een ideetje graag jullie mening of dit wel uitvoerbaar is. Een soort van liniaal speciaal voor webdesign. Maar dan met wat extra dingetjes zoals vormen van buttons een paar simpele icoontjes en dingetjes enz nez.

Is dit uniek of niet slecht idee of goed idee share je mening.

Oh my god waar is de i like this button ?

Edit: Al je 1 fout hebt op 1 vraag heb je alsnog een 9 ! Alhoewel zou ik niet de antwoorden geven of is dat wel zon slim idee ?

Graag even google analytics instaleren voordat ik interesse heb om te adverteren ( ik wil ook een bron hebben waar het wegkomt dus niet autohitters en dergelijke of 1000 keer op f5 rammen).

Beste leden.

In mijn vrije tijd repareer ik ps3 , pc´s , xbox360 en nintendo wii (Modden ervan). Nu ben ik van plan om er een website voor te maken die ik ga promoten doormiddel van marktplaats klus advertenties + google.

Ik zoek nog een domein ( zelf registreren of iemand moet een goeie voor mij hebben.), Weet iemand een goeie naam voor dit soort diensten ? of zal ik gewoon mijn voor en achternaam.nl doen ?